Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Καλή Πρωταπριλιά παιδιά
Πρώτη Απριλίου του 2013 σήμερα και στην αυλή μου προσγειώθηκε  ένα μεγάλο διαστημόπλοιο.Τι ωραία έκπληξη ήταν αυτή.Άνοιξε η οροφή ξετυλίχτηκε μια σκάλα από χοντρά σχοινιά φτιαγμένη  και ω! τι δεύτερη έκπληξη ήταν αυτή.Με ζωηράδα κατέβαιναν την σκάλα δώδεκα ανθρωπάκια  με κοντό κορμό και χέρια μεγάλα .Στο γυμνό τους το κεφάλι  από ένα τζόκευ φορούσαν και στις πλάτες τους κρατούσαν ένα σάκκο φουσκωτό. Είπα έκαναν λάθος πέρασαν την αυλή μου  γήπεδο και ο σάκκος τους είναι γεμάτος με μπαλάκια και μπαστούνια του γκόλφ.Τρέχοντας ανέβηκαν την σκάλα και. Ω! τι έκπληξη ήταν αυτή  ξανά.Τα σακκίδια τους ήταν γεμάτα λεφτά,αργυρόχρυσα χρυσά κέρματα αστραφτερά. Πάρτα,μου είπαν,είναι όλα δικά σου,τα μαζέψαμε από τις πιο δύσβατες κορφές.Ω! τι μου λέτε παιδιά  καινούργια   έκπληξη ξανά.Ποιός σας στέλνει είπα με χαρά.Είπα μήπως ήταν ο Θεός. Με μια κίνηση συγχρόνως και τα δώδεκα παιδιά  μαζί έδειξαν με το δάκτυλο τους τεταμένο μια μορφή που διακρινόταν μέσα από το φινιστρίνι της καμπίνας του τοκπί.Μια κίνηση μου,ένα νεύμα ανταπάντηση δεν βρήκε.Πήρα γρήγορα τα κυάλια πιο καλύτερα να ειδώ.Ω! τι έκπληξη μεγάλη ήτανε ξανά και πάλι.Ο πιλότος που κοιμόταν  ήταν ποιός λέτε.Ήταν ο άνθρωπος από ξένον πλανήτη της περυσινής Πρωταπριλιάς.Είναι ο ΟΝειρό μου είπαν τα παιδιά με μια φωνή.Θέλει να σ'ευχαριστήσει άλλη μια φορά για τα νερά που πρόσφερες την περυσινή Πρωταπριλιά.Του έσωσες την ζωή μας είπε.Κι εμείς σ'ευχαριστούμε γιατί αλλιώς δεν θα είχαμε τώρα μπαμπά.Που τα βρήκατε τόσα λεπτά.Ο πλανήτης μας,μου είπαν,είναι γεμάτος δένδρα.Ε! και τι κατασκευάζετε  με αυτά σχοινιά; Nαι ακριβώς σχοινιά,μου είπαν,το κατάλαβες καλά,και άλλα πολλά κατασκευάζουμε με αυτά.Όλα τα κλαδιά και τα φυλλώματα των δένδρων μας και των φυτών τα επεξεργάζονται τα εργοστάσια μας.Νήματα στέλνουμε στην Γη να ντυθείτε οικονομικά και πιο ωραία με αυτά.Πώς έρχονται στην Γη ρώτησα με έκπληξη μεγάλη άλλη μια φορά.Τα διαστημόπλοια μας,μου είπαν,προσγειώνονται στην Σκανδιναβική, η απόσταση ως εκεί είναι πιο κοντινή είπαν και κινήσανε να φύγουν.Πού πηγαίνετε παιδιά,είπα,δεν σας κέρασα ούτε ένα γλυκό με ένα νερό.
Ήμαστε πολύ βιαστικοί,μου είπαν όλοι μαζί συγχρόνως,έχουμε πολλή δουλειά.Σήμερα που είναι Πρωταπριλιά στον πλανήτη μας μαζεύουμε από τα δένδρα τα λεφτά  να γεμίσουμε μια σπηλιά να σου φέρουμε ξανά την άλλη χρονιά με χαρά.Φιλήστε μου τον ΟΝειρό οι πράξεις του είναι όνειρο και πολύ φανταστικές για να είναι αληθινές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου