Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Aγαπημένοι μου αναγνώστες
Αγαπημένες μου αρχάριες μαθήτριες
Αγαπημένοι μου αρχάριοι μαθητές
Αγαπημένες μου κυρίες
Αγαπημένοι μου κύριοι
Σήμερα Πέμπτη  28 Μαρτίου 2013  εντείνουμε τις προσπάθειες μας στην εκμάθηση των numeralia της Λατινικής Γλώσσας με την τοποθέτηση των άλλων τριών κατηγοριών των αριθμητικών.Στα προηγούμενα μαθήματα ασχοληθήκαμε με τα numeralia  στους τρεις τύπους των.
Σήμερα συνεχίζουμε με τους άλλους τρεις τύπους των αριθμών.Τα Τακτικά Τα Διανεμητικά Τα αριθμητικά Επιρρήματα.
Αριθμητικά Τακτικά         Αριθμητικά Διανεμητικά           Αριθμητικά Επιρρήματα
primus-prima-primum           singuli-singulae-singula                       semel
πρώτος-πρώτη-πρώτο     ανά ένας-ανά μία-ανά ένα                     μία  φορά
                                 
                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου