Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

To Kυριακάτικο Μυθιστόρημα. Συνέχεια.- Ναι πατερούλη μου.Σε φιλώ και σε χαιρετώ.Θα τα πούμε πάλι από το τηλέφωνο μια άλλη φορά.
-Ναι κορούλα μου.Χαιρετισμούς  και φιλιά στον Bill,στον θείο Γιόζεφ,στην θεία Λίντα και στα παιδιά.Φιλιά σε  όλους.Να περνάτε καλά.
-Ευχαριστώ πατερούλη μου κι εσείς το ίδιο.
-Σημέτα,μια στιγμή,μην κλείνεις κορούλα μου.Ξέχασα να σε ρωτήσω.Πες μου κορίτσι μου βρήκες τους δίσκους του Βέϊλ?
Ω! πατερούλη μου ήμουν τόσο πολύ απασχολημένη,που δεν είχα ελεύθερο χρόνο να επισκεφτώ τα καταστήματα. Όμως δεν θέλω να ανησυχείς θα  τους ανακαλύψω και θα τους στείλω οπωσδήποτε.Πατερούλη πες μου πάλι τους τίτλους.
-Lady in the dark
-"Η κυρία στο σκοτάδι"είπε η Σημέτα.
-Και  One touch of venus
-Ναι! "Ένα άγγιγμα από  Αφροδίτη ή Λίγη Αφροδίτη" είπε η Σημέτα.
Πατερούλη μου να είσαι ήσυχος μια από αυτές τις ημέρες θα κάνω μια βόλτα  στα μαγαζιά.Ελπίζω να τους ανακαλύψω σε κάποιο πολυκατάστημα. Να τους πάρω και αμέσως να τους στείλλω.Μην σνησυχείς πατερούλη μου.Good nighit....................................
Είναι βράδυ 10 η ώρα. Ο Ερρίκος και η Helga κάθονται δίπλα δίπλα στον καναπέ του σαλονιού. Ο Ερρίκος κρατάει σφικτά  από το χέρι την Helga λες και φοβάται μην την χάσει. Η Helga σχεδόν έχει πέσει πάνω του.Ακουμπάει το κεφάλι της στον ώμο του.Η ηρεμία και η γαλήνη έχει απλωθεί στο πρόσωπο τους.Παρακολουθούν ένα φιλμ στην τηλεόραση.Μα περισσότερο βρίσκονται εκεί για να είναι έτσι,κοντά ο ένας στον άλλον,αγκαλιασμένοι,ήρεμοι,βυθισμένοι στην γαλήνη που νοιώθει ένα αγαπημένο ζευγάρι μετά από ένα σύντομο χωρισμό.Οι μέρες που απομακρύνθηκε η Helga από τον σύντροφο  της για να παραυρεθεί στο πλευρό της άρρωστης μητέρας της ήταν αρκετές για να έλθουν πιο κοντά "ψυχή τε και σώματι".Ήρεμοι τώρα και οι δύο μετά από το τηλεφώνημα της κόρης τους Σημέτας παρακολουθούν μια κινηματογραφική ταινία στην τηλεόραση. Αυτή την ηρεμία τους διέκοψε η φωνή της Νίνας που τους είπε ότι το βραδυνό τραπέζι  είναι έτοιμο και ότι το φαγητό είναι μια αχνιστή κοτόσουπα και για επιδόρπιο φρούτα.Επιτακτικά τους είπε να σηκωθούν να καθίσουν να δειπνήσουν.Το φαγητό πάντοτε επιδρά ευεργετικά στον ανθρώπινο οργανισμό.Η Νίνα διέκρινε την νοσταλγία των κυρίων της μετά την συνομιλία τους στο τηλέφωνο με την κόρη τους  και έσπευσε να ετοιμάσει την  σούπα που βοήθησε τον Ερρίκο και την Helga καθισμένοι δίπλα δίπλα  να απολαμβάνουν την συντροφιά τους. Πάνω από ένα πιάτο με  ζεστή κοτόσουπα περνά  η στενοχώρια για την κορούλα τους που βρισκόταν  μακριά τους και για τους δίσκους του Βέϊλ που δεν είχε  αγοράσει ακόμη.
-Που είναι ο Δημήτρης και η Άννα ρώτησε ο Ερρίκος.
-Έχουν βγει κύριε Ερρίκο είπε η Νίνα.Όταν εσείς πήγατε για ύπνο τα παιδιά είπαν ότι έχουν μια δουλειά και μετά είπαν ότι  θα πάνε στον κινηματογράφο.
Να τους περιμένουμε τότε είπε ο Ερρίκος που δεν ήθελε να αφήσει την Ηelga από την αγκαλιά του.
-Νίνα μην σερβίρεις.Να περιμένουμε τα παιδιά.
-Καλά,όπως θέλετε κύριε,είπε η Νίνα.
Πέρασε έτσι  αρκετή ώρα.Η Helga κουρνιασμένη στην αγκαλιά του άντρα της  παρακολουθούσε τηλεόραση.
- Tι ώρα είναι? ρώτησε ο Ερρίκος.
Η Helga κοίταξε το ωραίο ελβετικό   ρολογάκι της,δώρο και αυτό της αγαπημένης μητέρας της,Είναι 10.30 είπε.
- Γιατί αργούν τα παιδιά είπε ο Ερρίκος.
-Μην ανησυχείς αγάπη μου,είπε η Helga.Θα πήγαν σινεμά κι έπειτα βόλτα στην πόλη. Σε λίγο  θα επιστρέψουν.Mην ανησυχείς αγάπη μου.

-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου