Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

-Έλα,Τόμας,αν θέλεις να ακούσεις τη συνέχεια της συζήτησης περί διαβόλου.-Ναι, Ερρίκο,η συζήτηση αυτή με ενδιαφέρει.Πριν αρχίσουμε θέλω να κάνω μια διόρθωση.-Τι αφορά Τόμας? -Την πληροφορία για τον αδελφό του Alan.Σπουδάζει στην Φρανκφούρτη.-Τι σπουδάζει Τόμας,ξέρεις?Σπουδάζει Σεφ.-Ω! αναφώνησε ενθουσιασμένη η Κάθυ.Τα λουκάνικα.Τους αρέσουν τα λουκάνικα και σε μένα αρέσουν πάρα πολύ,είπε η Κάθυ.-Ευχαριστώ,Τόμας,η πληροφορία ήταν ενδιαφέρουσα.Να καθίσουμε τώρα  αναπαυτικά και να αρχίσουμε.Εσείς,πάτερ μου,να ακούτε και αν θέλετε να παρεμβαίνετε στη συζήτηση,μονολεκτικά,εφόσον η συζήτηση αυτή είναι απαγορευμένη στους ιερείς,όπως λέτε.-Ναι,Ερρίκο,δεν επιτρέπεται,γιατί όπως σας είπα ο διάβολος είναι εχθρός κάθε ηθικής αρχής,αυτό ομολογεί η θρησκεία μας.-Η Μωαμεθανική θρησκεία θεωρεί τον διάβολο ως ένα ανόητο και ασήμαντο πρόσωπο μου έλεγε  πέρυσι ένας εργαζόμενος πελάτης μου,που συναντηθήκαμε στα γραφεία της εργατικής συνομοσπονδίας,όπου όπως γνωρίζετε είμαι πρόεδρος,είχαμε μια σχετική συζήτηση.-Εσύ,Ερρίκο,τι γνώμη έχεις.-Εγώ,πάτερ μου,γνωρίζω αυτά που γράφουν τα βιβλία.Λένε ότι ο διάβολος είναι υπαρκτό πρόσωπο και αυτή τη γνώμη έχουν πολλοί άνθρωποι από όλες τις θρησκείες.-Είδατε που σας έλεγα εγώ?είπε η Κάθυ.Δεν ανησυχώ χωρίς λόγο.-Στην αρχή λένε ήταν άγγελος καλός και αγαθός και με ελευθερία βουλήσεως,ήταν ένα δημιούργημα του Θεού.Έγινε όμως υπερήφανος.-Γιατί κύριε Ερρίκο?-Νίνα,δε φοβάσαι τώρα?-Φοβάμαι,κύριε,αλλά με έπιασε μια περιέργεια.-Κάθισε εδώ,κοντά στον άνδρα σου.-Έλα,Νίνα μου,έλα κάθισε.-Λοιπόν,κοντά στο Θεό απολάμβανε ιδιαίτερη τιμή και κάποια στιγμή θέλησε να γίνει όμοιος με τον Θεό και να τοποθετήσει το θρόνο του πάνω στο θρόνο του Θεού.-Ο επαναστάτης άγγελος.-Ακριβώς,Άννα.Αυτή η επανάσταση του τον οδήγησε στην απομάκρυνση από τον Θεό.Η καλή και αγαθή φύση του άλλαξε τόσο,ώστε άρχισε να μισεί το Θεό.-Όχι μόνο το Θεό.-Ακριβώς,πάτερ μου,μισούσε και όλους όσοι αγαπούσαν το Θεό και ζούσαν ακολουθώντας το θέλημα του.-Ερρίκο,ο διάβολος ποιούς μισεί περισσότερο.-Ο διάβολος,Δημήτρη,ζηλεύει τους νέους ανθρώπους.Οι νέοι άνθρωποι με τις ανησυχίες τους και τις επιθυμίες τους να αποκτήσουν δόξα και δύναμη γίνονται εύκολα θύματα εκμετάλλευσης του σατανά.-Σατανάς είναι μια άλλη ονομασία του διαβόλου.-Ναι,πάτερ μου.-Γνωρίζεις Ερρίκο,ότι από την ονομασία αυτή προήλθε ο σατανισμός,η οργάνωση που υπάρχει από τον 17ο αιώνα στον κόσμο και που έχουν πέσει θύματα  πολλοί νέοι,από τότε?-Ω!αναφώνησαν όλοι.-Είναι αλήθεια όλα αυτά που ακούω,είπε τρομαγμένη η Νίνα.- Και βέβαια είναι αλήθεια,τι νόμιζες Νίνα?είπε η Άννα.-Νόμιζα,Άννα μου,ότι όλα τα παιδιά προέρχονται από καλές οικογένειες,που δεν τα αφήνουν να διαφθείρονται και έτσι να πέσουν στα χέρια του διαβόλου.-Του σατανά,τέκνον μου.-Ναι,κύριε πατέρα μου να γίνουν σατανιστές.-Πολύ σωστά το είπες,τέκνον μου,παιδιά που μπλέχτηκαν στο σατανισμό βρέθηκαν εκεί χωρίς να το καταλάβουν.Είναι τα παιδιά που είχαν ανάγκη να ζήσουν μέσα στη ζεστασιά της οικογένειας,που είχαν ανάγκη να ανήκουν στην οικογένεια,να ανήκουν σε ένα ζεστό περιβάλλον και ακολούθησαν ένα άλλο δρόμο που τους οδήγησε  στη δυστυχία,στην κοινωνική απομόνωση,στην αδυναμία να νοιώσουν την πραγματική αγάπη και την ομορφιά της επικοινωνίας, στη ζεστή σχέση με τον συνάνθρωπο τους.-Είναι τόσο λυπηρό να ξεφεύγει ο άνθρωπος από τον καλό δρόμο,τον ηθικό.-Οι γονείς έχουν μεγάλη ευθύνη.-Βεβαίως οι νέοι που αποφασίζουν να γίνουν γονείς οφείλουν να είναι υπεύθυνα άτομα,αλλιώς ας απομακρύνουν τη σκέψη τους από αυτή τη θεϊκή ενασχόληση,τη συγκλονιστική εμπειρία που απολαμβάνουν με τη μητρότητα και την πατρότητα,όταν φέρνουν στο κόσμο τα παιδιά τους.-Τι ωραία που τα λέτε,κύριε πατέρα μου.-Δε φοβάσαι τώρα,Νίνα?-Όχι ,κύριε,μου πέρασε ο φόβος.-Είδες που σου είπα ότι δε θα τον φοβάσαι,αν γνωρίσεις πράγματα γι αυτόν?-Ναι,κύριε,έχεις δίκιο.-Ευχαριστώ,πάτερ μου για τη συμμετοχή σας.-Παρακαλώ,τέκνον μου,Ερρίκο.-Όλοι χειροκρότησαν δυνατά.-Είδες που σας έλεγα εγώ?-Έχεις δίκιο,είπε η Νίνα και έδωσε  δύο φιλιά στα ροδοκόκκινα μάγουλα της Κάθυ.-Έλα,Νίνα,ηρέμησε.-Ναι,κύριε,συγκινήθηκα.-Έλα,Νίνα μου,κάθισε εδώ κοντά μου και πιες  νερό.-Άνδρα μου,ευχαριστώ.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου