Σάββατο 21 Απριλίου 2012

                                  Σαχλοτράγουδα                            
                         
                      Καλέ μου γύρε στο πλάϊ μου
                      και πε μου πως μ'αγαπάς.
                      Καλέ μου ο πόνος δεν μετρά
                      για μας τους δυο γλυκέ μου
                      αν μ'αγαπάς.

                      Ξέχνα το χθες το σήμερα μετρά
                      γύρε στο πλάϊ μου και πε μου
                      πως μ'αγαπάς.
 
                      Καινούρια μέρα κάθε μέρα ξημερώνει
                      κι είναι για όλους μας γιορτή
                      είναι όμορφη η ζωή και δεν τελειώνει
                      ο πόνος και η χαρά πάνε μαζί.

                      Ξέχνα το χθες το σήμερα μετρά
                      γύρε στο πλάϊ μου και πε μου
                      πως μ'αγαπάς.
                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου