Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Σήμερα είναι Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011. Η εκκλησία μας εορτάζει αγίους οι οποίοι δεν είναι γνωστοί σε όλους, εκτός μόνο στους τόπους,που υπάρχει εκκλησία αφιερωμένη στο όνομα τους.
Γιορτάζουν η Χαριτίνη,η Μεθοδία,ο Άγιος Ιωάννης ο Ευχαιτών,ο Μαμέλχθης,ο Ερμογένης,ο Αλέξιος, ο Ιωνάς και ο Πέτρος μητροπολίτες Μόσχας,ο Ευδόκιμος και ο Νεοφάνης.
Από όλους η Χαριτίνη και η Μεθοδία είναι  πιο γνωστές.
Η Χαριτίνη ήταν δούλη σε ένα πλούσιο σπίτι .
Συνελήφθη γιατί ήταν Χριστιανή.
Βασανίστηκε σκληρά και για τιμωρία της οδηγήθηκε σε πορνείο,όπου και παρέδωσε τη ψυχή της στο Θεό αφού πρώτα προσευχήθηκε ευλαβικά και κατανυκτικά.
Η Μεθοδία καταγόταν από την Κίμωλο,όταν έχασε τον άνδρα της  σε ένα ναυάγιο,έγινε μοναχή στο ναό της Παναγίας.Είχε το θείο χάρισμα να κάνει θαύματα.Απεβίωσε ειρηνικά και προσήλθε στις αγκάλες του Θεού γαλήνια και με ψυχική ηρεμία.

Μια ματιά στον κ αιρό.
Το πρωί το κρύο ήταν τσουχτερό σε αρκετές περιοχές της χώρας σύμφωνα με τις μετρήσεις του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.
Στις υπόλοιπες περιοχές η θερμοκρασία είχε μια μικρή άνοδοι αναλάβει κατ αποκοπή άλλο πρόσωπο που αγαπάει πολύ  τα μικρά ζωάκια.  με τοπικές νεφώσεις,που είναι πυκνές στα κεντρικά και στα νότια.Στην Αττική επικρατεί ηλιοφάνεια και η θερμοκρασία τις μεσημεριανές ώρες βρίσκεται στους 27 βαθμούς C. Στη Θεσσαλονίκη τώρα.Επικρατεί κι εκεί ηλιοφάνεια με το θερμόμετρο να βρίσκεται στους 25 βαθμούς C.
Oι υψηλότερες θερμοκρασίες με 27 βαθμούς είναι στην Πάτρα,στο κέντρο της Αθήνας,στη Κομοτηνή,στον Πύργο και στο Αγρίνιο.
Οι χαμηλότερες θερμοκρασίες είναι στην ορεινή Φωκίδα με 17 βαθμούς C,στο Μέτσοβο με 19 βαθμούς C,στη Φλώρινα με 20 βαθμούς C.
Στο Θερμαικό πνέουν άνεμοι  Βορειοδυτικοί ασθενείς
Στο Σαρωνικό  οι άνεμοι που πνέουν είναι Βόρειοι ασθενείς ενώ στο Νότιο Ευοικό οι άνεμοι  είναι ασθενείς.

Ένα δυσάρεστο γεγονός συνέβη στους τρεις Νομπελίστες στην Βιολογία και Ιατρική που επρόκειτο να μοιρασθούν το Νόμπελ 2011.Ο ένας από τους τρεις επιστήμονες,ο Καναδός επιστήμων,μία εβδομάδα πριν την απονομή των βραβείων,έχασε τη μάχη με τη ζωή.Απεβίωσε χτυπημένος από τον καρκίνο.

 Ο θάνατος είναι ανελέητος και σκληρός,αδυσώπητος.
Όσο πιο αργότερα τον συναντήσουμε τόσο το καλύτερο για όσους αγαπούν τη ζωή.Οι άλλοι
Ζουν για τη στιγμή.
Ζουν για να απολαύσουν μία,μόνο μία,  ευχάριστη στιγμή..
Ζουν από στιγμή σε στιγμή.
Όπως οι γατούλες, που μη έχοντας λογικό προσπαθούν να περάσουν στο απέναντι  πεζοδρόμιο την ίδια στιγμή που ένα αυτοκίνητο διασχίζει το δρόμο,με αποτέλεσμα καταστροφικό γι αυτές.
Επί των ημερών μας,όμως, έχουν πονηρέψει για τα καλά ή έχουν εκπαιδευτεί για  να είναι πιο προσεκτικές.Δακρύζω όταν θυμηθώ μια γάτα μας παλιά που ήταν ετοιμόγεννη.Γέννησε στο μπαλκόνι μας μέσα σε μια κούτα, που την στρώσαμε με μια παλιά κουβερτούλα,μαλάκή.Το ένα από τα πολλά γατάκια που γέννησε ήταν πολύ αδυνατούλι,δε μπορούσε να θηλάσει.Τη μερίδα το γάλα του, το έτρωγαν τα αδελφάκια του,γατάκια, που γεννήθηκαν γερά.
Το γατάκι το φροντίσαμε όσο μας ήταν δυνατόν.Την αρχή που ήταν πολύ κατσούλικο,καχε κτικό και ετοιμοθάνατο,του δίναμε γάλα με το σταγονόμετρο.του δίναμε γαλατάκι με το μπιμπερό,όμως δε στάθηκε τυχερό, μια μέρα ψόφησε.Η Γάτα όμως διέκρινε την περιποίηση που κάναμε στο γατί της και μας αντάμειβε με τον δικό της τον τρόπο.Καθε φορά που έβγαινα με περίμενε. Ερχόταν δίπλα μου,βαδίζαμε μαζί,περνούσαμε τη λεωφόρο και φτάναμε στη στάση,Με άφηνε εκεί και με το "πήγαινε τώρα",
που έλεγα,ξαναγύριζε πίσω στα παιδιά της.
Η επόμενη γάτα ήταν πιο έξυπνη από την πρώτη.Είχα τις χούφτες μου γεμάτες λαχανικά,αδύνατον να ανοίξω την πόρτα.Με είδε,έτρεξε,σήκωσε τα δύο μπροστινά πόδια της, έσπρωξε την πόρτα, μου  άνοιξε την πόρτα  πριν μου πέσουν τα λαχανικά.Γέννησε και η γατούλα αυτή πολλά γατάκια. Το ένα από αυτά ξανά γεννήθηκε αδύνατο,δεν ήθελε να φάει. Πήρα ένα ξύλινο κουτάλι,το βούτησα στη σάλτσα του καθημερινού  φαγητού, πάλι δεν ήθελε να φάει.Πίεσα,το ξύλινο κουτάλι ήταν μικρό, έβαλα με το ζόρι στο στόμα του  λίγο από τον  ζωμό με την σάλτσα.Κατάφερε να επιβιώσει.
Τα γατάκια αυτά ήταν φιλοξενούμενα γατάκια.Όταν μεγάλωσαν τα μάζεψε η "μαμά" τους στο σπίτι το δικό της.Τώρα που μεγάλωσαν αρκετά άρχισαν ξανά να με επισκέπτονται.
Κι εγώ ετοιμάζομαι να ξανακάνω τη "μαμή" για άλλη μια φορά στα γατιά.
Όχι την ποντικομαμή.Την επιχείρηση αυτή έχει αναλάβει κατ αποκοπή άλλο πρόσωπο που αγαπάει πολύ  τα μικρά ζωάκια.

Στο 3% ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη τον Σεπτέμβριο.(Διαδόσεις)



Αύξηση φόρων έως 1.600%


Reuters:Την έκδοση  100ετούς ομολόγου εξετάζει η Ελλάδα. (Διαδόσεις)


Περικόπτονται τα κονδύλια της άγονης γραμμής.Τα νησιά της θα περάσουν ένα Χειμώνα απομονωμένα.


Δεν μπορώ να εννοήσω τις personal tv της Ελληνικής τηλεόρασης που ενώ τα έχουν όλα είναι γεμάτες παράπονα και βρίσκουν δυσκολίες εκεί που δεν υπάρχουν.
ΠΗΓΗ:krios


Οι επιλογές της τηλεόρασης:Nτοκυμαντέρ


Ένα ντοκυμαντέρ,μια συναρπαστική σειρά που παρουσιάζει μερικές από τις πιο γνωστές φυσικές καταστροφές στην ιστορία της ανθρωπότητας,όπως ο σεισμός  του 1906 στο Σαν Φρανσίσκο ,η έκρηξη του ηφαιστείου Κρακατόα,η πτώση του μετεωρίτη πριν από 380 εκατομμύρια χρόνια.Σε κάθε επεισόδιο της σειράς,επιστήμονες εξηγούν στο φακό πώς και γιατί έγινε η καταστροφή.
Ο τίτλος του ντοκυμαντέρ ονομάζεται:Μega Disasters.H ώρα προβολής του είναι :00.30.Στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ.

Ιταλική κωμωδία

Στο κανάλι πρίσμα  προβάλλεται  στις 23.45 η Ιταλική κωμωδία  Ψωμί,έρωτας,και...ζήλια.Με τους ηθοποιούς,Τζίνα Λολομπριντζίτα,Βιτόριο ντε Σίκα και άλλους.Η ταινία προβλήθηκε για πρώτη φορά το 1954.
Την απόλαυσαν οι γονείς μας γιατί να μην την απολαύσουμε κι εμείς.


Το διαιτολόγιο της ημέρας.
      Τετάρτη
Πρωί: Ένα ποτήρι  γάλα αποβουτυρωμένο
           Δύο φρυγανιές
           Μία φέτα τυρί
           Ένα φρούτο.
Μεσημέρι: Μια μερίδα λαχανικά
                  Μία φέτα ψωμί
                  Μία φέτα τυρί
                 ´Ενα φρούτο.
Βράδυ: Μία μερίδα λαχανικά
             Μία φέτα ψωμί
             Μία φέτα τυρί
             Γιαούρτι όσο μας αρέσει
             Ένα φρούτο.
Συνιστώ αυτό το ημερήσιο διαιτολόγιο της Τετάρτης στον εαυτόν μου,όταν έχω μπουχτίσει από τη κατανάλωση κρέατος.Διάλεξα την Τετάρτη γιατί είναι η μία ημέρα νηστείας,η άλλη ημέρα είναι η Παρασκευή.Όταν έχω καταναλώσει αρκετά από όλα, ακολουθώ τη παραίνεση της μαμάς μου."Η καλύτερη δίαιτα είναι η νηστεία"

Της γιαγιάς μου η μαμά,η προγιαγιά μου, μου έλεγε όταν ήμουν μικρό παιδί

Τετάρτη και Παρασκευή τα
νύχια σου μην κόβεις και
Κυριακή μη λούζεσαι αν
θέλεις να προκόβεις.

Η μαμά της έλεγε το ίδιο και στη προγιαγιά,στη γιαγιά,στη μαμά και πάει λέγοντας.
Τα σημερινά σαμπουάν μας,είναι πολύ μαλακτικά και σέβονται τη φροντίδα των μαλλιών και του τριχωτού του κεφαλιού.
Στην εποχή τους οι γιαγιάδες μας περιποιούνταν τα μαλλιά τους με σαπούνι ελαιολάδου.
Πολύ θρεπτικό για τα μαλλιά τους και αυτό.

Τα νύχια σου να μην κόβεις Τετάρτη και Παρασκευή δεν εννοούσαν,ακριβώς , να λούζονται αυτές τις δύο ημέρες και να ξύνουν το κεφάλι.
Η μία περίπτωση είναι να είχαν μόνο ένα ψαλίδι νυχιών(δε γνωρίζω πότε εφευρέθηκαν οι νυχοκόπτες)για όλη την οικογένεια,που χρησιμοποιούσαν οι μεγάλοι την Τετάρτη και την Παρασκευή.
Η άλλη περίπτωση είναι την Τετάρτη και την Παρασκευή να μαγείρευαν όσπρια φάβα και φακές που τότε ήταν γεμάτα πετραδάκια και ξυλάκια έτσι σου έπαιρνε πολύ ώρα το καθάρισμα τους.Αν όμως τα νύχια δεν ήταν κομμένα η εργασία αυτή συντομευόταν σε χρόνο.
Αυτή η τελευταία εκδοχή μου φαίνεται πιο ισχύουσα.




Μεσημέρι και ο ήλιος να καιει.
Στο ζεστό πεζούλι άφησα τα λαχανικά που μάζεψα από τον κήπο της γιαγιάς και τα φρούτα από το περιβόλι του παππού.
Βγήκε η μαμά στη πόρτα.
-Ήρθες μου είπε και μου έδωσε ένα φιλί στα χείλη.
Ανησύχησε που είδε στο καυτό πεζούλι τη τσάντα με τα λαχανικά,ανησύχησε περισσότερο γι αυτά.Πως κάνεις έτσι,μαμά, της είπα για μερικά χορτάρια.
Θα μαραθούν μου είπε και θα χάσουν όλη τη νοστιμιά τους.Κάθισε δίπλα μου στο πεζούλι άδειασε τα λαχανικά στη ποδιά της και κοίτα μου είπε είναι τρυφερά ακόμα,είναι δροσερά,έχουν σταγόνες πάνω τους από την πρωινή πάχνη.Θα κάνουμε μια πολύ νόστιμη μαγειριά.Τα πήρε αγκαλιά κι έτρεξε στην κουζίνα.Σε λίγο το σπίτι μοσχομύριζε  κολοκυθάκια,  τσιγαριστό κρεμμυδάκι και σκορδάκι, μελιτζάνες, πατάτες,βλίτα,μαιντανό, ντομάτες, πιπεριές πράσινες στρογγυλές και προπαντός  ελαιόλαδο.Τι τυχερή που ήμουν, είχα μια μαμά που μαγείρευε τόσο νόστιμα τα λαχανικά.
Μαμά πολύ μυρίζει η κουζίνα λάδι και λαχανικά
Μην ανησυχείς παιδί μου σε λίγο δεν θα υπάρχει αυτή η μυρωδιά.
-Πως μαμά θα πετύχουμε αυτό να φύγει η μυρωδιά από το λαδερό το φαγητό.
Μην ανησυχείς,περίμενε ένα λεπτό και θα δεις.Πες μου μόνο έχει η τσάντα με τα φρούτα,σύκα;
Έχει,μαμά,σύκα από τη συκιά του παππού.Ήταν εκεί.
-Που τον χάνεις που τον βρίσκεις στη συκιά,είναι το αγαπημένο του δώρο από τον παππού του.
-Πήγαινε τα στη μαμά σου,μου είπε, και πες της να σου φτιάξει Σύκα Μελωμένα να φας και να γλύφεις και τα δάκτυλα σου.
Να φάω πολλά θα εννοείς.
-Όχι,θα γλύφεις και τα δάκτυλα σου από τα σιρόπια που θα τρέχουν πάνω τους.
Η μαμά πως θα τα φτιάξει.
Ξέρει αυτή!Θα σε γλυκάνει και με το παραπάνω μόνο κοίταξε μην φας πολλά,μη σε πειράξει η κοιλιά,είναι ευκοίλια τα σύκα.Καθαρίζουν τον οργανισμό  από τα πολλά αυγά και τα κρέατα που τρώμε.
Έτσι μου είπε ο παππούς.Τώρα,μαμά, τι θα κάνεις.
-Περίμενε και θα δεις.Μόνο αν θες βοήθησε με.Βρες μου σύκα καμια δεκαριά ολόκληρα όχι ανοιγμένα.Δες τώρα θα τα πλύνω δύο φορές θα τα σκεπάσω με νεράκι, με ένα ποτήρι ζάχαρη,δύο κουταλιές μέλι και θα τα βράσω.
-Δε νομίζεις,μαμά, πως θα είναι πολύ γλυκά;O παππούς μου είπε πως θα γλύφω και τα δάχτυλα μου και δε θέλω,καλή μου μαμά.
-Καλά,παιδί μου,να λιγοστέψουμε τη γλύκα.Να προσθέσουμε στα υλικά τη φλούδα από ένα λεμόνι,μόνο το κίτρινο.Να βάλουμε και ένα κλωνάρι αμπερόζα και μια χούφτα φύλλα μέντας και ένα ξυλάκι κανέλα.
Σε δέκα λεπτά θα είναι έτοιμο.
-Μ! μ! μ!Τι νόστιμο που είναι,μαμά.Και τι ωραία που μυρίζει η κουζίνα.
-Έλα,παιδί μου, δώσε  δύο φιλιά στη μαμά και μια αγκαλιά γεμάτη.


Αυτά για σήμερα αγαπητοί μου αναγνώστες.
Ελπίζω να ευχαριστηθήκατε διάβασμα.
Ελπίζω να πλουτίσατε τις γνώσεις σας.
Σας εύχομαι καλό βράδυ και ες αύριο άλλα πιο σπουδαία γράμματα του Θεού τα πράγματα.


















































   








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου