Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα

-Νίνα,τι κάνεις?
 -Καλά είμαι κύριε Δημήτρη,μαγειρεύω κοτόσουπα. Είναι ένα νόστιμο φαγητό μετά από μία κουραστική ημέρα.Η Άννα σε λίγο θα επιστρέψει και θα τη γευτεί με ευχαρίστηση,θα της τονώσει το νευρικό της σύστημα.Το ίδιο και σε μένα που ασχολήθηκα πολύ σήμερα με την κουζίνα,όπως και τον  Τόμας
-Πού είναι ο άνδρας σου,Νίνα?
- Είναι στο γραφείο του κυρίου
-Πήγε να καπνίσει,Νίνα? επέτρεψες στον άνδρα σου να καπνίσει?
-Όχι,κύριε Δημήτρη, ο άνδρας μου κάνει όπως είπε η Άννα το πρωϊ πριν φύγει για το πανεπιστήμιο.
-Τι είπε η Άννα,Νίνα?
- Κύριε Δημήτρη,η Άννα παρακάλεσε τον Τόμας να τακτοποιήσει τους δίσκους και να τους βάλει στη θέση τους.Το βράδυ δεν είχε ύπνο,όπως είπε, ήρθε στο δωμάτιο σας αλλά εσείς κοιμόσαστε για να μην σας ανησυχήσει δεν ήθελε να ανησυχήσει και τους  διπλανούς γι αυτό δεν κάθισε στο πιάνο να παίξει τις αγαπημένες της μελωδίες.Πήγε στο γραφείο του κυρίου Ερρίκου να ακούσει μουσική.
- Νίνα,δεν άκουσα κανένα ήχο μουσικής.
-Ε! ναι,κύριε Δημήτρη έπαιζε το πικ απ χαμηλόφωνα για να μην ακούει κανένας άλλος.Ήθελε είπε να την πάρει ο ύπνος.Κοιμήθηκε αργά καθώς φαίνεται.
 -Το ίδιο κι εγώ Νίνα κοιμήθηκα αργά και νοιώθω κουρασμένος-Η κοτόσουπα,κύριε Δημήτρη  είναι ένα πολύ καλό φαγητό και για σας.
-Νίνα, μη μου μιλάς στον πληθυντικό με εκνευρίζεις.
- Τώρα που θα φάτε,τώρα που θα φας, θέλω να πω,Δημήτρη,ένα πιάτο βαθύ κοτόσουπα θα ηρεμήσεις.Αλήθεια,τι κάνατε όλη την ημέρα κλεισμένος στο δωμάτιο σας μέχρι αυτή την ώρα.
-Έγραφα,Νίνα.Έγραφα την εργασία που μου ανέθεσε ο καθηγητής μου στο Εργατικό Δίκαιο,ο δόκτορ Αρμπέϊτερ.Σε λίγες ημέρες θα την διαβάσω στο αμφιθέατρο μπροστά στους συμφοιτητές μου και στους καθηγητές μου,οι οποίοι θα με βαθμολογήσουν. Η εργασία μου έχει τον τίτλο " Οι οφέλειες και οι κακές  συνέπειες από τον ερχομό  των Ελλήνων εργατών στη Γερμανία".
-Είναι πολύ ωραια εργασία,κύριε Δημήτρη μου, με πολύ επιμέλεια ασχολήθηκες με το θέμα.Τόσες ώρες στο δωμάτιο σου.
-Ναι,Νίνα,ασχολήθηκα με το θέμα  λεπτομερώς.Ελπίζω να αρέσει στον καθηγητή μου και να με βαθμολογήσει καλά.-Σου εύχομαι,Δημήτρη,καλή επιτυχία.-Ευχαριστώ,Νίνα μου, Είναι τώρα έτοιμη η κοτόσουπα? -Δεν θα περιμένετε την Άννα να δειπνήσετε μαζί?
-Νίνα, έχω λιγούρα,αλλά θα περιμένω να πούμε τα δικά μας.
- Το καλύτερο είναι αυτό,αν πεινάς πολύ να σε σερβίρω.
- Νίνα,θα περιμένω.
-Δημήτρη,αν πεινάς πάρε αυτό το μήλο ή αν θέλεις να το περάσω από τον αποχυμωτή.
-Νίνα,όπως είναι θα το φάω θα μου περάσει λίγο η πείνα.
-Όπως θέλεις,Δημήτρη.
Η Άννα ήταν στο πανεπιστήμιο,αλλά στην κενή ώρα απεφάσισε να συναντήσει στο σπίτι του τον γέρο Ερνέστο.Ήταν η ημέρα που ο Φρίντριχ σταλμένος από τον πατέρα του έτρεχε  για να επιστρέψει στους ιδιοκτήτες τα φθαρμένα διακοσμητικά αντικείμενα που ο γέρο Ερνέστος είχε επαναφέρει με την φροντίδα του στην παλιά τους κατάσταση. Βιαζόταν να προλάβει τον Φρίντριχ πριν καβαλήσει την μηχανή του και αρχίσει την διανομή.Η μηχανή του είχε θέση για την μεταφορά αντικειμένων εφαρμοσμένη στα πλάγια της.Τον πέτυχε πάνω στην ώρα.Ο Φρίντριχ  άνοιγε την πόρτα για την απογευματινή του βόλτα στις οικίες των πελατών του πατέρα του.
-Φρίντριχ,γειά σου.-Ω!καλώς ήλθες φροϊλάιν Άννα.Τι κάνεις? Καιρό έχουμε να ανταμώσουμε. Τρέχω για να επιστρέψω γρήγορα έχουμε τόσα να πούμε. -Φρίντριχ,μην τρέχεις.Θα σε περιμένω να επιστρέψεις.-Πέρασε,ο πατέρας είναι ξαπλωμένους.-Φρίντριχ,ευχαριστώ.
-Καλησπέρα,κύριε Ερνέστο.Τι κάνετε? -Είμαι λίγο κουρασμένος φροϊλάιν.Αυτές τις ημέρες είχα πολύ εργασία.Φρόντισα με αγάπη  τα ξένα αντικείμενα που πριν λίγο ο γιος μου ανέλαβε να διανέμει στους ιδιοκτήτες τους.-Ναι,κύριε Ερνέστο,συνάντησα τον Φρίντριχ στην είσοδο.
-Έλα να καθίσεις στη πολυθρόνα αυτή εδώ να πούμε τα δικά μας.
Η Άννα κάθισε τακτοποίησε το φόρεμα της δίπλωσε τα χέρια της έτοιμη να ακούσει τον γέρο Ερνέστο. Τη ρώτησε πόσο χρόνο έχει στη διάθεση της και σαν ανοιχτό βιβλίο άρχισε να διηγείται την συνέχεια για την ζωή της Ελίζ,της νύφης του και της μικρής Μαρί της εγγονής του.Πρι έλθει ο Φρίντριχ,γιατί ο γέρο Ερνέστο δεν ήθελε επ ουδενί να στενοχωρηθεί ο γιος του ξανακούγοντας την ιστορία που αφορούσε και την δική του ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου