Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Η Σημέτα  δεν  έχασε  χρόνο  πήρε αμέσως την μεγάλη τσάντα της με όλα τα σύνεργα της δουλειάς της μέσα,όπως η μαμά της.
Βγήκε στη  λεωφόρο.έκανε σινιάλο σε ένα ταξί που είδε να έρχεται από  μακρυά  και γρήγορα έφθασε στην σχολή της mrs Λίντα,της θείας της.
Τα παιδιά των μικρότερων τάξεων την καλοδέχτηκαν.
Είχαν αρκετές ημέρες να την συναντήσουν.
Η Σημέτα ήταν πολύ αγαπητή στα παιδιά όλων των τάξεων  για την βοήθεια που προσέφερε στα πρώτα βήματα τους,τον πρώτο χρόνο της φοίτησης τους στην σχολή modeling.
 Χαρούμενη ανταπέδωσε την συμπάθεια της σε όλους και βιαστικά προχώρησε  προς το γραφείο του Γκέρμπυ,του γραμματέα.
Η Σημέτα ήταν βέβαιη πως ο γραμματέας γνώριζε πού βρίσκεται ο πατέρας του Bill.
Aυτή τη φορά χτύπησε την πόρτα γιατί δεν ήθελε να φέρει σε δύσκολη θέση τον Γκέρμπυ,που την προηγούμενη φορά  τον είδε να χαριεντίζεται με την θεία της και απομακρύνθηκε στο διάδρομο,ενώ  άκουσε τον θόρυβο από την πόρτα που έκλεισαν πίσω της,ενοχλημένοι από την παρουσία της
Τώρα χτύπησε την πόρτα. ευγενικά
-Ω! Η  γλυκειά  Σου,χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω,γλυκειά μου,είπε ο Γκέρμπυ,επιτέλους απεφάσισες να έρθεις κοντά μου.
-Γκέρμπυ δεν ήρθα εδώ να φλερτάρω μαζί σου.
-Κι εγώ που νόμιζα!
- Άσε Γκέρμπυ τις χαριτωμενιές για άλλη φορά.Ήρθα εδώ για έναν σοβαρό λόγο.
-Να τον ακούσω,γλυκειά μου  Σου.
- Προέκυψε ένα ζήτημα και ήρθα να ζητήσω τη βοήθεια σου. Θέλω να μου πεις πού μπορώ να βρω τον mr Άντριου
- Τον αδελφό μου? Μα!πού αλλού,γλυκειά μου,Σου.Στο  γραφείο του ασφαλώς,στην εταιρεία του θα βρίσκεται.
-Γκέρμπυ,δεν είναι εκεί έχει εξαφανιστεί.
-Γλυκειά μου, Σου,γιατί δεν ρωτάς τον Bill.
- Γκέρμπυ,ο  Μπιλ δεν είναι εδώ,είναι με την μητέρα του σε σεμινάριο στην Γερμανία.
-Στην Γερμανία?
-Ναι! στην Γερμανία βρίσκονται εδώ και μία εβδομάδα,όσες ημέρες ήμουν κι εγώ στο Μαϊάμι για την επίδειξη  και τις φωτογραφίσεις.Ξέχασες Γκέρμπυ? Εσύ νομίζω δεν κανόνισες την όλη οργάνωση?
- Ναι! γλυκειά μου,Σου. Εγώ με την Λίντα
-Πού είναι τώρα η θεία μου?
-Δεν ξέρω,γλυκειά μου.Στο γραφείο της θα είναι.Μα! πες μου πώς περάσατε? Μα τι σε ρωτώ,αφού το βλέπω.Έχεις γίνει σαν σοκολάτα.
-Περάσαμε πολύ ωραία!..Περάσαμε φανταστικά!..Περάσαμε ονειρεμένα!..Περάσαμε υπέροχα!..Θα δεις τις φωτογραφίες,τη βιντεοκόπηση και θα το διαπιστώσεις μόνος σου.Πες μου όμως πού να βρίσκεται ο mr Άντριου.
Ο Μπιλ μου είπε στον τηλεφωνητή να μάθω πού βρίσκεται. Η μαμά του  επειγόντως,  τον ζητά.
Κι εγώ μόλις τώρα έφθασα.Πήρα το μήνυμα και έτρεξα αμέσως.
-Δεν ξέρω Σου,δεν ξέρω πού βρίσκεται ο αδελφός μου.
-Καλά,Γκέρμπυ,σ'ευχαριστώ,πηγαίνω να βρω τη θεία μου στο γραφείο της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου