Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
Η Κάθυ άνοιξε την πόρτα να υποδεχτεί τον Ερρίκο και τη Helga που ο Bill τους έφερε με το αμάξι του και με αρκετή  ανησυχία.Ανησυχούσε  για την εξέλιξη της συνάντησης του πατέρα του με τον Ερρίκο. Ο Bill μολονότι διαπληκτιζόταν συνεχώς με τον mr Άντριου για την υπόθεση με την Σημέτα και τον ξαφνικό αρραβώνα τους  αγαπούσε πολύ τον πατέρα του και προτιμούσε να φεύγει από το σπίτι για να μην φθάνουν σε αδιόρθωτες ακραίες καταστάσεις  έβρισκε καταφύγιο στο σπίτι της αγαπημένης του,όπως το χθεσινό βράδυ. Η Κάθυ τους υποδέχτηκε με ένα λαμπερό χαμόγελο και με ένα πολύ ωραίο πρόσωπο όμορφα βαμμένο. Στολισμένη με τα κοσμήματα της έμοιαζε σαν κούκλα βγαλμένη μόλις τώρα από το κουτί της. Πέρασε τους συμπεθέρους της στο σαλόνι όπου τους πρόσφερε ένα ποτό με ξηρούς καρπούς. Μετά τις συνηθισμένες κουβέντες  περί του πώς περνούν και τα καλωσορίσματα τους κάλεσε να περάσουν στην τραπεζαρία.Εκεί τους περίμενε ένα τραπέζι γεμάτο εδέσματα που προμήνυε ένα Hallowwin ή ενα γιορταστικό τραπέζι,όπου δέσποζε η γεμιστή γαλοπούλα,που η Κάθυ απεφάσισε να προσφέρει σαν κύριο πιάτο με πρώτο πιάτο  ζεστή σούπα από γλυκιά κολοκύθα. Λίγο πριν αρχίσει το βραδυνό γεύμα εμφανίστηκε ο mr Άντριου σαν  μόλις να είχε ξυπνήσει. Η Κάθυ μετά τον χθεσινοβραδυνό διαπληκτισμό του με τον γιο τους,έδωσε στον άνδρα της ηρεμιστικά χάπια για να μην πέσει κάτω και χτυπιέται από το κακό του,ως συνήθως γι αυτό και η κοιμισμένη εμφάνιση του.Ο Βill από τη στιγμή  της αφίξεως τους στο σπίτι τους κρύφτηκε στο δωμάτιο του,αφού πέρασε από την κουζίνα και έφαγε λίγη από την γέμιση,που η μητέρα του είχε κρατήσει γι αυτόν.Γνώριζε πόσο πολύ άρεσε στον Bill.- Ποιός είναι αυτός ο... ζουμπάς,είπε ο Ερρίκος σιγά στη Helga. O mr Άντριου χαμογέλασε,γνώριζε από τη σύζυγο του την ελληνική γλώσσα λίγο,κατάλαβε την ερώτηση του Ερρίκου,αλλά δεν γνώριζε τη λέξη ζουμπάς που υπονοεί τον πολύ κοντό άνδρα και έτσι πράγματι ήταν ο mr Άντριου ένας άνθρωπος πολύ κοντός στο ύψος μα πολύ τολμηρός και πολύ δραστήριος γι αυτό ο Bill φοβόταν τον πατέρα του με την τόλμη αυτή που διέθετε να τα λέει "έξω από τα δόντια'' στον απέναντι του,να προσβάλει και  να μην του ''καίγεται καρφί'.- Το ωραίο ζευγάρι ποιοί είναι? Δε θα μου τους συστήσεις Κάθυ? είπε ο mrΆντριου νυσταγμένος. Η Κάθυ,η όμορφη Κάθυ είχε μια ψυχή μικρού παιδιού ήταν πολύ χαρωπή,ομιλιτική και  σχετιζόταν εύκολα  γι αυτό  είχε πολλές φίλες  με τις γνωριμίες που έκανε ακόμα  και από το κομμωτήριο, που τις καλούσε πολύ συχνά στο σπίτι για φαγητό με τη συνοδεία του άνδρα τους.Ο mr Άντριου έλλειπε τις  περισσότερες φορές,αλλά όταν βρισκόταν στο σπίτι του άρεσε και διασκέδαζε με αυτό το χαρακτηριστικό της συζύγου του,όπως και τώρα,που είδε δύο όμορφους πανύψηλους ανθρώπους να κάθονται στο τραπέζι του.- Αγάπη μου,είπε η Κάθυ,είναι η γονείς της Σημέτας.-Ποιάς? ρώτησε με έκπληξη.-Της Σου,αγάπη μου,της Σου της αγαπημένης του Bill. -Δεν μου το είπες αμέσως,γιατί? Η γνωριμία με τους γονείς της Σημέτας κέντρισε το ενδιαφέρον του mr Άντριου και σαν να τον ξύπνησε από έναν λήθαργο,σαν να του έρριξαν νερό στο κεφάλι αφυπνίστηκε πετάχτηκε πάνω και τους αγκάλιασε σφιχτά.Η Κάθυ γούρλωσε τα μάτια της από περιέργεια και έτρεξε  να το πει στον Bill που δεν ήθελε να έρθει στην τραπεζαρία.- Δεν θέλω,άστους θα πουν και άλλα. Η βραδιά κύλησε πολύ καλά με τον mr Άντριου να είναι ενθουσιασμένος με τους συμπεθέρους του,τα πεθερικά του γιού του,τόσο ενθουσιασμένος που θυμήθηκε την περιπέτεια με την Ασημίνα,τη μητέρα του Ερρίκου  γελούσε συνεχώς και ρωτούσε τι κάνει η Ασημίνα. Θέλησε  να μάθει για την γνωριμία του Ερρίκου με την Helga,ήταν πολύ περίεργος  και του φαινόταν πολύ παράξενο "δύο άνθρωποι από αντίπαλες χώρες γέννησαν αυτό το κορίτσι" έλεγε στον Bill κάθε φορά που φιλονικούσε μαζί του.
Ο mr Άντριου εντυπωσιάστηκε πολύ με την Helga και με τον Ερρίκο και η συμπεριφορά του ήταν άψογη απέναντι τους. Τι επάγγελεστε?τους ρώτησε πριν μάθει τον τρόπο της γνωριμίας τους.-Εγώ είμαι μοντέλο,είπε η Helga και ο άνδρας μου είναι δικηγόρος.Είμαι πρόεδρος της εργατικής συνομοσπονδίας,είπε ο Ερρίκος στη δικαιοδοσία μου  έχω άνα μεγάλο πλήθος Γερμανών εργατών και εργατών μεταναστών από άλλες χώρες.Ο άνδρας μου είναι πολύ αγαπητός από όλον τον εργατικό κόσμο στο Μόναχο και στα περίχωρα. Τους φροντίζει με πολύ αγάπη και συνέπεια γι αυτό τον αγαπούν πολύ. Ο mr Άντριου άκουγε με προσοχή και σαν να ήθελε να φύγει και να κρυφτεί. -Κάθυ,ο Bill είναι εδώ?Φώναξε τον αμέσως να έλθει εδώ,είπε.-Bill έλα σε θέλει ο πατέρας σου.Ο Bill ήρθε στην τραπεζαρία τρομαγμένος.-Τι θέλεις dady ρώτησε.-Γιατί δε μου μίλησες για τους γονείς της κοπέλας? -Πατέρα μου,μήπως με άφινες να μιλήσω? Μιλούσες συνεχώς,έλεγες τα δικά σου,χτυπιόσουν και δεν άφινες κανέναν άλλον να μιλήσει.Εμένα δηλαδή που προσπαθούσα να σου εξηγήσω,να σου πω και να σου δείξω ποιά είναι στην πραγματικότητα η κοπέλα μου,η Σημέτα μου.
Τώρα το βλέπεις και μόνο σου.-Ναι, αγόρι μου σου ζητώ συγγνώμη και μπροστά στους δύο αυτούς ανθρώπους,που μέχρι χθες ήταν άγνωστοι για μένα.Είναι η αλήθεια ότι είμαι απόλυτος στις αποφάσεις μου και πρέπει να το εννοήσεις αυτό,Bill. Εγώ είμαι  επιχειρηματίας,είπε ο mr Άντριου κοιτώντας τον Ερρίκο και την Helga. Είναι ο πρώτος,είπε ο Bill,είναι ο επί κεφαλής  όλων των επιχειρηματιών της Ν.Υόρκης. Ο άνδρας μου είναι ένας πολύ επιτυχημένος επιχειρηματίας,είπε η Κάθυ.Αυτό το οφείλω στο απόλυτο της σκέψης μου,είπε ο mr Άντριου.-Τι θα πει απόλυτο,αγάπη μου,ρώτησε η Helga τον Ερρίκο,-Εννοεί,αγάπη μου,πως δεν είναι πότε έτσι και πότε αλλιώς.Δεν αλλάζει εύκολα το σκεπτικό του. -Ναι,είπε η Κάθυ,έτσι είναι ακριβώς ο Άντριου,είναι απόλυτος στη σκέψη του γι αυτό προχωρεί και πραγματοποιεί αμέσως το σχέδιο που σκέφτηκε,γι αυτό και η επιτυχία του στις επιχειρήσεις του.-Έχει το επιχειρηματικό δαιμόνιο,είπε ο Ερρίκος. -Ναι,Ερρίκο γι αυτό και ο πατέρας μου που το διέκρινε τον ανέλιξε πολύ ενωρίς στην επιχείρηση.Όλη αυτή τη συνομιλία η Κάθυ την μετέφραζε στον άνδρα της,που ρωτούσε τι λένε.- Η γνωριμία σας πώς συνέβη Κάθυ δεν μας είπες.Ερρίκο και η δική μας γνωριμία έχει κάτι το συναρπαστικό. Έγινε κάποια μέρα που πήγα στην επιχείρηση Life and flight να εργαστώ.Η Γραμματέας του πατέρα μου είχε πάρει άδεια και μου ζήτησε να πάρω τη θέση της για μία εβδομάδα που θα απουσίαζε. Ο πατέρας μου έφερε στο σπίτι το προηγούμενο βράδυ κάποια χαρτιά να ρίξω μιά ματιά.Το πρωϊ της επόμενης ημέρας έβαλα τα χαρτιά σε μιά μεγάλη δερμάτινη τσάντα  και ξεκίνησα για την επιχείρηση,στο εργοστάσιο.Όταν έφτασα λίγο αργοπορημένη έτρεχα στον περίβολο για να μη με με κατσαδιάσει ο πατέρας μου.Εκείνη τη στιγμή έτρεχε και ο Άντριου σε εξωτερική δουλειά,που του είχαν αναθέσει και έπεσε πάνω μου.Πόνεσα τόσο πολύ που ήμουν έτοιμη να του φέρω την τσάντα στο κεφάλι του δεν πρόλαβα όμως γιατί παραπάτησα και έπεσα κάτω. Ο Άντριου με τρυφερότητα με σήκωσε,με αγκάλιασε,με φιλούσε,μου μιλούσε πολύ τρυφερά και αυτό ήταν.Αργότερα σκέφτηκα μήπως ήταν ένα καλά σχεδιασμένο απο τον πατέρα και τον Άντριου,ο οποίος μου είπε ότι με γνώριζε,με είχε ιδεί και άλλη φορά και του άρεσα.Κάτι μου έλεγε ο πατέρας για έναν πολύ εργατικό νέο στην επιχείρηση,αλλά δεν άκουγα τα λόγια του.Εκείνο τον καιρό Helga δεν είχα στη σκέψη μου τον γάμο ήμουν αφοσιωμένη στα μαθήματα μαγειρικής  που παρακολουθούσα και δεν με ενθουσίαζε η ιδέα μιας δέσμευσης.-Κάθυ,ξέρεις πολύ καλά τη μαγειρική τέχνη γι αυτό τα τόσο νόστιμα φαγητά σου.
-Η μητέρα μου έχει παρακολουθήσει μαθήματα,είπε ο Bill.-Nαι,παιδί μου,αυτό μου λέει τώρα η μητέρα σου,είπε η Helga.Η μητέρα σου είναι πολύ καλή μαγείρισσα,Bill. Ο mr Άντριου  απολάμβανε τον Ερρίκο και τη Helga και τους κοίταζε γελαστός. Στις καλές του στιγμές,όπως τώρα,ο mr Άντριου ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος και στις κακές του ήταν ένας κακός κάκιστος,όπως τον έλεγε η Ασημίνα η μητέρα του Ερρίκου,που στο πρόσωπο της είχε βρει το δάσκαλο του ή την αδελφή ψυχή,όπως έλεγε ο mr Άντριου. Το ωραίο δείπνο που πρόσφερε η Κάθυ τελείωσε αισίως και τα πράγματα εξελίχθηκαν εκπληκτικά καλά.Ο Βill πήγε τους γονείς της Σημέτας με το αμάξι του στο σπίτι και επέστρεψε στο δικό του ήρεμος τώρα πήρε τηλέφωνο τη Σημέτα να της πει τα ευχάριστα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου