Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Βρουξισμός
Φοβάμαι  κι εγώ πολύ τον ήχο από το τρίξιμο των δοντιών και γενικά κάθε θόρυβο που με ξυπνά όταν κοιμάμαι.
Ήταν καλοκαιρινές διακοπές στο χωριό,όλη την ημέρα κολύμπι και βόλτες. Η φίλη μου η Β.με θερμοπαρακαλούσε να με φιλοξενήσει,να κοιμηθούμε μαζί  ένα βράδυ.Από πολλές ημέρες πριν μου ζητούσε να μοιραστώ το κρεβάτι της.Η επιμονή της ήταν μεγάλη και δεν ήξερα γιατί.Η ηλικία μας ήταν περίπου στα δεκατέσσερα με δεκαπέντε.Οι γονείς μου ήταν περίπου στα σαράντα οκτώ με πενήντα,την ίδια ηλικία περίπου είχαν και οι δικοί της γονείς. Στο σπίτι   μοιραζόμουν το δωμάτιο με τη γιαγιά μου. Μπρος  στην επιμονή της η θέληση μου εκάμφθη παρόλο που δεν ήθελα να αλλάξω το κρεβάτι μου και να μη μπορώ να κοιμηθώ σε ένα άλλο.Κουβέντιασα με τη μαμά μου την επιμονή της και μου επέτρεψε να κοιμηθώ με τη φίλη μου,που είχε καλοστρώσει ένα κρεβάτι στο καθιστικό και με περίμενε να κοιμηθούμε μαζί.Σε λίγο ο ύπνος πήρε τη φίλη μου, αλλά εμένα όχι.Δεν μπορούσα να κοιμηθώ σε άλλο κρεβάτι και μακριά από το σπίτι μου πενήντα μέτρα απόσταση.Δεν έκλεισα μάτι. Όταν  η φίλη μου αποκοιμήθηκε άρχισε να τρίζει τα δόντια της.Μα ήταν φοβερό, τρόμαξα πολύ.Δεν την ξύπνησα,δεν την ανησύχησα, η ώρα περνούσε και η φίλη μου συνέχιζε να κοιμάται και να τρίζει τα δόντια της.Δεν περίμενα να ξημερώσει,μη μπορώντας να κοιμηθώ και δεν κρύβω ότι φοβήθηκα.Πετάχτηκα επάνω,άνοιξα την εξώπορτα,δεν την έκλεισα καλά για να μην κάνω θόρυβο, την άφησα λίγο ανοιχτή,όσο ένα δάχτυλο,φαντάστηκα,ότι για το τρίξιμο των δοντιών της φίλης μου  έφταιγε η έλλειψη οξυγόνου,η έλλειψη αέρα.Μες τα άγρια μεσάνυχτα έτρεξα στο σπίτι να κοιμηθώ στο κρεβάτι μου.Οι δικοί μου είχαν αφήσει ξεκλείδωτη την πόρτα γιατί περίμεναν με βεβαιότητα,ότι αυτό θα έκανα.
Τριάντα χρόνια αργότερα στον οδοντίατρο.Ο Οδοντίατρος με ρωτά,αν τρίζω τα δόντια μου όταν κοιμάμαι.Άλλο και τούτο πάλι.Θυμήθηκα τη φίλη μου.Όχι του είπα.Ρώτησε τον σύζυγο μου.Όχι του είπε. Αργότερα έμαθα ότι το φαινόμενο αυτό ονομάζεται βρουξισμός. Τώρα,γιατί εμένα να μου χρεώνουν κουσούρια άλλων.Δεν ξέρω γιατί.Η φίλη μου ήθελε να ενοχοποιήσει εμένα;ότι εγώ έτριζα τα δόντια μου;Mα αγάπη μου αυτό είναι κάτι που δεν κρύβεται,όπως ο βήχας και ο έρωτας.Μη μου πεις ότι ο έρωτας φταίει και γι αυτό ήθελες να κοιμηθούμε μαζί.Να μη ξέρουν ποιά τρίζει τα δόντια της,όταν κοιμάται..Να μη σου χαλάσει το προξενιό.
Ποιό προξενιό όμως.Εγώ δεν ήξερα τίποτα και τον περισσότερο καιρό κοιμόμουν με τη μαμά μου.Εγώ δεν ήξερα από ίντριγκες και διαστρεβλώσεις καταστάσεων.Πολλά αστυνομικά μυθιστορήματα φαίνεται ότι διαβάζατε και βλέπατε αρκετά αστυνομικά φιλμ,ώστε να επηρεαστείτε.Εγώ δεν είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου