Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
Παρακαλώ, στο σημερινό μας μάθημα να δώσετε την δέουσα προσοχή.Το μάθημα είναι τεραστίου ενδιαφέροντος και η σημασία του είναι ζωτική.
Τι εννοείτε,κύριε,με τη λέξη ζωτική.
Όχι,παιδί μου, χωρική,ζωτική, lebens,έχει ζωτική σημασία,αναφέρεται στη ζωή και δίνει ζωή.
Ευχαριστώ,κύριε καθηγητά
Συγγνώμη,κύριε καθηγητά, η Άννα δεν βρίσκεται στην αίθουσα.Να την περιμένουμε.
Με τη δεσποινίδα Χαρή,προέβημεν,πριν μερικές ώρες
Σε πρόωρο τοκετό,κάτι άκουσα,κύριε καθηγητά.
Όχι ακριβώς,παιδιά,σε πρόωρο τοκετό.Ήταν μία απρόβλεπτος κατάστασις σε μία νεαρά γυναίκα με τρίδυμη εγκυμοσύνη,η οποία οδήγησε σε αιμορραγία δύο συνεχόμενων  εβδομάδων.
Την προηγούμενη εβδομάδα προέβημεν
Σε απόξεση,κύριε καθηγητά
Όχι ακριβώς,παιδί μου.Σε καθαρισμό της μήτρας,διότι ευρισκόμουν σε υποψία,ότι επρόκειτο  για  τρίδυμη εγκυμοσύνη.
Χρησιμοποίησα μίαν ειδική μέθοδο,προσωπικής μου επινοήσεως με την οποίαν προέβην εις τον καθαρισμόν της μήτρας με ύδωρ μέσω ειδικού εύπλαστου, μικρού σωλήνα,τον οποίον εισέδυσα στον ανοιγμένο τράχηλο υπό της μήλης και στον οποίον με τη βοήθεια  ειδικής αντλίας διοχέτευσα αποσταγμένο ύδωρ και αντισηπτικό υγρό.Σήμερα με τη βοήθεια του υπερηχογράφου, με το μηχάνημα αμα αυτό νέας τεχνολογίας,με το οποίο,αυτές τις ημέρες  εφοδιάστηκε η πανεπιστημιακή κλινική μας, ανιχνεύσαμε, με πολλή ευχαρίστηση, ένα έμβρυο να κινείται στη κοιλίτσα της νεαρής γυναίκας.
Κύριε καθηγητά!
Δεσποινίς Χαρή,ήλθατε? Πώς είναι η νεαρά?
Πολύ καλά,κύριε καθηγητά,μην ανησυχείτε.
Ευχαριστώ,παιδί μου.Συγκεντρωθείτε,παρακαλώ,αρχίζω την παράδοση.
Άννα,σε περιμέναμε.
Ευχαριστώ,συνάδελφε.
Στο σημερινό μάθημα θα εξετάσουμε λεπτομερειακά την
ωραία αυτή κατάσταση, στην οποίαν νεαρές γυναίκες και ολιγότερο νεαρές, κυοφορούν και μεγαλώνουν στην κοιλίτσα τους ένα ή περισσότερα έμβρυα.,που θα γίνουν μωρά, που θα γίνουν παιδιά,που θα γίνουν έφηβοι,που θα γίνουν άνδρες και γυναίκες.
Παρακαλώ,εφιστώ την προσοχή σας στην παράδοση και σε αυτόν τον έγχρωμο  χάρτη για να γίνω περισσότερο κατανοητός.
Όταν αναφερόμαστε στην εγκυμοσύνη εννοούμε τη χρονική περίοδο,η οποία περιλαμβάνει τους εννέα μήνες της κυοφορίας με τις μεταβολές,οι οποίες  επέρχονται  στη μητέρα και στο παιδί από τη στιγμή της συλλήψεως μέχρι και της επανόδου των γεννητικών οργάνων εις το αρχικό των μέγεθος.
Αρχίζουμε την σημερινή παράδοση,με την βαθύτερη της έννοια,που αφορά τα Γεννητικά όργανα της γυναίκας και τις λειτουργίες αυτών.Στα γεννητικά όργανα της γυναίκας  περιλαμβάνονται η μήτρα, οι δύο ωοθήκες, από τις  οποίες, έκαστο μήνα τα ωάρια κατεβαίνουν στις σάλπιγγες Οι δύο σάλπιγγες αποτελούνται από ένα ξεχωριστό σωλήνα,ο οποίος στη μία άκρη του  ομοιάζει με κώδωνα και έχει κρόσσια,τα οποία αγγίζουν τις ωοθήκες. Η άλλη άκρη του σωλήνα ευρίσκεται μέσα στη μήτρα , η οποία έχει σχήμα σαν αχλάδι και το μέγεθος της είναι τόσο,όσο μία πυγμή και χρησιμεύει για να επιτελεστεί η κύηση.Το άνω άκρο της μήτρας βρίσκεται σε συνέχεια με τις δύο σάλπιγγες,ενώ το κάτω άκρο της είναι πιο στενό.Κατά τη διάρκεια της συνεύρεσης πολλές εκατοντάδες  κύτταρα,που περιέχονται στο σπέρμα,τα σπερματοζωάρια,απελευθερώνονται και ένα από αυτά τρέχει και μέσα από τη μήτρα και τη μία σάλπιγγα  περνά μέσα στο ωάριο. Αν το ωάριο ενωθεί με το σπερματοζωάριο,λέγεται γοινιμοποίηση και τότε το γονιμοποιημένο ωάριο  τοποθετείται μέσα στην  μήτρα. Αν  το ωάριο δεν γονιμοποιηθεί,καταστρέφεται και τρέχει σαν αίμα.Είναι η έμμηνος ρύση.
Το αποτέλεσμα της σύλληψης,της γονιμοποίησης δηλαδή, είναι το έμβρυο,το οποίο είναι ένα ον μονοκύτταρο,που διαιρείται και ξανά και ξανά και μετατρέπεται σε μία μάζα κυττάρων,η οποία μεταναστεύει προς τη μήτρα.Η μάζα αυτή ταχύτατα θα αναπτύξει περιοχές, που είναι ο πλακούντας,ο ομφάλιος λώρος,μέσα από τον οποίον περνάν οι ουσίες από την μητέρα,που τρέφουν το έμβρυο  και το άμνιο,που είναι γεμάτο υγρό μέσα στο οποίο πλέει το έμβρυο.Το έμβρυο μέσα στο άμνιο,στο  σάκο δηλαδή  με το αμνιακό υγρό, αναπτύσσεται ταχύτατα.Η μάζα από κύτταρα αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα δημιουργηθεί ο νέος άνθρωπος.Η μάζα αυτή η οποία θα γίνει βρέφος χωρίζεται σε τρεις στιβάδες.Από την πρώτη στιβάδα θα γίνουν οι οφθαλμοί,ο εγκέφαλος,ο νωτιαίος μυελός και το δέρμα.Δείτε τα εδώ στον έγχρωμο χάρτη.
Από τη δεύτερη στιβάδα,κύριε?
Από τη δεύτερη στιβάδα  γίνεται η διάπλαση των πεπτικών οργάνων και οι μύες του γαστρεντερικού σωλήνα. και από την τρίτη στιβάδα, η οποία βρίσκεται ανάμεσα στις προηγούμενες δύο, σχηματίζονται τα οστά και οι ιστοί,που έχουν σημαντικό ρόλο στη στήριξη των ανθρωπίνων οργάνων
Ανατρίχιασα!Ναι! συνάδελφε κι εγώ!
Αξιοθαύμαστη δημιουργία!
Το θαύμα της φύσης!
Ηρεμήστε,παιδιά, θα μάθετε  περισσότερα πράγματα.
Ο Θεός τα πάντα εν σοφία εποίησε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου