Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Mάθημα Γραμματικής
Παθητική Φωνή του Ρήματος αγαπώ
                       αγαπιέμαι
Πρώτη Τάξη- Δεύτερη Συζυγία
             Οριστική
Ενεστώτας:
αγαπιέμαι,αγαπιέσαι,αγαπιέται,
αγαπιόμαστε,αγαπιέστε,αγαπιούνται

Παρατατικός:
αγαπιόμουν,αγαπιόσουν,αγαπιόταν,
αγαπιόμαστε,αγαπιόσαστε,αγαπιόνταν

Περιφραστικοί Χρόνοι
Στιγμιαίος Μέλλοντας:
θα αγαπηθώ,θα αγαπηθείς,θα αγαπηθεί,θα αγαπηθούμε,θα αγαπηθείτε,θα αγαπηθούν

Εξακολουθητικός Μέλλοντας:
θα αγαπιέμαι,θα αγαπιέσαι,θα αγαπιέται,θα αγαπιόμαστε,θα αγαπιέστε,θα αγαπιούνται

Συντελεσμένος Μέλλοντας:
θα έχω αγαπηθεί ή θα είμαι αγαπημένος,θα έχεις αγαπηθεί ή θα είσαι αγαπημένος,θα έχει αγαπηθεί ή θα είναι αγαπημένος,θα έχουμε αγαπηθεί ή θα είμαστε αγαπημένοι,θα έχετε αγαπηθεί ή θα  είσαστε αγαπημένοι,θα έχουν αγαπηθεί ή θα είναι αγαπημένοι

Παρακείμενος:
έχω αγαπηθεί ή είμαι αγαπημένος,έχεις αγαπηθεί ή είσαι αγαπημένος,έχει αγαπηθεί ή είναι αγαπημένος,έχουμε αγαπηθεί ή είμαστε αγαπημένοι,έχετε αγαπηθεί ή είσαστε αγαπημένοι,έχουν αγαπηθεί ή είναι αγαπημένοι

Υπερσυντέλικος:
είχα αγαπηθεί ή ήμουν αγαπημένος,είχες αγαπηθεί ή ήσουν αγαπημένος,είχε αγαπηθεί ή ήταν αγαπημένος,είχαμε αγαπηθεί ή είμαστε αγαπημένοι,είχατε αγαπηθεί ή είσαστε αγαπημένοι,είχαν αγαπηθεί ή ήταν αγαπημένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου