Σάββατο 28 Απριλίου 2012

                                             Σαχλοτράγουδα
         
                                     Στα μάτια μου τα δάκρυα,
                                     βροχή στα τζάμια,
                                     τ'απόμακρο το σούρουπο
                                     φεύγοντας μου είχες πει,
                                     έχε γειά,δεν σ'αγαπώ πια.
                                     Μιαν άλλη αγαπώ
                                     και την ποθώ και την ποθώ.
                                     Μου έδειξες τα σημάδια στο λαιμό
                                     που άφησαν τα χείλη της,
                                     και μούπες είσαι πολύ μικρό γι αγάπες,
                                     φεύγοντας μου ξανάπες.
                                     Περάσαν χρόνια,
                                     μεγάλωσα,τυχαία σε συνάντησα,
                                     κοπέλα ροδαλή,γλυκιά και ποθητή.
                                     Μα τώρα δεν σε θέλω εγώ,
                                     γιατί έναν άλλον αγαπώ
                                     και τον ποθώ και τον ποθώ....
                             
                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου