Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

Καλημέρα αγαπητοί μου φίλοι και φίλες
Βρισκόμαστε στο μέσον της εβδομάδας.Τετάρτη σήμερα 17 Οκτωβρίου και όπως  μου είπε η γιαγιά μου "ήρθε η Τετράδη;Φεύγει η εβδομάδα". Η  σοφή γιαγιά μου την Τετάρτη την έλεγε Τετράδη και την Πέμπτη την έλεγε Πέφτη.  Άρεσαν στη γιαγιά μου τα γελαστά και χαρούμενα πρόσωπα και τα άσπρα δόντια. Εκείνη την Τετάρτη που μου είπε αυτή τη ρήση με τις αναγραμματισμένες λέξεις θα ήμουν λυπημένη.
Σ'ευχαριστώ γιαγιά και για τις παροιμίες που μου έμαθες.
Σήμερα ο καιρός είναι μετρίως καλός.
Έχει συννεφιά μαζί με ήλιο,που ξεφεύγει και προβάλει ζεστός.
Φυσάει  ένας δυνατός βοριάς,που η δυνατή πνοή του ακούγεται.
Δεν είναι όμως " Ο βοριάς΄που τ'αρνάκια παγώνει" ,θυμήθηκα το στενάχωρο  ποίημα του   Ζαλοκώστα,που μαθαίναμε απέξω  στο  Δημοτικό σχολείο και δεν ήταν το μοναδικό. Στις ανθολογίες ποιημάτων στη στοιχειώδη εκπαίδευση,καλό θα ήταν ,να παραλείπονται αυτού του ύφους ποιήματα,που στεναχωρούν τα παιδιά και τους δασκάλους.
 Σήμερα Τετάρτη  να γευματίσουμε με όσπρια.  Προσφέρουν στον οργανισμό μας  άφθονες βιταμίνες και το σέλινο στα φασόλια εφοδιάζει τον οργανισμό μας με περισσότερο σίδηρο,όπως και τα καρότα που αγαπούν και τα δύο όσπρια  και οι φακές; και τα φασόλια.
Τα καρότα  και ενισχύουν τις  θρεπτικές ουσίες των οσπρίων, και προσφέρουν τα δικά τους ευεργετικά  ωφέλημα.Να σερβίρουμε ελιές τοματοσαλάτα ή μία ωραία  σαλάτα με λάχανο και  καρότα και  ψωμί φρυγανισμένοκαι Καλή Όρεξη.
Οι άγιοι  που γιορτάζουν σήμερα  μας είναι άγνωστοι. Είναι ο άγιος Αντίγονος και ο άγιος Ευπρέπιος. Μνημονεύονται στον Παρισινό κώδικα 1578  η βιογραφία τους όμως δεν είναι γνωστή. Έχω μία υποψία,ότι από τον Αντίγονο γιορτάζει η Αντιγόνη και από τον Ευπρέπιο ίσως γιορτάζει η Ευτέρπη. Ναι ή όχι να ευχηθούμε Χρόνια Πολλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου