Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Το κόμπλεξ των Ελλήνων και η καταπολέμηση του

Επιθυμώ  οι συμπατριώτες μου να ξεφύγουν από τα παλιά δεδομένα που φέρνουν δυστυχία,θέλω να διδαχθούν από καινούρια  πρότυπα που δεν έτυχε να γνωρίσουν ποτέ καθώς είναι γαλουχημένοι από παιδιά με τις αριστερίστικες ιδέες και τους ανθρώπους που τις αντιπροσωπεύουν.Η νεολαία,η ελληνική νεολαία,οι εργάτες, οι τεχνίτες,οι οικοδόμοι, οι φοιτητές μας, παρασύρονται εύκολα από τους προπαγανδιστές που βλέπετε δεν μιλούν για την αληθινή εικόνα των πραγμάτων.Το κομμουνιστικό ιδεώδες της κοινοκτημοσύνης είναι δέλεαρ για τους νέους,όταν όμως μπαίνουν στην αγορά εργασίας και κουράζονται για να μεγαλώσουν και να μορφώσουν τα παιδιά τους αλλάζουν νοοτροπία και κομματική παράταξη γιατί υπολογίζουν τον κόπο τους και δεν θέλουν τις αποδοχές τους να τις μοιράζονται με κανέναν άλλον.
Το κόμπλεξ ξεκινά με τους διάφορους παράγοντες που το καλλιεργούν στην ψυχή ορισμένων ανθρώπων.
Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι  η έλλειψη γνώσεων.
Νιώθεις αδύνατος και ανυπεράσπιστος,νιώθεις να βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση  όταν έχεις απέναντι σου έναν άνθρωπο πολυμαθέστατο,έναν άνθρωπο "κινητή εγκυκλοπαίδεια"όπως συνηθίζεται να αποκαλούν αυτούς που έχουν πολλές  γενικές γνώσεις.Όμως κι εσύ μπορείς να αποκτήσεις πολλές γνώσεις και να θεραπεύσεις το κόμπλεξ σου,αν προέρχεται από αυτό το μέρος.
Ένας άλλος παράγοντας του κόμπλεξ που αποκτούν οι άνθρωποι έχει κάποια γενική μορφή και προέρχεται από ποιόν άλλον,από τον Καραγκιόζη,τον μίζερο  άνθρωπο που διασκέδαζε τη φτώχεια του και συγχρόνως διασκέδαζε και τα παιδιά, με την αστεία μορφή του, τη μεγάλη μύτη του, το χαλαρό χέρι του που εκτόξευε μπροστά με τη γροθιά του σφιγμένη,  σαν να ήθελε να την  χτυπήσει  στο κατεστημένο που ήταν η αιτία της άθλιας κατάστασης, της άθλιας κοινωνικής κατάστασης στην οποίαν βρισκόταν.Η φτώχεια ήταν πραγματική φτώχεια και τα παιδιά έβλεπαν στο δικό του πρόσωπο τον πατέρα τους.Να βρίσκεται στην ίδια μοίρα με τον καραγκιόζη ή ο καραγκιόζης να βρίσκεται σε χειρότερη μοίρα από τον δικό τους πατέρα.Αυτό έδινε τη μεγαλύτερη ευτυχία στα παιδιά,τα οποία μεγάλωσαν τώρα αλλά δεν μπορούν να ξεπεράσουν ακόμα το σύνδρομο του καραγκιόζη και την άσχημη πλευρά της ζωής που έδειχνε.Ο Καραγκιόζης ήταν η ίδια η Ελλάς .Το κόμπλεξ γιαυτό είναι διαχρονικό,οι νεώτερες όμως  έρευνες λένε ότι ο καραγκιόζης δεν είναι εύρημα ελληνικό αλλά είναι τούρκικο.Έτσι παιδιά να αποβάλλουμε το κόμπλεξ που προέρχεται από τον καραγκιόζη γιατί δεν είναι ελληνικός είναι εισαγόμενος και επομένως δεν μας αφορά.
Να προσπαθήσουμε τώρα να αποβάλλουμε το κόμπλεξ που μας δημιουργούν διάφορα μεγάλα ονόματα από τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.Μας καταλαμβάνει κόμπλεξ με τους  Γάλλους που έχουν να επιδείξουν έναν Άλμπερτ Αϊνστάιν.Μας καταλαμβάνει κόμπλεξ  με τους Ρώσους που έχουν μεγάλους αγωνιστές και επαναστάτες.Που έχουν μια οκτωβριανή επανάσταση.Μα και εμείς δε στερούμαστε σε τίποτε από αυτούς.Εμείς έχουμε μια χριστιανική θρησκεία με τη σημαντικότερη προσωπικότητα όλων των αιώνων και  όλων των χωρών,οι οποίοι  επιθυμούν τώρα να γίνουν χριστιανοί.
Πόσες προσωπικότητες έχει αναδείξει η Ελλάδα από την αρχαία εποχή μέχρι τη νεότερη.Οι επτά σοφοί είναι ένα χαρακτηριστικό δείγμα σοφών ανθρώπων της αρχαίας εποχής.Οι αρχαίοι πολιτικοί μας,οι στρατηγοί μας,οι συγγραφείς μας,οι επιστήμονες μας, αρχαίοι μα και νεότεροι,οι  φιλόσοφοι μας. Οι επαναστάσεις μας,από τους αρχαίους χρόνους.Οι μάχες μας,οι ναυμαχίες μας,η ειρήνη  και οι συμμαχίες .Οι άξιοι αγωνιστές μας,οι επαναστάσεις μας, με σπουδαιότερη στους νεότερους χρόνους την επανάσταση του χίλια οκτακόσια είκοσι ένα (1821).
Οι νεότεροι αξιόλογοι  καλλιτέχνες μας που διέπρεψαν στο εξωτερικό.Οι επιστήμονες μας,οι ηθοποιοί μας,οι νεότεροι φιλόσοφοι μας.
Προς τι,λοιπόν,το κόμπλεξ προς τους υπόλοιπους ξένους συνανθρώπους μας.Είναι η ξένη γλώσσα; γιατί η μετά μανίας εκμάθηση πολλών ξένων γλωσσών δείχνει ότι έχουμε και αυτό το κόμπλεξ.Και όμως αγαπητοί μου διαθέτουμε την ωραιότερη γλώσσα του κόσμου και δεν έχουμε καταλάβει πόσο σημαντική είναι.Η γλώσσα μας είναι τόσο σημαντική  που χρειάζεται να ξέρετε πως τις περασμένες δεκαετίες στα σχολεία  των ξένων χωρών οι μαθητές διδάσκονταν την Ιλιάδα του Ομήρου και την Οδύσσεια,από το πρωτότυπο και την αποστήθιζαν αυτούσια.Το κόμπλεξ που δυνατόν να προέρχεται από αυτό το γεγονός,μάλιστα,είναι δικαιολογημένο. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι αδικαιολόγητο.Αυτή η χώρα η τόσο μικρή μα και τόσο μεγάλη,όπως λέει ο ποιητής, έχει γεννήσει πολλές σημαντικές προσωπικότητες σε όλες τις εποχές και σε όλους τους τομείς της επιστήμης και της τέχνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου