Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

 Το  Ποίημα  του  Σαββατόβραδου

Του μπαμπά μου το σακάκι
μέσα στο δωματιάκι
μυρουδιές από ιδρώτα
χώμα
γης
ελιές
και χόρτα

Του μπαμπά μου το σακάκι
μέσα στο δωματιάκι
κρεμασμένο στην καρέκλα
μύριζε
ψωμί και φέτα
ελιδάκια τσακιστά
παξιμάδια κριθωτά

Αν μιλούσαν
τι θα λέγαν
τα σακάκια του μπαμπά
ιστορίες
παραμύθια
και άλλα πολλά

Πως τον σκεπάζαν
με αγάπη
και ζεσταίναν τρυφερά
την πλατίτσα
τη γλυκιά του
απ' τον κρύο το βοριά

Του μπαμπά μου το σακάκι
μέσα στο δωματιάκι
μυρουδιές από βεντούζες
τυλιγμένο το βαμβάκι
με κλωστές στο πηρουνάκι
μες στο οινοπνευματάκι

Τσαφ! το σπίρτο
και  η γρήγορη μαμά
το βαμβάκι
στη  βεντούζα
και στη πλάτη του μπαμπά

Κόκκινη!
 σαν τη φωτιά
τσούζουν λέει λίγο το δέρμα
μα σε κάνουνε καλά
η δική μου η δουλειά;
 το ποτηράκι μες το οινόπνευμα
 το βαμβάκι
να ποτίζεται καλά

Και ο μπαμπάς μου ο γλυκός
ήταν τρισευτυχισμένος
για το μεγάλο το καλό
που του κάναμε οι δυό μας
η μαμά κι εγώ

Του ερίχναμε στην πλάτη
δύο κουβέρτες πατητές
και γινότανε κουκούβι
όπως έλεγε με αυτές

Και την άλλη μέρα σβέλτος
έτρεχε εις την δουλειά
 μην πάει ο χρόνος του
χαμένος
απ'την γρίππη την κακιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου