Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Το Ποίημα του Σαββατόβραδου

              Ροκ και Ρολλ
              Rock and  Roll
Δεν μπορώ τις νύχτες της Άνοιξης
                                    να κοιμηθώ
Δεν μπορώ θέλω να τρέξω να χορέψω
                                        να χαρώ
Με Ροκ και  Ρολλ να νοιώσω πως υπάρχω
                                               και πως ζω

Πάμε μαζί να ξενυχτήσουμε
Πάμε μαζί να διασκεδάσουμε
Πάμε μαζί να χορέψουμε
Πάμε μαζί σε προσκαλώ

Ροκ και  Ρολλ,τι χορός
τι τρέλλα που έχει η Άνοιξη με Ροκ και  Ρολλ
Τι χαρά να μου κρατάς το χέρι απαλά
Μια να με φέρνεις κοντά και μια μακριά
Να μου κρατάς τα χέρια με δυναμισμό
Να ανοίγεις τα πoδάρια σου κι εγώ από κάτω να περνώ
Να αγγίζεις με το ακροδάκτυλο σου το μαλλί μου
κι εγώ σαν σβούρα να γυρνώ.
Ροκ και  Ρολλ,τι χορός
Με ζαλίζει κι εγώ σ'αγαπώ.

Δεν μπορώ τις νύχτες της Άνοιξης
                                    να κοιμηθώ
Δεν μπορώ θέλω να τρέξω να χορέψω
                                             να χαρώ
Με Ροκ και Ρολλ να νοιώσω πως υπάρχω
                                             και πως ζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου