Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Το   Κυριακάτικο  Μυθιστόρημα

-Θεία! έχουν περάσει  δύο   ώρες,  από την τηλεφωνική συνομιλία   με τον  αστυνόμο Μάικλ και δεν έχουμε καμία ειδοποίηση ακόμα.
-Πέρασαν κι όλας  δύο ώρες? Mην ανησυχείς, αγάπη μου, να τον καλέσω αμέσως να  δω σε  τι  σημείο  εξέλιξης  βρίσκεται η επιχείρηση  εντόπισης του  mr Άντριου,του μελλοντικού πεθερού σου.
- Θεία μου,δεν το βλέπω,μου φαίνεται τόσο άπιαστο,σαν όνειρο.
-Ειρωνεύεσαι?
- Όχι,θεία.Τον λυπάμαι...
 Διαχειρίζεται μία κολοσσιαία επιχείρηση τόσο καλά και δεν μπορεί να διαχειριστεί την οικογενειακή του υπόθεση. Την mrs Kathy  την έχει εξουθενώσει με τις  πολυήμερες απουσίες του  από το σπίτι,ακόμα και από μια απλή τηλεφωνική επικοινωνία.Προηγούνται,λέει,οι δουλειές του. Κι εμένα με έχει τόσο πολύ καταπιέσει με τις εξυπνάδες, που κάθε τόσο εξαπολύει εναντίον μου και  με τις προσπάθειες που καταβάλλει να μας χωρίσει. Έχει την απαίτηση ο Bill  να περιμένει,να παντρευτεί την κόρη του συνεταίρου του μετά από 10 χρόνια που θα γίνει 20.
- Μη μου πεις,Σου,σε έχει ενοχλήσει  τόσο πολύ?
-Ναι! θεία,με ενοχλεί πολύ η συμπεριφορά του.
-Μήπως αστειεύεται?
-Καθόλου,θεία μου.Απ'ότι φαίνεται, μιλάει πολύ σοβαρά.
- Καλά  διαχειρίζεται την υπόθεση με την  γυναίκα του. Ο Bill είναι ολόκληρος άνδρας  σε λίγο θα βγει στην αγορά εργασίας. Απορώ όμως με την συμπεριφορά του απέναντι σου.Σε κάνει να υποφέρεις.Άστον,λοιπόν να πάει...
-Όχι! θεία μου, υποσχέθηκα στον Bill να τον ενημερώσω.Δεν θέλω να ανταποδώσω με το ίδιο νόμισμα.Εγώ,θεία μου,δεν είμαι πολυάσχολη,ούτε   είμαι  οικονομικός παράγοντας σε μια πολυάνθρωπη χώρα..
- O key,darling,να καλέσω τον Μάικλ.
-Αλό Μάικλ, βαδίζει καλά η υπόθεση εξεύρεσης του mr Άντριου? Τι κάνουν τα λαγωνικά σου?
-Ψάχνουν,mrs Λίντα. Μόλις τον ανακαλύψουν...περίμενε στο γραφείο σου. Οι άνθρωποι μου είναι πολύ δυναμικοί. Πολύ σύντομα θα σε ειδοποιήσω.Από ώρα σε ώρα η υπόθεση  με την εξαφάνιση του mr Άντριου,κλείνει.
-Οκευ,Μάικλ,περιμένω.
- Για να αργούν τόσο,θεία μου,φαίνεται πως τον έχουν εντοπίσει.
- Έλα,Σου, να καθίσουμε ώσπου ο Μάικλ  να τηλεφωνήσει.
-Έλα να συζητήσουμε για την εξέλιξη της επόμενης επίδειξης. Σχεδιάζαμε  τις παρουσιάσεις στα σαλόνια μόδας ανά τον κόσμο, σε όποια χώρα  μας προσκαλούσαν,πάντοτε  εγώ και ο Γκέρμπυ. Οργανώνουμε  τις επιδείξεις μόδας  με  κάθε  λεπτομέρεια, στα σαλόνια μόδας  σε όλον τον κόσμο,όπου μας προσκαλούν.Την επόμενη επίδειξη ας την αναπτύξουμε οι δύο μας, Σου,τώρα,μέχρις ότου τηλεφωνήσει ο  αστυνόμος  Μάικλ.Έλα,λοιπόν, μη  φοβάσαι.Η πρώτη σου αυτή εμπειρία στο σαλόνι μόδας  μίας άλλης πόλης  σου δίνει τη δυνατότητα μιας συνεργασίας  με τον Γκέρμπυ κι εμένα.Στην προκειμένη περίπτωση μόνο με μένα. Σου αναθέτω Σου την ευθύνη που είχε αναλάβει ο Γκέρμπυ.
-Ποιά ήταν η ευθύνη του Γκέρμπυ,θεία μου?
- Σου,ο Γκέρμπυ  είχε την ευθύνη της επιλογής των παιδιών. Αυτή την ευθύνη αναθέτω σε σένα Σου. Σε θεωρώ περισσότερο κατάλληλη να αξιολογήσεις τα παιδιά. Είσαι περισσότερες ώρες καντά τους.
-Ευχαριστώ,θεία μου.
-Ο Γκέρμπυ με τι θα ασχολείται,θεία?
Στον Γκέρμπυ αναθέτω  να επιλέγει την πόλη και την χώρα στο σαλόνι μόδας,όπου θα γίνεται η επίδειξη.
- Η  επόμενη επίδειξη μόδας πότε και πού θα γίνει,θεία?
-Σου, μας προσκάλεσαν σε πολλές πόλεις σε όλες τις χώρες. Ο Γκέρμπυ επέλεξε πάλι το Μαϊάμι.
-Πολύ σωστά. Αυτή τη φορά η επίδειξη να γίνει σε κλειστό χώρο και να είναι περισσότερο φαντασμαγορική.
- Ευχαριστώ,Σου, καλή  η πρόταση σου.
Η mrs Λίντα,κάλεσε τον Γκέρμπυ να του πει τα νέα.
-Ναι! Λίντα, γι αυτό επέλεξα και πάλι το Μαϊάμι. Η επίδειξη να γίνει αυτή τη φορά σε κλειστό χώρο,ώστε το θέαμα  να είναι πιο εντυπωσιακό.Χαίρομαι,που έχω την ίδια γνώμη με την γλυκειά μου,Σου. Λίντα βρήκατε τον αδελφό μου? Μου μεταδώσατε ανησυχία.
-Γκέρμπυ, επικοινωνούμε  με το τηλέφωνο συνεχώς με τους αρμόδιους  και  περιμένουμε απάντηση.
-Εύχομαι  να  πάνε όλα καλά,είπε ο Γκέρμπυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου