Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
-Καλά είμαστε.Η μητέρα σου τι κάνει?
- Μέτρησε ο ιατρός το ζάχαρο της και το βρήκε λίγο πάνω από το κανονικό.Νίνα,είναι  στο σπίτι ο Ερρίκος?  θα πάρω αργότερα
-Όχι δεν είναι στο σπίτι.
-Νίνα καλά.Όταν επιστρέψει πες τον Ερρίκο να με πάρει τηλέφωνο.
-Κυρία,μια στιγμή,ακούω το κλειδί,ήρθε.
-Νίνα,με ποιόν μιλάς?
-Η γυναίκα σας είναι.
-Ηelga,τι κάνεις αγάπη μου.Τόσες ημέρες...
Αγάπη μου,η μαμά ανέβασε ζάχαρο και θέλω να ζητήσεις από την Άννα να έλθει σε συνεννόηση με τα κορίτσια  στο διαβητικό  κέντρο να ετοιμάσουν  στη μαμά ένα  διαιτολόγιο χρήσιμο για την περίπτωση της.
-Η Άννα,κορίτσι μου,δεν είναι σπίτι.Όταν επιστρέψει θα μιλήσω στην Άννα σχετικά.
-Αγάπη μου,η Gianna τι κάνει?
-Υποθέτω,ότι βρίσκεται στο δωμάτιο δεν την βλέπω στο σαλόνι.
-Πώς είναι,αγάπη μου? Είναι σε θέση να εργαστεί? Μπορεί να επιστρέψει στο κτήμα?
- Ξέχασε το,αγάπη μου.Η Gianna κυοφορεί.
-Κυοφορεί?
-Σε ξάφνιασα?Α! ναι,δεν σου το είπαμε,αγάπη μου.Η  Gianna κυοφορούσε τρίδυμα. και δεν το γνώριζε ,ούτε και το αγόρι της.
-Το αγόρι της?
-Ναι,αγάπη μου,ο Franz.Eίναι ο μουσικός που χειρίζεται το αρμόνιο στο παρεκκλήσι του ιδρύματος.Είναι ο ανεψιός του διευθυντή του ιδρύματος και νομίζω ότι εκεί θα επιστρέψει η Gianna για να περάσει τους υπόλοιπους μήνες της εγκυμοσύνης της.Ο Franz πριν αναχωρήσει για την Βιέννη...
-...Βιέννη? Τι κάνει εκεί?
-Αγάπη μου,παρακολουθεί ανώτερες σπουδές στο πιάνο. O Franz δεξιοτέχνης στα κλειδοκύμβαλα.Πριν φύγει μίλησε στον θείο του σχετικά.Να επιστρέψει στο ίδρυμα η Gianna και να  εργαστεί στο τμήμα των νηπίων.Αυτό είναι το καλύτερο που έχει να κάνει στην κατάσταση που βρίσκεται.Να ασχοληθεί με μικρά παιδιά. Α!ξέχασα να σου πω,αγάπη μου,ότι οι αιμορραγίες της Giannas ήταν αποβολές.
-Αποβολές είπες,αγάπη μου?
-Ναι,αγάπη μου,έπαθε και μία δεύτερη αιμορραγία.
Διατηρήθηκε όμως  το ένα έμβρυο.
-Η Gianna,αγάπη μου,δεν διατρέφεται καλά.
-Ακριβώς,αγάπη μου,αυτό είπε και ο Δόκτορ Gebar.
-Με τη μαμά,αγάπη μου,τι θα κάνουμε? Συνεχώς θα βρίσκομαι εγώ στο κτήμα? Πότε θα επιστρέψω στο σπίτι και η μαμά στενοχωριέται που βρίσκομαι μακριά σου.
-Μην ανησυχείς,κορίτσι μου,μην ανησυχεί και η μαμά.Θα βρεθεί μία άλλη κοπέλα  από το ίδρυμα με την ίδια ειδικότητα της Giannas να περιθάλπει τη μαμά.Έχει το ίδρυμα αρκετές κοπέλες εκπαιδευμένες στην περίθαλψη ηλικιωμένων ατόμων,περισσότερες από κάθε άλλη φορά.Κάποια κοπέλα που ζητά εργασία θα βρεθεί,οπωσδήποτε.
-Οπωσδήποτε,αγάπη μου και σύντομα.Θέλω να επιστρέψω στο σπίτι.Ερρίκο μου,η μαμά ανέβασε ζάχαρο.Σε ξάφνιασα κι εγώ,αλλά έτσι είναι.
-Ναι,μου το είπες,αγάπη μου, πόσο κουρασμένη είσαι,αγάπη μου,σε νοιώθω.
Θα περιμένω την Άννα να επιστρέψει και θα της μιλήσω σχετικά..
Κάνε λίγη υπομονή,αγάπη μου και όλα θα γίνουν.Εν τω μεταξύ πρόσεχε την μαμά μην την αφήνεις να τρώει γλυκά.
-Αγάπη μου,την πιάνουν εκείνες οι λιγούρες με το λιγοστό φαγητό που είναι αναγκασμένη να τρώει για να ελέγχει την υπέρταση της και όταν εγώ κοιμάμαι κάνει βόλτες στην κουζίνα και επιδρομές στο ψυγείο.Εκεί βρίσκει Τσουρέκι που ετοιμάζει η Γκρέτα για τα παιδιά,αλλά δεν χρησιμοποιεί πολύ ζάχαρη.Την είδα που το ετοίμαζε,αλλά δεν έβαλε περισσότερη ζάχαρη από δύο κουταλιές.
-Κορίτσι μου,πρόσεχε τη μαμά.Μπορεί και αυτή η λίγη ποσότητα να την βλάπτει.
- Δεν θα φταίει το Τσουρέκι,αγάπη μου.η Γκρέτα ετοιμάζει στα παιδιά  και Τρούφες με παντεσπάνι.Είδα την Γκρέτα πώς ετοίμασε αυτό το γλυκό,αλλά δεν την είδα να βάζει ζάχαρη.Δεν έβαλε καθόλου ζάχαρη.
-Αγάπη μου, στο παντεσπάνι βάζει αρκετή.Δοκίμασα από το γλυκό αυτό,όταν ήμουν στο κτήμα.Με σέρβιρε η Gianna καφέ με Τρούφες που ετοίμασε η Γκρέτα,μου είπε.Ήταν πολύ γλυκιές και περιείχαν ρούμι,μύριζε πολύ έντονα το ποτό.
-Στις Τρούφες που ετοιμάζει για τα παιδιά της η Γκρέτα παραλείπει το ρούμι...αυτό θα είναι,αγάπη μου...το παντεσπάνι,που είπες.Δοκίμασα κι εγώ από τις Τρούφες που ετοίμασε για τα παιδιά. Ναι, ΄ήταν πολύ γλυκιές.Να το πω στη μαμά να μην δοκιμάσει άλλη φορά Τρούφες.Τσουρέκι που είναι χωρίς ζάχαρη.
-Δε γίνεται,αγάπη μου,Τσουρέκι χωρίς ζάχαρη.Είναι δυνατόν? Νίνα,έλα εδώ.Στο Τσουρέκι χρησιμοποιούν ζάχαρη?
-Χρησιμοποιούν,κύριε,ελάχιστη ζάχαρη. Στο ζυμάρι μέχρι μία κουταλιά και αλείφουν την επιφάνεια με ασπράδι αυγού και πάνω στο ασπράδι ρίχνουν ζάχαρη μέχρι δύο κουταλιές και λίγη κανέλα.
-Είδες,αγάπη μου,βάζουν ζάχαρη.
-Η Γκρέτα,αγάπη μου,ετοιμάζει Τσουρέκι άγλυκο για να τρώει και η μαμά.Τα παιδιά μαζί με το Τσουρέκι πίνουν στο πρωινό τους γάλα με ζάχαρη.Οι Τρούφες με το γλυκό παντεσπάνι θα της ανέβασαν το ζάχαρο,σίγουρα.
-Να μην αφήσεις τη μαμά να  δοκιμάζει άλλη φορά Τρούφες.
-Ναι,αγάπη μου,στο υπόσχομαι.
-Νύσταξες,αγάπη μου.
-Ναι,αγάπη μου,με την κουβέντα...
-Πήγαινε για ύπνο,αγάπη μου.
-Ερρίκο μου,εσύ τι θα κάνεις?
-Έχω  γραφική εργασία στο γραφείο μου.Θα περιμένω την Άννα και έπειτα θα πέσω κι εγώ για ΄ύπνο.Τα λέμε αύριο.
Αγάπη μου, δε μου είπες.Τι κάνει ο Όττο?
-Μια χαρά είναι,αγάπη μου, στις καθημερινές του εργασίες.Προσπαθεί να αναπληρώσει τις ημέρες που έχασε.
-Την αγάπη μου και πες του να μην βιάζεται έχει χρόνο αρκετό μπροστά του.
-Ευχαριστώ,αγάπη μου,θα το πω στον αδελφό μου θα χαρεί πολύ.
-Αγάπη μου,gute nacht
-Gute Nacht, αγάπη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου