Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα.

 Η  Άννα επέστρεψε βιαστικά στο σπίτι,μετά απο το απογευματινό μάθημα του καθηγητή Ράμπλιν που παρακολούθησε και μετά τη συζήτηση που ακολούθησε  μαζί του μετά το μάθημα.Είχε νυχτώσει κιόλας,όταν βγήκε από την πανεπιστημιακή αίθουσα.Βιαστική πήγε στη στάση πήρε το αστικό και γρήγορα έφτασε στο σπίτι. Βιαζόταν να τηλεφωνήσει στον πατέρα Ιωακείμ.Της άνοιξε την πόρτα η Νίνα.
-Ή Άννα είναι κύριε Δημήτρη.
-Έλα,κορίτσι μου, τι έκανες τόση ώρα.- Δημήτρη μου,είχα μία σοβαρή συζήτηση με τον καθηγητή μου μετά το μάθημα. -Έλα πες μου. -Μετά θα σου πω.Τώρα θέλω να τηλεφωνήσω στον πατέρα Ιωακείμ.Καλησπέρα,πάτερ μου, η Άννα είμαι.Μόλις τώρα επέστρεψα από το απογευματινό μάθημα του  καθηγητή Ράμπλιν και με παρακάλεσε να σας ειδοποιήσω και να σας πω ότι την ερχόμενη Δευτέρα την ίδια πρωϊνή ώρα μας περιμένει να συνοδεύσουμε τον σεβαστό Τιμόθεο στην δεύτερη εξέταση  που υποχρεωτικά πρέπει να υποβληθεί. -Άννα,το γνωρίζω κι εγώ το γνωρίζει και ο σεβαστός Τιμόθεος. - Μου επεσήμανε,πατέρα Ιωακείμ, ο φόβος του είναι,μη τυχόν  διστάσει και δεν θελήσει να την κάνει.Να τον παρακινήσουμε,μου είπε, και υποσχέθηκα στον καθηγητή μου,γι αυτό σας παίρνω τηλέφωνο,να το έχετε υπόψιν σας.Μήν ανησυχείς,κοπέλα μου,ο Τιμόθεος και εμείς μαζί του θα είμαστε στην ώρα μας στο ραντεβού της Δευτέρας με τον καθηγητή Ράμπλιν για την καθορισμένη εξέταση του Τιμόθεου.Καληνύχτα,πάτερ μου,σας ευχαριστώ πολύ.-Καληνύχτα,κοπέλα μου, και σε ευχαριστώ κι εγώ για την ενημέρωση.
Ο Δημήτρης,μετά το τηλεφώνημα της Άννας στον πατέρα Ιωακείμ,επέμενε να του μιλήσει η Άννα για την συζήτηση της με τον καθηγητή.Η Άννα με λίγα λόγια του είπε,ότι της ζήτησε να σχολιάσει το μάθημα  που δεν ήταν σχετικό με την γαστροσκόπηση και που το μυαλό της ήταν ακόμα στην πρωϊνή εξέταση του σεβαστού ασθενή τους και ότι πάνω στην εξέταση αυτή με το γαστροσκόπιο του απηύθηνε ερωτήσεις και απορίες,στις οποίες ο καθηγητής απαντούσε με πολύ προθυμία.Σε λίγο επέστρεψε και ο Ερρίκος από το γραφείο του της εργατικής συνομοσπονδίας πολύ χαρούμενος που τα διαβατήρια τους,που το πρωϊ πήγε για να τα θεωρήσουν θα ήταν έτοιμα αύριο και την Τετάρτη θα ταξίδευαν για Αμερική. Θα δούμε το κοριτσάκι μας έλεγε όλος χαρά και θα συναντήσω και τη μάνα μου,που έχω τόσο καιρό να τηνεδώ.Η Helga  τηλεφώνησε από το  Salon Μόδας,ότι θα καθυστερήσει λίγο να επιστρέψει,γιατί εν όψει της αναχωρήσεως τους,ήθελε να τακτοποιήσει όλες τις δουλειές της και να μην τους αφήσει εκτεθημένους. Άλλαζε με γρηγοράδα όλα τα ενδύματα του επερχόμενου χειμώνα,που οι μοδίστρες του οίκου είχαν ράψει και που τώρα με την δοκιμή τους πάνω στο σώμα της Helga διόρθωναν τις ατέλειες που τυχόν υπήρχαν.Σε λίγο,όταν επέστρεψε η Helga, κατάκοπη από την κούραση,ζήτησε συγγνώμη,που δεν ήθελε να δειπνήσει,ήπιε ένα ποτήρι γάλα και πήγε για ύπνο. Την Τρίτη στο σπίτι επικρατούσε αναταραχή  μετά τη θεώρηση των διαβατηρίων,που ο Ερρίκος  το πρωϊ,όπως του είπαν,πήγε να τα πάρει. Άρχισαν να τακτοποιούν τις βαλίτσες τους και όπως συμβαίνει σε όλους,όταν ετοιμάζονται να ταξιδέψουν και μάλιστα σε μία τόσο μακρινή χώρα,υπήρχε ο σχετικός εκνευρισμός και η ανησυχία από όλους και από αυτούς που θα ταξίδευαν και από αυτούς που θα τους αποχωρίζονταν.Ο Ερρίκος και η Helga υπολόγιζαν ότι θα παρέμεναν κοντά στη κορούλα τους πάνω από δεκαπέντε ημέρες. Καλό τους ταξίδι και να ευχηθούμε να πάνε όλα καλά με τη συνάντηση τους τόσο με την μητέρα του ο Ερρίκος,όσο και με την συνάντηση τους με τον  πατέρα του Bill.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου