Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
-Καλησπέρα΄Νίνα
-Καλησπέρα,Άννα,πώς πέρασε η ημέρα σου?
-Πολύ κούραση,Νίνα μου,είχαμε σήμερα πολλή δουλειά στο χειρουργείο.
Ο Δόκτορ Ράμπλιν κι εγώ,πήξαμε στη δουλειά.
-Άννα,μη μου μιλάς για χειρουργεία και χειρουργημένους.
Θυμάμαι τον άνδρα μου,τότε που συγκόλλησαν τα δάκτυλα του στο ατύχημα στο πριονιστήριο και ανατριχιάζω.
- Τα περιστατικά που χειρούργησε σήμερα ο Δόκτορ Ράμπλιν κι εγώ τον βοηθούσα,ήταν πολύ πιο σοβαρά.
-Ανατριχιάζω
Άννα μου,μη μου πεις.
-Νίνα μου,τι μαγείρεψες? έχει κανένα σάντουιτς με ζαμπόν και τυρί?
-Ναι, Άννα μου,στο ψυγείο θα βρεις αρκετά σάντουιτς με διάφορες γεύσεις. Άννα έχω μαγειρέψει κοτόσουπα.
-Κοτόσουπα? δεν έχω καμία διάθεση για κοτόσουπα,Νίνα μου.
-Άννα,ο κύριος μου τη ζήτησε.
Κρυολόιγησε.
Μου είπε,ότι θέλει να δειπνήσει με ζεστή κοτόσουπα.
-Έχω πολλές ημέρες να τον δω.Θα περιμένω να επιστρέψει. Τι ωραίο πολύχρωμο εξώφυλλο έχει  αυτό
 το βιβλίο.
-Ναι,Άννα,είδες τι ωραία χρώματα?
- Έχει πολύ γαλάζιο,το χρώμα της πατρίδας μου.
-Άννα,κάθισε στον καναπέ και δες το.
-Το εξώφυλλο έχει και  ένα καβαλάρη. Ω! Είναι ο Μέγας Αλέξανδρος,συγγραφέας είναι ο Έμιλ Λούντβιχ.
-Έχεις ακούσει,Νίνα,γνωρίζεις για τον Μεγαλέξανδρο?
-Όχι,Άννα,δεν έτυχε.Ο κύριος μου το ξέχασε στον καναπέ χθες βράδυ.Το κρατούσε στο χέρι του και το άφησε στον καναπέ. Ήρθε να δει τηλεόραση.
-Διάβασε το Άννα.
-Είμαι πολύ κουρασμένη,Νίνα. Αν θέλεις όμως να μάθεις για τον Μεγαλέξανδρο να σου διηγηθώ την ιστορία του με δικά μου  λόγια,όπως τα έμαθα  στο σχολείο.
-Άστο, Άννα,είσαι πολύ κουρασμένη σήμερα.
-Νίνα,το κουδούνι.
-Ο κύριος μου θα είναι.
-Άννα, τι κάνεις? Έχω  καιρό να σε δω.
-Έχουμε πολύ δουλειά,κύριε Ερρίκο, αυτές τις ημέρες στο χειρουργείο.
-Κύριε,η σούπα είναι έτοιμη,να σερβίρω?
-Ναι,Νίνα,Άννα,κάθισε να μου κάνεις παρέα.Νίνα,σέρβιρε και την Άννα.
-Ευχαριστώ,έφαγα ένα σάντουιτς και πάω για ύπνο.Είμαι πολύ κορασμένη.Καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου