Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Το Ποίημα του Σαββατόβραδου

        Η Φωτογραφία
Μέσα σε μία φωτογραφία
είναι κρυμμένη 
όλη η ζωή μας
η πονεμένη.

Τα δύο σου μάτια κοιτώ
που με κοιτάς
λένε ανείπωτα λόγια
πως με αγαπάς.

Τα δύο σου μπράτσα κοιτώ
που με αγκαλιάζουν
με αγγέλου μπράτσα
πως μοιάζουν

Αγάπη μου μεγάλη  εσένα
θέλω δε θέλω άλλη.
Μαζί να ζήσουμε εμείς οι δύο
μες της ζωής μας το καφενείο.

Όσα η τύχη θα μας προσφέρει
χέρι με χέρι
 θα προχωρούμε
τη ζωή μας να χαρούμε

Αγάπη μου μεγάλη εσένα
θέλω δε θέλω άλλη.
Μαζί να ζήσουμε εμείς οι δύο
μες της ζωής μας το καφενείο.

Η μορφή σου η γαλήνια
τα χειλάκια σου τα δύο
δε μου μιλούν μα
λένε λόγια που
μοναχά εγώ  ακούω.

Αγάπη μου μεγάλη εσένα
θέλω δε θέλω άλλη.
Μαζί να ζήσουμε εμείς οι δύο
μες της ζωής μας το καφφενείο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου