Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Ο Πόλεμος δεν είναι λύση.Ο Πόλεμος δεν λύνει το πρόβλημα,είναι καταστροφή μεγάλη και έχει τις συνέπειες της σε όλα τα επίπεδα  της πολιτιστικής και πολιτικής ζωής του ανθρώπου,που ομοιάζει με αυτό τον τρόπο με θηρίο της ζούγκλας,που δεν μπορεί να συνεννοηθεί με καλύτερο τρόπο,αφού δεν έχει λογικό και αφού δεν έχει λόγο.Είναι ένα άλογο,ένα παράλογο ον,που ο Θεός,όταν δημιούργησε τον Κόσμο,έθεσε αυτά τα παράλογα όντα στη διάθεση του ανθρώπου.
Πολλές φορές και ο άνθρωπος υποβιβάζεται και κατεβαίνει στο επίπεδο του ζώου,να το πούμε με ειλικρίνεια. Τα ζωώδη ένστικτα του ανθρώπου,που κάνουν πολλές φορές την εμφάνιση τους, οφείλονται σε πολλούς παράγοντες,που άλλοτε παρακινούνται εκ των έσω και άλλοτε από παράγοντες εξωτερικούς ή από περιστατικά και γεγονότα,που εκμεταλλεύεται αυτός που θέλει να σου κάνει κακό,που κακήν κακώς, θυμάται παρελθοντικά γεγονότα και προκαλεί αντεκδίκηση.
Με αυτό τον τρόπο ξεκινά ένας πόλεμος μίας χώρας ή σε μία περιοχή,που θα τον ονόμαζα,χωρίς τύψεις,εμφύλιο πόλεμο,παίρνοντας σαν βάση τη σκέψη,ότι όλοι οι άνθρωποι ανήκουμε στην ανθρώπινη φυλή,που προσβλέπει τα καλύτερα και τα ανώτερα για τον εαυτό του και τους συνανθρώπους του,που δεν είναι όλοι μεγάλοι άνθρωποι,ώστε από διάφορες παρόμοιες αιτίες να δημιουργηθεί το μίσος και να τραφεί η εκδίκηση προς το συνάνθρωπο. Υπάρχουν και τα μικρά παιδιά,που η ψυχούλα τους είναι γεμάτη  αθωότητα, που κάποια ευλογημένη στιγμή και πότε θα είναι αυτή η στιγμή,που οι ανόητοι και αμαρτωλοί άνθρωποι θα σκεφτούν αυτά τα αθώα πλάσματα,το μέλλον της ανθρωπότητας,που πρέπει να προσβλέπουμε με δέος προς αυτά και όχι να θέλουμε να τα κάνουμε όμοια μας.Πρέπει να παραμείνουν αθώα για να δει ο κόσμος ολόκληρος καλύτερες ημέρες.Ο Πόλεμος δεν είναι η λύση,όταν μιλούν τα όπλα.Η λύση βρίσκεται,όταν μιλούν οι άνθρωποι.Η λύση βρίσκεται στην αξία των συνομιλιών,στην αξία των διαπραγματεύσεων.
Δεν γνωρίζω πόσοι παραδειγματίζονται ακόμη από την Παλαιά Διαθήκη,αλλά είναι ανάγκη να προσέξουμε,ότι υπάρχει και η Καινή Διαθήκη,που νομίζω,ότι πολλοί  έχουν παρεξηγήσει την έννοια της λέξης
"Καινή"= καινούργια και να μην το ξεχνάμε.Αυτό που είναι αναγκαίο να ξεχάσουμε είναι τα δύο φοβερά σημεία από την Παλαιά Διαθήκη,που αναφέρονται στον Άβελ και στον Κάϊν,το ένα σημείο και στον Πύργο της Βαβέλ  το άλλο. Από τα δύο αυτά σημεία προέρχονται οι τρομερές καταστροφές της ανθρωπότητας.Δεν πιστεύω,ότι αυτό ήταν το θέλημα του Θεού. Άνθρωποι έγραψαν αυτά τα παραμύθια,που αργότερα είδαν την καταστροφή που προξένησαν και άλλαξαν τη σκέψη τους έτσι γράφηκε η Καινή Διαθήκη να καλυτερεύσει και να εξομαλύνει τα πράγματα και να δώσει στις επόμενες γενιές ένα καλύτερο αύριο.Η διαμάχη του Άβελ και του Κάϊν,των παιδιών του Αδάμ και της Εύας,δείχνει τα παιδιά να κυριεύονται από πρωτόγονα ένστικτα,μίσους και ζήλιας. Ο ένας παρέσυρε,με πονηριά τον άλλον και τον σκότωσε.
Ο Πύργος της Βαβέλ ένα άλλο σημείο αναφοράς στον διαχωρισμό των ανθρώπων και στην ανάπτυξη έχθρας αναμεταξύ τους.  Άρρωστοι  νόες θα μπορούσαν να τα σκεφτούν αυτά  και ύστερα τα επεξεργάστηκαν και έγραψαν την Καινή Διαθήκη. Άγιοι άνθρωποι είναι αυτοί που έγραψαν την Παλαιά Διαθήκη,που έγραφαν από τα χρόνια από  το  1500 προ Χριστού μέχρι το 100 μετά Χριστόν.Μήπως οι μεταφραστές από την Εβραϊκή γλώσσα,στην οποία ήταν γραμμένη, δεν έκαναν καλή μετάφραση.
Μήπως δεν ήταν άγιοι και ήταν οι εναπομείναντες Παγανιστές,που αντιπαλεύονταν τη νέα θρησκεία και γιαυτό έγραφαν σημεία και τέρατα.Μήπως ο Κάϊν χτυπήθηκε από κεραυνό και δεν γνώριζαν το αίτιο γιαυτό και έδωσαν την εξήγηση,ότι τον σκότωσε ο Άβελ.
Η Καινή Διαθήκη γράφτηκε αμέσως στην Ελληνική γλώσσα και δεν είναι μετάφραση,γράφτηκε μεταξύ των ετών 60 και 110 μετά Χριστόν από τους μαθητές του Ιησού που έζησαν από κοντά τα γεγονότα της ζωής του δάσκαλου τους,γιαυτό είναι και πολύ έγκυρη η Καινή Διαθήκη.Ο Χριστός είναι ο Θεός της ΑΓΑΠΗΣ  και μόνο της ΑΓΑΠΗΣ και πάνω σε αυτήν στηρίχθηκε η διδασκαλία του.Ο Πόλεμος δεν είναι Αγάπη.Ο Πόλεμος είναι μίσος και είναι αντίθετος προς τα δικαιώματα του ανθρώπου. Είναι αδικία που αργά ή γρήγορα πληρώνεται με το ίδιο νόμισμα,γιατί του κύκλου τα γυρίσματα είναι ο χρόνος που φέρνει τα κάτω πάνω κι εκεί που ήσουν είμαι κι εκεί που είμαι θα έρθεις και
Του Κύκλου τα γυρίσματα
που ανεβοκατεβαίνουν
και του Καιρού τα πράματα
που αναπαμό δεν έχουν
μα στο Καλό και στο Κακό
περιπατούν και τρέχουν
και των Αρμάτων οι ταραχές
έχθρητες και τα βάρη
του Έρωτος οι μπόρεσες
και τση φιλιάς η χάρη
αντάμα με κινήσασι
τη σήμερον ημέραν
να αναθιβάλω και να πω
τα κάμαν και τα φέραν,όπως λέει και
ο Βιτσέντζος Κορνάρος στο ποίημα του
 Ερωτόκριτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου