Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

Μάθημα Γραμματικής
Η Κλίση στο ρήμα πλέκομαι
Παθητική Φωνή ή Διάθεση
            Οριστική
Ενεστώτας: πλέκομαι,πλέκεσαι,πλέκεται,πλεκόμαστε,πλεκόσαστε πλέκεστε,πλέκονται

Παρατατικός: πλεκόμουν,πλεκόσουν,πλεκόταν,πλεκόμαστε,πλεκόσαστε,πλεκόταν ή πλέκονταν

Αόριστος:
πλέχτηκα,πλέχτηκες,πλέχτηκε,πλεχτήκαμε,πλεχτήκατε,πλέχτηκαν
Περιφραστικοί Χρόνοι
Εξακολουθητικός Μέλλοντας:

Εξακολουθητικός Μέλλοντας:
θα πλέκομαι,θα πλέκεσαι,θα πλέκεται,θα πλεκόμαστε,θα πλέκεστε,θα πλέκονται

Στιγμιαίος Μέλλοντας:
θα πλεχτώ,θα πλεχτείς,θα πλεχτεί,θα πλεχτούμε,θα πλεχτείτε,θα πλεχτούν

Συντελεσμένος Μέλλοντας:
θα έχω πλεχτεί,θα έχεις πλεχτεί,θα έχει πλεχτεί,θα έχουμε πλεχτεί,θα έχετε πλεχτεί,θα έχουν πλεχτεί ή θα είμαι πλεγμένος,θα είσαι πλεγμένος,θα είναι πλεγμένος,θα είμαστε πλεγμένοι,θα είσαστε πλεγμένοι,θα είναι πλεγμένοι

Παρακείμενος: έχω πλεχτεί,έχεις πλεχτεί,έχει πλεχτεί,έχουμε πλεχτεί,έχετε πλεχτεί,έχουν πλεχτεί ή είμαι πλεγμένος,είσαι πλεγμένος,είναι πλεγμένος,είμαστε πλεγμένοι,είσαστε πλεγμένοι,είναι πλεγμένοι

Υπερσυντέλικος:
είχα πλεχτεί,είχες πλεχτεί,είχε πλεχτεί,είμαστε πλεγμένοι,είσαστε πλεγμένοι,είναι πλεγμένοι ή ήμουν πλεγμένος,ήσουν πλεγμένος, ήταν πλεγμένος,ήμαστε πλεγμένοι,ήσαστε πλεγμένοι,είναι πλεγμένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου