Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

Μάθημα Γραμματικής
Η Παθητική Φωνή ή Διάθεση
στο Ρήμα κρύβομαι
       Οριστική

Ενεστώτας
κρύβομαι,κρύβεσαι,κρύβεται,κρυβόμαστε,κρύβεστε,κρύβονται

Παρατατικός:
κρυβόμουν,κρυβόσουν,κρυβόταν,κρυβόμαστε,κρυβόσαστε,κρυβόταν

Αόριστος;
κρύφτηκα,κρύφτηκες,κρύφτηκε,κρυφτήκαμε,κρυφτήκατε,κρύφτηκαν

Περιφραστικοί Χρόνοι
Εξακολουθητικός Μέλλοντας:
θα κρύβομαι,θα κρύβεσαι,θα κρύβεται,θα κρυβόμαστε,θα κρύβεστε,θα κρύβονται

Στιγμιαίος Μέλλοντας
θα κρυφτώ,θα κρυφτείς,θα κρυφτεί,θα κρυφτούμε,θα κρυφυείτε,θα κρυφτούν

Συντελεσμένος Μέλλοντας;
θα έχω κρυφτεί,θα έχεις κρυφτεί,θα έχει κρυφτεί,θα έχουμε κρυφτεί,θα έχετε κρυφτεί, θα έχουν κρυφτεί ή  θα είμαι κρυμμένος,θα είσαι κρυμμένος, θα είναι κρυμμένος,θα είμαστε κρυμμένοι,θα είσαστε κρυμμένοι,θα είναι κρυμμένοι

Παρακείμενος:
έχω κρυφτεί,έχεις κρυφτεί,έχει κρυφτεί,έχουμε κρυφτεί έχετε κρυφτεί,έχουν κρυφτεί ή είμαι κρυμμένος,είσαι κρυμμένος,είναι κρυμμένος,είμαστε κρυμμένοι,είσαστε κρυμμένοι,είναι κρυμμένοι

Υπερσυντέλικος:
είχα κρυφτεί,είχες κρυφτεί,είχε κρυφτεί,είχαμε κρυφτεί,είχατε κρυφτεί,είχαν κρυφτεί ή ήμουν κρυμμένος,ήσουν κρυμμένος,ήταν κρυμμένος,ήμαστε κρυμμένοι,ήσαστε κρυμμένοι,ήταν κρυμμένοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου