Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Το  Κυριακάτικο  Μυθιστόρημα

-Έλα,Κάθυ,σήκω σιγά σιγά να  καθίσουμε στο σαλόνι να πιείς έναν καφέ να ξυπνήσεις και η Νίνα να σε κεράσει  από   το νόστιμο κέϊκ που ετοίμασε το πρωϊ.
-Ναι,Ερρίκο,καλή η ιδέα σου.Να περάσω πρώτα στο μπάνιο να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου να ξυπνήσω και να καθίσουμε μετά στο σαλόνι.
-Αν θέλεις μπορείς να απολαύσεις ένα ντουζάκι να ξυπνήσεις ακόμα περισσότερο.
-Όχι,Ερρίκο,ευχαριστώ,συνηθίζω να παίρνω το βραδινό μου μπανάκι στη μπανιέρα του υπνοδωματίου μου.Στο σπίτι σας τώρα θα αρκεστώ σε ένα ντουζάκι  την ίδια ώρα,λίγο πριν πέσω για ύπνο.
-Οκey,Kάθυ,όπως θελεις. Έλα όμως να περάσουμε στο σαλόνι να γευτείς το νόστιμο  γλυκό της Νίνας.
-Κάθυ,πώς νιώθεις? Καλύτερα είναι εδώ έτσι?
-Ναι,Ερρίκο,πολύ καλύτερα.Στο υπνοδωμάτιο η ατμόσφαιρα είναι  αποπνιχτική μετά από αυτό το όνειρο που είδα,ήταν αρκετά τρομακτικό.Μεγάλο και τρομακτικό.
Ω!θεέ μου,τι ήταν κι αυτό.
-Κάθυ,μην επικαλείσαι τον Θεό. Είναι έργο του διαβόλου αυτό το όνειρο που είδες.Έτσι όπως μου το περιέγραψες,είναι έργο του διαβόλου.
-Τι θες να πεις Ερρίκο, με τρομάζεις για άλλη μια φορά. Με τρομάζουν τα λόγια σου.Με τρομάζει ο διάβολος.
-Ναι,Καθυ,ομολογείς,ότι σε τρομάζει ο διάβολος?
-Ναι,Ερρίκο,αληθινά με τρομάζει.
-Να μια ευκαιρία,Κάθυ,να τον εξευμενίσουμε.Να συζητήσουμε γι αυτόν,να τον γνωρίσουμε,να του πάρουμε τον αέρα.
- Τι εννοείς,Ερρίκο.
-Να τον γνωρίσουμε καλά,Κάθυ.Μέσα από τις γνώσεις μας γι αυτόν θα πάψουμε να τον φοβόμαστε.
-Αλήθεια,Ερρίκο? Αν είναι έτσι, είμαι περίεργη  να σε ακούσω
-Περίμενε,Κάθυ,ένα λεπτό.Χτυπάει το κουδούνι της πόρτας, θα είναι τα παιδιά.
-Ποιά παιδιά,Ερρίκο?
-Ο Δημήτρης και η Άννα,Κάθυ, θα τους γνωρίσεις τώρα,περίμενε.
-Ερρίκο,καλησπέρα.
-Καλησπέρα,Δημήτρη.
Καλησπέρα,κύριε Ερρίκο.
-Καλησπέρα,Άννα.
-Έχετε παρέα?
-Ναι,είμαι με την mrs Κάθυ,είναι η μαμά του Bill.
-Κάθυ, αυτός εδώ είναι ο Δημήτρης,είπε ο Ερρίκος και από εδώ είναι η Άννα. Είναι τα παιδιά από την Ελλάδα.Φοιτούν στο Πανεπιστήμιο.Τον Δημήτρη σύστησε πρώτον, γιατί μπήκε πρώτος  στο σαλόνι  και δεν κράτησε τις τυπικές συστάσεις,προηγούνται οι κυρίες.Σύστησε τον Δημήτρη και την Άννα  στην Κάθυ που ήταν μεγαλύτερη, όπως απαιτεί η ευγενική συμπεριφορά.
-Χαίρω πολύ,mrs Κάθυ,είπε ο Δημήτρης.
-Ω! χαίρω πολύ mrs Κάθυ,είπε η  Άννα.Τι κάνουν τα παιδιά,ο Bill,η Σημέτα?
-Μια χαρά είναι.Ο Bill βρίσκεται στο Βερολίνο, παρακολουθεί ένα εβδομασιαίο σεμινάριο.Με παρακάλεσε να τον συνοδεύσω για να αλλάξω περιβάλλον,να ανανεωθώ μου είπε. Είπα,λοιπόν, να έλθω να γνωρίσω τους συμπεθέρους μου,τον Ερρίκο και την Helga. Μα πώς  έτυχε να γνωρίσετε τον γιό μου?
-Ήλθαμε από την Ελλάδα την ημέρα που τα παιδιά αρραβωνιάζονταν με το ελληνικό εθιμοτυπικό, παρουσία του Έλληνα ιερέα,ο οποίος ευλόγησε τον αρραβώνα τους.Την επόμενη ημέρα ανεχώρησαν.
Ω! ναι,μου περιέγραψε ο γιος μου το ελληνικό εθιμοτυπικό με τον   ιερέα,που  ευλογεί το ζευγάρι.
-Ναι! Κάθυ, έτσι  προετοιμάζεται το ζευγάρι πριν προχωρήσει στο γάμο.Ο αρραβώνας είναι μια περίοδος δοκιμασίας,που συμβαίνει στα νεαρά ζευγάρια, όταν δεν γνωρίζονται από πολύ καιρό πριν,όπως ο Bill  με την Σου,έτσι είναι γνωστό το κοριτσάκι μου στην Αμερική. Γνώρισε τον Bill το περασμένο Καλοκαίρι,που ήλθαν διακοπές με τον ανεψιό μας, Peter τον γιο του αδελφού της  γυναίκας μου.
-Nαι,Ερρίκο,μου είπε  ο γιός μου πόσο φανταστικά ένιωσε όταν ο φίλος του,ο ανεψιός σας,γνώρισε στον Bill την κόρη σας την Σημέτα.Τα φτερουγίσματα αγάπης και έρωτα που ένιωσε όταν αντίκρισε τα γαλανά της μάτια και δεν ήθελε στιγμή  να την αποχωριστεί από κοντά του.
-Τα ίδια συναισθήματα,Κάθυ,ένιωσε και η Σημέτα για τον Bill,από την πρώτη στιγμή που τον είδε.
Ένιωσα το κοριτσάκι μου, Κάθυ,να μην είναι πια παιδί.Είδα τη Σημέτα μου για πρώτη φορά να είναι μια πολύ όμορφη ευτυχισμένη γυναίκα δίπλα στον Bill. Είδα,Κάθυ, ένα πολύ χαρούμενο ζευγάρι και γι αυτό απεφάσισα να τους δώσω την ευχή μου, ενώπιον θεού και ανθρώπων.Με την παρουσία του ιερέα της ελληνικής κοινότητας της πόλης μας, που είναι και οικογενειακός φίλος μας.Και τώρα παρουσιάζεται ο mr Άντριου να επιδιώκει τον χωρισμό τους.
-Τι τι έκανε λέει? είπε θυμωμένος ο Δημήτρης.Ποιός είναι ο mr Άντριου.
-Δημήτρη,είναι ο άνδρας της mrs Κάθυ.Είναι ο πατέρας του Bill, ένας τεχνοκράτης ολκής,που τα πάντα γι αυτόν αρχίζουν και τελειώνουν με το χρήμα,με τα δολλάρια.Θέλει να παντρέψει τον γιό του με τη μικρή κόρη του συνεταίρου του στη βιομηχανία τους και έχει την απαίτηση ο Bill να την περιμένει να μεγαλώσει,να γίνει 20 .
-Κι εσείς mrs Κάθυ,πώς το διαχειρίζεστε αυτό,ρώτησε η Άννα, φανερά εκνευρισμένη κι αυτή με αυτά που άκουγε.Πώς το διαχειρίζεστε? τι στάση κρατάτε? ουδέτερη?
-Καθόλου δεν κρατάω ουδέτερη στάση. Με τον άνδρα μου καυγαδίζουμε συνεχώς γι αυτή την υπόθεση.Δεν εννοεί και δεν θέλει να καταλάβει τα αισθήματα που τρέφει ο γιός μας γι αυτό το κορίτσι,την Σημέτα.Ο άνδρας μου είναι ένας πείσμων άνθρωπος και επιμένει στο δικό του σκεπτικό, με  έχει πολύ εκνευρίσει και γι αυτό ο γιός μου με πήρε μαζί του στο εκπαιδευτικό αυτό ταξίδι και με την ευκαιρία αυτή ήλθα να γνωρίσω τους γονείς της Σημέτας,τους συμπεθέρους μου,όπου εδώ έμελλε να  δώ και να πάθω όλα όσα από την παιδική μου ηλικία είχαν  να μου συμβούν.Από τότε που οι γονεις μου καυγάδιζαν συνεχώς και τελικά πήραν διαζύγιο  που βγήκε εις βάρος της μητέρας μου κι εγώ με τον πατέρα μου να φεύγουμε μετανάστες στην Αμερική μετά από πρόσκληση του θείου του πατέρα μου.
-Γιατί μας τα λέτε όλα αυτά mrs Κάθυ,είπε ο Δημήτρης.
-Γιατί,αγαπητέ μου, το απόγευμα που έφθασα,   στην τηλεόραση,που είχε την επανάληψη των σημαντικών ειδήσεων της περασμένης εβδομάδας,  είδαμε τον διαπληκτισμό του Άντριου με την μητέρα του Ερρίκου και τον Άντριου να τη φιλά παθητικά.
-Ωχ! είπε ο Δημήτρης κι έπιασε το κεφάλι του.
-Τι συμβαίνει,Δημήτρη?ρώτησε ο Ερρίκος.
-Τι έπαθες,Δημήτρη? ρώτησε η Άννα.
-Συνέβη αυτό που φοβόμουν και έκρυβα από τον Ερρίκο γιατί δεν γνώριζα πώς θα αντιδρούσε.
Ερρίκο,πώς αντιμετώπισες αυτή την φοβερή είδηση.
-Με πολύ γέλιο,Δημήτρη.
-Ο Ερρίκος  έσκασε στα  γέλια.Εγώ λιποθύμησα μου έφερε  νερό η Νίνα κι έπειτα κοιμήθηκα.  Είδα ένα μεγάλο και τρομακτικό όνειρο με ένα κοριτσάκι την Κατινίτσα, που ήμουν εγώ, και  πήγαινα στην Αμερική με τους νονούς μου. Όταν φτάσαμε έχασα τους νονούς μου. Με συνέλαβε ένας αστυνόμος που μου έλεγε πως είμαι λαθρεπιβάτης κι έπειτα με πήρε μαζί του στο  αστυνομικό αυτοκίνητο να βρούμε τους νονούς φτάσαμε στο Xόλιγουν και...
-Πολύ ωραίο όνειρο,είπε η Άννα.
-Άννα,είχα πολύ αγωνία ήθελα να βρω τους νονούς μου και εκεί με ξύπνησε ο Ερρίκος και η Νίνα μου έφερε νερό.
-Φώναζε στον ύπνο της,νονά,νονέ,νονά,νονέ.
-Κι έπειτα ο Ερρίκος με τρόμαξε με  διάφορα τρομακτικά που μου έλεγε...
-Ήθελα να την αφυπνήσω,Δημήτρη, να την ξυπνήσω γιατί την έβλεπα απορημένη.
-Και τώρα σας διακόψαμε από κάποια συζήτηση που είχατε αρχίσει?
-Για τον διάβολο άρχισε να μου μιλά ο Ερρίκος,είπε η Κάθυ.
-Τώρα Ερρίκο θα απορήσω κι εγώ,είπε ο Δημήτρης.
-Δημήτρη μου,καθίσαμε εδώ στο σαλόνι.Η Κάθυ,προφανώς σκεπτόταν αυτά που είδε στον ύπνο της και είπε,
- ω! Θεέ μου,τι ήταν αυτό που έπαθα.
-Ο Ερρίκος μου είπε να μην επικαλούμαι τον Θεό,γιατί αυτά δεν είναι θεϊκά,είναι διαβολικά.
-Ε! ναι,Δημήτρη μου, είπε ότι ο διάβολος την τρομάζει κι εγώ είπα,στην Κάθυ, αν γνωρίσουμε τα περί διαβόλου θα πάψουμε να τον φοβόμαστε και να τρομάζουμε.Εσείς φθάσατε πάνω στην ώρα που άρχιζα να μιλώ στην Κάθυ περί διαβόλου κι ευτυχώς που ήρθατε.
Η Νίνα μπήκε στο σαλόνι με τον δίσκο με τον καφέ και το κέϊκ για την mrs Κάθυ.
-.Άννα,Δημήτρη, εδώ είστε? θέλετε καφέ,θέλετε κέϊκ?
-Νερό θέλουμε είπαν και οι δύο.
-Θέλετε να ακούσετε?πρότεινε ο Ερρίκος.
-Θέλουμε,είπαν και οι δύο.
Ο Ερρίκος ήπιε λίγο νερό και άρχισε την περί του διαβόλου  συζήτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου