Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

To Kυριακάτικο Μυθιστόρημα

Μετά την οινοποσία της Κάθυ το απόγευμα που έφθασε στο Μόναχο στο σπίτι των συμπεθέρων της του Ερρίκου και της Helga ,που ήθελε να ξεχάσει την απονιά του άντρα της του mr Άντριου και μετά  τη λιποθυμία από το σοκ που υπέστη όταν είδε στην τηλεόραση τα συμβαίνοντα  στο  στούντιο της εταιρείας Life and Flight ,ο Ερρίκος ζήτησε την βοήθεια του Τόμας να την μεταφέρουν,καθότι χοντρούλα η Κάθυ, στο δωμάτιο της Helga, όπου αποκοιμήθηκε. Οι φωνές της μέσα στον ύπνο της αναστάτωσαν όλους που βρίσκονταν εκείνο το απόγευμα στο σπίτι. Έτρεξε ο Ερρίκος να την ξυπνήσει σε λίγο ήρθε και η Νίνα
-Τι συμβαίνει κύριε Ερρίκο?  Γιατί φωνάζει η mrs Κάθυ?
-Έβλεπε όνειρο! Νίνα ,φέρε ενα ποτήρι νερό.
Από την πόρτα του δωματίου η Νίνα φώναξε στον Τόμας να φέρει γρήγορα μια κανάτα νερό και ένα ποτήρι.Ο Τόμας ανήσυχος και τρομαγμένος γέμισε γρήγορα την κανάτα πήρε και ένα ποτήρι και τρέχοντας πήγαινε στο δωμάτιο της Helga.Eκείνη την ώρα χτύπησε το τηλέφωνο.
-Κύριε το τηλέφωνο χτυπά.
-Δώσε Τόμας την κανάτα με το νερό στη Νίνα. Νίνα μη γεμίσεις το ποτήρι άσε το μισογεμάτο και δώσε της να πιεί  ρουφηξιά ρουφηξιά,όπως βλέπεις η Κάθυ είναι κοιμισμένη ακόμα. Εγώ να τρέξω να σηκώσω το τηλέφωνο.
-Να την ανασηκώσω ? κύριε?
-Και το ρωτάς,Νίνα? και βέβαια να την ανασηκώσεις .Θες να πλαντάξει?
-Αγάπη μου,τι κάνεις?
-Helga, αγάπη μου, είμαι καλά .Εσύ τι κάνεις? η μαμά πώς είναι?
-Καλά είναι ,αγάπη μου τώρα,όταν ήλθα την βρήκα πρησμένη .
-Τα παιδιά; τι κάνουν?
 -Καλά είναι. Ο μεγάλος ανηψιός μου είχε τα γενέθλια του και το έριξε και η γιαγιά έξω` άφησε το διαιτολόγιο της  και τσιμπολογούσε από δω κι από κει.
-Είχαν πάρτυ τα παιδιά ?
-Ναι.αγάπη μου.
- Αγάπη μου,πότε έρχεσαι?
-Αγάπη μου, μεθαύριο,την Τετάρτη.
-Σε περιμένω,αγάπη μου.
-Ερρίκο μου, πού να στα λέω, η μαμά...
- Φαντάζομαι,αγάπη μου, η  μαμά...ξεσάλωσε. Αγάπη μου, θα τα πούμε την Τετάρτη. Σε αφήνω τώρα γιατί έχω μια πολύ σοβαρή δουλειά.Σε φιλώ,αγάπη μου.
-Κάθυ,τι κάνεις? ξύπνησες?Το νερό σε βοήθησε.
-Ναι, Ερρίκο,όπως βλέπεις. Τι ήταν κι αυτό το πράγμα.Τι όνειρο ήταν κι αυτό.
-Ναι, Κάθυ, είδα σε αυτή τη συσκευή, πόση ώρα έβλεπες όνειρο .Ήταν ένα πολύ μεγάλο όνειρο.
-Ναι! Ερρίκο,ήταν ένα φανταστικό όνειρο.Μα για ποιά συσκευή μου λες.
-Αυτή εδώ η μικρούλα τηλεόραση εκπέμπει μαγνητικά κύματα στο δωμάτιο και αιχμαλωτίζει τις εικόνες που παρουσιάζει ο εγκέφαλος την ώρα του ύπνου. Η συσκευή  ενεργοποιείται με τον θόρυβο από το ροχαλητό.
-Μη μου πεις Ερρίκο, είδες τι όνειρο έβλεπα? Με τρομάζεις! Μη με τρομάζεις.
-Όχι! Κάθυ,μην  τρομάζεις.Δε βλέπω εικόνες .Κύκλους μόνο και σχήματα μεγάλου ή μικρού μεγέθους , που καθορίζουν την σχέση  του ονείρου με την συχνότητα της συσκευής.
-Είπα κι εγώ ,Ερρίκο.
Θεέ μου, τι είναι αυτά που βλέπω και ακούω από όταν έφθασα στο Μόναχο.
Ερρίκο, γιατί κοιμήθηκα τόσο βαθιά και γιατί είδα ένα τόσο μεγάλο όνειρο.Μη μου πεις,Ερρίκο,ότι μου βάλατε σκόνη στο ποτό?
-Τι σκόνη,Κάθυ?
-Υπνωτική σκόνη,Ερρίκο, τόσο βαθύς ύπνος , πρώτη φορά.
-Οχι! Κάθυ,  ήσουν κουρασμένη από το ταξίδι κι επιπλέον ήπιες το κρασί ξεροσφύρι.
-Τι ξεροσφύρι,Ερρίκο?
-Με άδειο στομάχι ,Κάθυ, χωρίς φαγητό Το κρασί για να μη σε πειράξει θέλει στομάχι γεμάτο και αν θυμάσαι είπες ότι  δεν ήθελες να φας γιατί κάτι τσίμπησες στο τρένο,που όπως αποδείχτηκε δεν ήταν αρκετό.
Νίνα,φέρε στην Κάθυ ένα μεγάλο κομάτι από το γλυκό του πρωϊνού και ένα καφέ σκέτο,δεν είναι δα και τόσο μεθυσμένη Το κρασί την έπιασε και κοιμήθηκε βαθιά.
- Ερρίκο,με δουλεύεις? η συσκευή που πιάνει τα όνειρα...τα μαγνητικά κύματα... τα ραδιοκύματα...τις συχνότητες... όλα αυτά που μου είπες ,είναι όλα ψεύτικα.
- Ε! και βέβαια,Κάθυ! είναι ψεύτικα.
Χαζούλα,Κάθυ,μονολόγησε ο Ερρίκος.Για να σε αφυπνίσω.
-Την Τετάρτη,Κάθυ έρχεται η Helga θα μείνεις μαζί μας. Μέχρι τότε θα έχεις συνέλθη και θα υποδεχτούμε την Helga μαζί. Δεν  ξέρει ότι είσαι εδώ και θα  της κάνουμε μια ωραία  έκπληξη.
-Ω! Ερρίκο,ανυπομονώ να την γνωρίσω να της διηγηθούμε όλη αυτή την περιπέτεια.
-Ναι! Κάθυ κι εγώ ανυπομονώ να έλθει η γυναίκα μου να μας διηγηθεί πώς πέρασε αυτές τις ημέρες στο κτήμα κοντά στη μαμά της και στα ολόξανθα ανήψια της.Είχαν πάρτυ τις περασμένες ημέρες μου είπε και αναστατώθηκε η πεθερά μου.
-Ερρίκο,την ξεσήκωσαν τα νιάτα .
-Ναι,Κάθυ,ακριβώς! την ξεσήκωσαν τα νιάτα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου