Κυριακή 6 Μαΐου 2012

                                     Σαχλοτράγουδα

                        Κι'ήταν τα μάτια της φωτιά 
                                        σαν με κοιτούσαν
                        Κι'ήταν τα χείλη της γλυκά
                                        σαν με φιλούσαν
                        Κι'ήταν τα χέρια της κισσός
                                            και με τυλίγαν,
                        πού να πήγαν πού να πήγαν.

                        Γιατί Θεέ μου να την πάρεις μακριά
                        αγάπη και χαρά μες τη ζωή δεν έχω πια.

                       Ήτανε μία και μοναδική
                       μες στην καρδιά μου αφέντρα ήταν αυτή.
                       Μα τώρα τίποτε δε μούμεινε να πω
                       παρά μονάχα,την αγαπώ,την αγαπώ,
                                                  μα τι μ'αυτό.

                      Αφού δεν είσαι πια κοντά μου
                      και να μ'ακούσεις δεν μπορείς
                      εσύ όνειρο μου και ελπίδα στη ζωή,
                      δεν αντέχω άλλο πια
                      να έρθω κοντά σου θέλω μια βραδιά.

                     Γιατί Θεέ μου να την πάρεις μακριά
                     αγάπη και χαρά μες τη ζωή δεν έχω πια.
                     

                       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου