Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Πέρασε η Τσικνοπέμπτη του 2018 με λιτότητα και αυτοσυγκράτηση. Δεν είχαμε ηλεκτρικό  ρεύμα για να τσικνίσουμε.Ο απρόσωπος οργανισμός της ΔΕΗ δεν φείδεται προσώπων,πραγμάτων, καταστάσεων και γεγονότων και αυτό είναι το ευχαριστώ για τις γενεές των γενεών που  πληρώνουμε. Δεν είμαστε νεόφερτοι κάτοικοι αυτής της χώρας,που όσο πάει και κατρακυλά,αφού δεν υπάρχει οργάνωση ούτε και στην υπηρεσία αυτή.Μας αντιμετωπίζουν σαν να μην είμαστε Έλληνες,σαν αλλοδαπούς και ακόμα χειρότερα. Τη  φορολογική  μας  δήλωση την καταθέτουμε κάθε χρόνο,μας φορολογούν ακόμη και τα χέρσα χωράφια,τους βοσκότοπους,όπου τρέφονται κοπάδια ζώων που δεν είναι δικά μας και από όπου δεν έχουμε καμία απολαβή. Είμαστε Έλληνες αυτόχθονες,εγώ προσωπικά δεν έχω μετακινηθεί προς το εξωτερικό ποτέ μέχρι στιγμής και τις χώρες που ήθελα να γνωρίσω δεν υπάρχει η δυνατότητα.Αφιερώθηκα στην υπηρεσία της πατρικής  μου οικογένειας, σπούδασα την φιλολογική επιστήμη,όπου από τα προεφηβικά μου χρόνια διέτριβα και διατρίβω, υπηρετώντας και την δική μου οικογένεια και στα σημερινά χρόνια όλους όσους διαβάζουν το Ροζακί Σταφύλι και εύχομαι να είμαστε όλοι καλά. Καλές Απόκριες και Χρόνια Πολλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου