Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016


Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα

-Νίνα,ευχαριστώ πολύ.Το μήλο που μου έδωσες με χόρτασε,φώναξε ο Δημήτρης από την τραπεζαρία,όπου έτρωγε το μήλο με την ησυχία του. Πάω τώρα στο δωμάτιο μου να συνεχίσω την εργασία μου και όταν έρθει η Άννα τα λέμε.- Όπως θέλετε,κύριε Δημήτρη. Η Άννα ήλθε σε λίγο καλησπέρισε τη Νίνα και κατάκοπη,όπως ήταν  κάθισε στον καναπέ. Η  Νίνα χτύπησε την πόρτα του δωματίου και είπε στο Δημήτρη ότι η Άννα ήλθε.Η ώρα ήταν περασμένη έπρεπε να δειπνήσουν. Απόλαυσαν την νόστιμη κοτόσουπα της Νίνας και κάθισαν στο σαλόνι να συνομιλήσουν.Η Νίνα μάζεψε τα σερβίτσια από το τραπέζι και έξαφανίστηκε στην κουζίνα.Ο άνδρας της  ανέλαβε τις υπόλοιπες εργασίες κι έπειτα έβαλε μπροστά  την ηλεκτρική σκούπα για να  καθαρίσει  το χαλί κάτω από το τραπέζι.Η Άννα κάθισε στον καναπέ αναπαυτικά και ο Δημήτρης πήγε να κλείσει το φως στο δωμάτιο του,οπωσδήποτε είχε κουραστεί κλεισμένος όλη την ημέρα εκεί μέσα. -Αννα μου,πώς πέρασες σήμερα.Τι νέα μας φέρνεις από τον ιατρικό  σου χώρο? -Καλά πέρασα,Δημήτρη μου. Παρακολούθησα όλα τα μαθήματα και γέμισα με γνώσεις.- Θα πεις και σε μένα αυτά τα ενδιαφέροντα που έμαθες σήμερα? Θα μου πεις την συνέχεια για την Ουρολοίμωξη? Τι γνώσεις σας μετέδωσε ο καθηγητής σας? Θα σου πω,Δημήτρη μου,αν μου πεις κι εσύ τι έκανες όλη την ημέρα. -Όλη την ημέρα έγραφα,Άννα μου. -Δε βγήκες καθόλου? -Όχι,Άννα μου. -Δεν πήγες στην βιβλιοθήκη,όπως έλεγες? -Οχι,Άννα μου.Στη βιβλιοθήκη του Ερρίκου βρήκα όλα όσα χρειάζομαι για να γράψω την εργασία μου. -Ωραίο θέμα,Δημήτρη μου,διάλεξες? -Ο καθηγητής μου,ο  δόκτορ Αρμπέϊτερ είναι ο εισηγητής.Το θέμα είναι σχετικό με την αναμενόμενη άφιξη στην Γερμανία των Ελλήνων εργατών. -Τελείωσες τη συγγραφή? Ολοκλήρωσες το θέμα? -Οχι, Άννα μου,θέλει δουλειά  η εργασία αυτή.Καλούμε να μιλήσω για τα οφέλη και τις κακές επιπτώσεις που θα έχει ο ερχομός στη Γερμανία των Ελλήνων εργατών. -Πού  εστιάζεις το θέμα σου,Δημήτρη μου? -Εστιάζω το θέμα μου,Άννα μου,και στις δύο περιπτώσεις. -Δηλαδή? -Στις ωφέλειες που θα επιφέρει ο ερχομός των Ελλήνων εργατών,αλλά ρίχνω το βάρος και στις κακές συνέπειες. -Δημήτρη μου,εσύ συμφωνείς με την απόφαση αυτή των δύο κυβερνήσεων? -Αννα μου,εν μέρει ναι και εν μέρει όχι. -θα αναφέρεις στην εργασία σου την προσωπική σου άποψη? -Όχι,Άννα μου. -Γιατί, Δημήτρη μου? -Γατί,Άννα μου,εξετάζω ένα θέμα διττής αποκλίσεως  και το διευθετώ έξω από μένα. -Τι θες να πεις,Δημήτρη μου? Δεν καταλαβαίνω. -Θέλω να πω,Άννα μου,ότι εξετάζω το θέμα σαν θεατής χωρίς να παραθέτω τις προσωπικές μου προσεγγίσεις. -Νομίζω,Δημήτρη μου,πως η επιτυχία σου είναι σίγουρη. -Είθε, κορίτσι μου,από το στοματάκι σου και στου Θεού το αυτί. -Ναι,Δημήτρη μου, γνωρίζω  και τα δικά μας οφέλη μετά. -Εξυπνούτσικο μου εσύ.Αυτά,Άννα μου,είναι τα δικά μου νέα θα τα ξαναπούμε,όταν ολοκληρώσω την εργασία και όταν ακουστεί στο αμφιθέατρο. -Ενώπιον κοινού,Δημήτρη μου? -Βεβαίως,Άννα μου,των καθηγητών μου,των φοιτητών και άλλων νομικών,που είναι σχετικοί με το Εργατικό Δίκαιο και παρακολουθούν με ενδιαφέρον τα συμβαίνοντα στο χώρο  μας. -Τα  νεώτερα που συμβαίνουν στην Νομική σχολή,θα έλεγες,Δημήτρη μου. -Δε  θα το έλεγα,Άννα μου, γιατί οι εργασίες που δίδονται στους  φοιτητές είναι εδώ και πολλά χρόνια οι ίδιες με μικρές παραλλαγές. -Όχι,Δημήτρη μου, οι κυβερνήσεις των δύο χωρών πέρισυ ή πρόπερσι απεφάσισαν. -Άννα μου,για τους Έλληνες εργάτες ναι,αλλά εργάτες από άλλες χώρες  βρίσκονται εδώ  πριν από  χρόνια. Έλα όμως τώρα να μου πεις τα δικά σου. -Θέλεις,Δημήτρη μου,να ακούσεις για την ουρολοίμωξη? -Ναι,πάρα πολύ. Τι γνώσεις σας μετέδωσε ο καθηγητής σου? για πες μου.Σε ακούω,Άννα μου,με πολύ ενδιαφέρον. -Ακου,Δημήτρη μου,τώρα που τα έχω φρέσκα στη μνήμη μου,τι μας είπε σήμερα ο καθηγητής. -Τι σας είπε? Είμαι έτοιμος να ακούσω. -Μας είπε ότι μετά από το απλό κρυολόγημα το συχνότερο πρόβλημα αποτελούν οι ουρολοιμώξεις. -Σοβαρά μου λες? Θεωρεί τις ουρολοιμώξεις απλές και τόσο συχνές όπως ένα κρυολόγημα? -Άκουσε τι είπε για να μη φοβάσαι. -Πρώτα πρώτα είπε ότι είναι ζήτημα καθαριότητας.Εμείς δεν έχουμε αυτό το είδος  προβλήματος. -Δόξα τω Θεώ! Παρά κάτω.Σε ακούω,Άννα μου. -Οι ουρολοιμώξεις είναι ένα συχνό πρόβλημα στις γυναίκες της αναπαραγωγικής ηλικίας  Η κυστίτιδα είναι η πιο συχνή μορφή μιας απλής ουρολοίμωξης και είναι πραγματικό γεγονός,ότι ένα είκοσι έως τριάντα από τις εκατό γυναίκες θα νοσήσουν από ουρολοίμωξη τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους. -Μία φορά μόνο? Αυτό,Άννα μου,είναι ένα ελπιδοφόρο νέο,που σας είπε ο καθηγητής σας.-Μη βιάζεσαι,Δημήτρη μου,πρόσεξε τώρα γιατί υπάρχουν και οι υποτροπιάσεις. -Για λέγε,Άννα μου,για λέγε,με έβαλες τώρα σε εγρήγορση. -Όταν λέμε κυστίτιδα,τι εννοούμε,Δημήτρη μου? -Δεν γνωρίζω,Άννα μου.Περιμένω να ακούσω έλα πες μου. -Όταν λέμε κυστίτιδα εννοούμε τη φλεγμονή της ουροδόχου κύστεως. Όταν λέμε ουρηθρίτιδα τι εννοούμε,Δημήτρη μου? -Εννοούμε την φλεγμονή της ουρήθρας,το βρήκα Άννα μου? -Το βρήκες,Δημήτρη μου. Δημήτρη μου,να σε ρωτήσω τώρα τι είναι η ουρήθρα?- Δε γνωρίζω,Άννα μου. -Η  ουρήθρα είναι η άκρη του σωλήνα που ενώνει την κύστη με το εξωτερικό  του σώματος.Συχνά οι δύο αυτές λοιμώξεις,η ουρηθρίτιδα και η κυστίτιδα  συνυπάρχουν και τότε ονομάζεται η λοίμωξη,Λοίμωξη  του κατώτερου ουροποιητικού συστήματος. -Άννα μου,του ανώτερου ουροποιητικού συστήματος η λοίμωξη πώς ονομάζεται? -Η λοίμωξη αυτή,Δημήτρη μου,αφορά τους νεφρούς και ονομάζεται πυελονεφρίτιδα.-Άννα μου,το έχεις ξαναπεί.Λέγε παρακάτω.- Οι ουρολοιμώξεις,είπε ο καθηγητής,υποτροπιάζουν και εμφανίζονται συχνά.Μπορεί σε ένα χρόνο να έχουμε τρία ή και περισσότερα επεισόδια υποτροπιάζουσας ουρολοίμωξης,που αν  οφείλονται στον ίδιο μικροβιακό παράγοντα,τότε μιλάμε για  υποτροπή. Αν οφείλονται σε διαφορετικό μικροβιακό παράγοντα τότε ονομάζονται επιμόλυνση ή καινούργια μόλυνση. -Τότε,Άννα μου,τι κάνουμε? -Τότε,Δημήτρη μου,είναι ανάγκη να ελεγχθούν από τον γιατρό για να μπορέσει ο γιατρός να δει αν αυτές οφείλονται σε πιθανές υποκειμενικές παθήσεις του ασθενή. -Ποιοί συνήθως υποφέρουν από ουρολοιμώξεις? είπε,Άννα μου,ο καθηγητής? -Ναι,Δημήτρη μου,μας είπε,ότι οι ουρολοιμώξεις εκδηλώνονται συνήθως σε άτομα με λειτουργικές διαταραχές ή με ανατομικές δυσμορφίες του ουροποιητικού συστήματος. -Τι σας είπε? θεραπεύονται? -Δημήτρη μου,ο καθηγητής είπε,ότι η θεραπεία είναι μακροχρόνια και για να αντιμετωπίσουμε τη λοίμωξη πρέπει πρώτα να βρούμε το ακριβές αίτιο της.



-


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου