Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

- Στην Ν.Υόρκη  το 1935 συνέθεσε τις όπερες.....
-Άννα,μου επιτρέπεις να συνεχίσω εγώ,είπε ο Ερρίκος
-Στην Ν.Υόρκη  συνέθεσε τις όπερες......
-Street scenes
Σκηνές του δρόμου,είπε η Άννα.
-Και την μουσική κωμωδία  " Η γιορτή του Κνίκερμπρόκερ"  Knickerbrocher Holiday.Αυτά τα δύο μουσικά τεμάχια  μου  δώρισε ένας πελάτης μου.Μου μένουν δύο για να συμπληρώσω την συλλογή μου.Είναι οι δίσκοι που ζήτησα από την κόρη μου  να ψάξει να βρει,είπε ο Ερρίκος.
-Συγγνώμη κύριε Ερρίκο,είπε η Άννα,ξεχάσατε  την όπερα Lost in the stars.
-Ναι! Άννα μου,ευχαριστώ.
Ο Δημήτρης γύρισε προς την Άννα της τσίμπησε το μάγουλο χαϊδευτικά και έκπληκτος την ρώτησε.Πες μου Αννούλα πώς τα γνωρίζεις εσύ αυτά.Βέβαια σπούδασες μουσική αλλά όμως πώς τα θυμάσαι και πού γνωρίζεις εσύ τον Βέϊλ.
-Είναι παγκοσμίου φήμης,Δημήτρη μου, έχει συνθέσει ποικίλα μουσικά έργα, την φήμη του όμως την οφείλει στα έργα του που συνέθεσε στο Βερολίνο.-
-Αυτά τα έργα του διακρίνονται για την δηκτικότητα τους και για το στυλ ψευδοτζάζ που χρησιμοποιεί, έχει και μία ωραία σύζυγο,είπε ο Ερρίκος.-
-Ονομάζεται  Λόρα Λένυα,είπε η Άννα,είναι αυτή η πολλή σημαντική γυναίκα η οποία αμέσως μετά από τον πόλεμο  βοήθησε να διαδοθούν τα έργα του αντρός της.
-Ναι! Αννούλα μου,αλλά πώς τα θυμάσαι?
Ε! Δημήτρη μου,θέλει και ρώτημα?Στις προφορικές εξετάσεις μου στο Ωδείο Αθηνών τον περασμένο Ιούνιο με ρώτησαν για τον Κούρτ Βέϊλ.Ήταν στην εξεταστέα ύλη,Δημήτρη μου.
-Ώστε έτσι εξηγείται,είπε ο Δημήτρης και της γέμισε τα μάγουλα με φιλιά.
-Ελάτε το τραπέζι είναι έτοιμο,τα φρούτα είναι καθαρά,πλυμένα με άφθονο νερό,είπε η Νίνα χαρούμενη που θα τους έβλεπε και πάλι συγκεντρωμένους στο τραπέζι να συζητούν και να γεύονται τα γλυκά φρούτα.Να συζητούν ευχάριστα  πράγματα,να διαφωνούν και να διαπληκτίζονται ,να γελούν,να φωνάζουν και να ηρεμούν.Άκουγε από την κουζίνα και χαιρότανε,διασκέδαζε πολύ με όλα αυτά που συνέβαιναν στο σπίτι.Τα έλεγε στον άνδρα της,τον Τόμας,που χαιρότανε να την βλέπει χαρούμενη,την Νίνα του,την γυναίκα του,την μοναδική σύντροφο της βασανισμένης  ζωής του.
Ήρθαν από τις Ηνωμένες Πολιτείες με αγωνία και πολύ φόβο σε μια χώρα,όπου οι φλόγες του πολέμου γύρω τους  σιγόκαιαν τα πάντα. Ο ερχομός του νέου  ζευγαριού από την Ελλάδα,της Άννας και του Δημήτρη,γέμισε την καρδιά τους αγάπη,αισιοδοξία,ελπίδα και μεγάλη χαρά.
-Ελάτε περάστε στο τραπέζι,είπε η Νίνα. Τι ποτό θέλετε να σας σερβίρω με τα φρούτα.
-Εγώ θέλω μπύρα,είπε ο Ερρίκος.Κι εγώ θέλω μπύρα,είπε η Helga.
-Εσείς Δημήτρη? τι θα πιείτε? Άννα με τι ποτό θέλεις να συνοδεύσεις το αρωματικό πράσινο μήλο σου?
-Ω!ευχαριστώ,Νίνα μου,δεν θα πάρω ή μάλλον δεν θα πιώ.Ούτε κι εγώ,είπε ο Δημήτρης,ευχαριστώ,Νίνα.Μετά τον κινηματογράφο πήγαμε σε μια μπυραρία,όπου καταναλώσαμε αρκετή  ποσότητα μπύρας,είπε ο Δημήτρης με συστολή.
-Γιατί ντρέπεσαι,Δημήτρη,είπε η Helga.Η μπύρα δεν είναι ποτό απαγορευμένο στους νέους.Η περιεκτικότητα της σε οινόπνευμα είναι ελάχιστη και η μαγιά που περιλαμβάνεται στα συστατικά της κάνει καλό στο δέρμα. Σε λογικές ποσότητες πάντα.
-Ναι!Helga μου,ασφαλώς,είπε η Άννα,σε λογικές ποσότητες γιατί αλλιώς θα φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα.Την αφυδάτωση στο δέρμα την ξηρασία και την τραχύτητα.
-Εμένα μου αρέσει πολύ,είπε η Helga,την καταναλώνω χωρίς δισταγμό και φόβο για το δέρμα μου.Τα καλυντικά που χρησιμοποιώ μου ενυδατώνουν την επιδερμίδα μου  κι έτσι δεν έχω πρόβλημα.
-Καταναλώνεις,Helga μου αρκετή μπύρα?
-Ναι! Άννα μου,αρκετή! ε! δεν είμαι και μικρή!
-Είσαι μικρή,είσαι μικρή κορίτσι μου,είπε ο Ερρίκος τρομαγμένος, που έβλεπε την Helga να καταναλώνει τόση μπύρα,μονορούφι, και να μην επιτρέπει σε κανέναν να την σταματήσει.
Αλληλοκοιτάχτηκαν ο Δημήτρης με την Άννα και ο Ερρίκος ρώτησε τι συμβαίνει.
Η Άννα σαν γιατρίνα απεφάνθη ότι η Helga έχει συναισθηματική φόρτιση μετά από το τηλεφώνημα της Σημέτας.
Πάμε για ύπνο,είπε ο Ερρίκος.
-Ναι! αυτό είναι το πιο σωστό,είπε ο Δημήτρης.
-Καληνύχτα,είπε η Άννα,αύριο πρωϊ μας περιμένουν στο Πανεπιστημιακό Κέντρο Διαιτολογίας
-Το διαιτολόγιο της μαμάς μου,είπε η Helga,μισομεθυσμένη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου