Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Το Ποίημα του Σαββατόβραδου

Ήλιος. Είμαι ο Ήλιος
Σελήνη. Κι εγώ η Σελήνη
Ήλιος. Είμαι το φως
Σελήνη. Κι εγώ το σκοτάδι
Ήλιος. Ζεσταίνω τον κόσμο
Σελήνη. Κι εμένα μαζί
Ήλιος. Χαρίζω το φως μου
Σελήνη. Παίρνω από σένα
Ήλιος. Ζεσταίνω τη  Γη
Σελήνη. Ζεσταίνεις κι εμένα
Ήλιος. Είμαι η μέρα
Σελήνη. Κι εγώ η νύχτα
Ήλιος.Ζεσταίνω τη μέρα
Σελήνη. Φωτίζω τη νύχτα με το δικό σου το φως
Σελήνη. Κοιμάσαι κι εγώ ξαγρυπνώ
Σελήνη. Μαζί με ταστέρια,
που λάμπουν στη Γη
Ήλιος. Σου δίνω φως
Σελήνη. Με ζωντανεύεις
Ήλιος. Είσαι η Δύση
Σελήνη. Είσαι η Ανατολή
Ήλιος. Είμαι το Ζενίθ
Σελήνη. Είμαι το Ναδίρ
Ήλιος. Είμαι η φωτιά
Σελήνη. Είμαι ο πάγος
Σελήνη. Κρυώνω
Σελήνη. Πεθαίνω
Ήλιος. Σε ζεσταίνω
Ήλιος. Είμαι η φλόγα
Σελήνη. Είμαι το φεγγάρι
Ήλιος. Είμαι η λάμψη
Σελήνη. Είμαι η  αναλαμπή 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου