Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα

Ο ερχομός του Alan,του μικρού γειτονόπουλου,αναστάτωσε την συντροφιά.Ο Ερρίκος είχε να τον δει πολύ καιρό και δεν έκρυψε την έκπληξη του,πόσο όμορφο παιδί ήταν ο Αlan.Λίγα λεπτά όλοι ήταν αμίλητοι.Ο Πατέρας Ιωακείμ άρχισε να σιγοτραγουδά "Εις το βουνό ψηλά εκεί είναι εκκλησιά ερημική/το σήμαντρο της δε χτυπά/δεν έχει ψάλτη ούτε παπά/ένα καντήλι λαμπερό και ένα πέτρινο σταυρό/ είναι στολίδι μοναδικό στο εκκλησάκι το μικρό".Προφανώς τα λόγια της  Κάθυ, που είπε,ότι η μητέρα της μαγείρευε μόνο χόρτα που μάζευε ψηλά στο βουνό,έφεραν στη μνήμη του ιερέα,το νοσταλγικό αυτό παιδικό, τραγουδάκι.Μνήμες από το σχολείο ή από την αγαπημένη θεία του.-Το θυμάστε πολύ καλά,πατέρα Ιωακείμ,είπε ο Δημήτρης.Η Άννα χαρούμενη χειροκρότησε. -Ναι,τέκνον μου,είπε στο Δημήτρη,ο πατέρας Ιωακείμ,αν το ξεχάσω είναι σαν να ξεγράφω τα παιδικά μου χρόνια στην πατρίδα και την ίδια την  πατρίδα.-Πολύ σωστά,είπε η Άννα,έχω την ίδια γνώμη,πάτερ μου.-Ναι,τέκνον μου ,ευχαριστώ,που επικροτείς την άποψη μου.-Κι εγώ συμφωνώ,είπε η Κάθυ.-Χαίρομαι,παιδί μου,που διατηρείς τις παραδόσεις της πατρίδας,πολύ το εκτιμώ.-Αυτό να λέγεται,είπε ο Ερρίκος.Γι αυτό και τα παιδιά μας...-Ερρίκο,δε μου απάντησες.-Τι καλή μου,τι θέλεις να σου απαντήσω.-Σε ρώτησα Ερρίκο να μου πεις,αν μπορούμε να πούμε τον Alan πεπτωκότα άγγελο.-Επ ουδενί λόγο,Κάθυ μου,δε μπορούμε να πούμε τα όμορφα παιδιά επουράνιους αγγέλους,που βρέθηκαν στη γη.Γεννήθηκαν με φυσικό τρόπο,πολύ όμορφα και τα αποκαλούμε αγγέλους,είναι σαν άγγελος,λέμε.Αναστατωμένη η Νίνα,επενέβη.-Κυρία Κάθυ,οι γονείς του Alan είναι πολύ αφοσιωμένοι στο παιδί τους και το ανατρέφουν πολύ σωστά με απεριόριστη φροντίδα.-Οι γονείς του  Alan έχουν άλλον  έναν  γιο,μεγαλύτερο από τον Alan,που βρίσκεται στο Βερολίνο,σπουδάζει...δεν ξέρω ακριβώς τι σπουδές,είπε ο Ερρίκος.-Ω! αλήθεια?στο Βερολίνο?Χαίρομαι γι αυτό.-Και ο αδελφός του,κυρία Κάθυ, είναι το ίδιο,είναι ωραίο παιδί και όπως βλέπεις έτυχε καλής ανατροφής,είπε η Νίνα συγχισμένη.-Μη συγχίζεσαι,Νίνα,καταλαβαίνω τι θέλει να πει η Κάθυ.-Συγγνώμη,Νίνα,δεν ήθελα να θίξω τους γονείς του Alan μα είναι τόσο ωραίο παιδί.-Τώρα,Κάθυ,το παιδί είναι μια χαρά.Όταν περάσει στην εφηβική ηλικία  καραδοκεί ο κίνδυνος με τη μορφή των κοριτσιών,που πιθανόν να μην τον αφήνουν σε ησυχία.- Στην ηλικία αυτή ο κίνδυνος των ωραίων ανδρών από τις γυναίκες καιροφυλαχτεί,είπε η Κάθυ.-Τότε είναι  οι γυναίκες  τα πλάσματα που παρασύρουν τους αγγέλους στην πτώση,αυτό θέλεις να πεις,Κάθυ,είπε ο Δημήτρης.Ακριβώς,Δημήτρη,αυτό θέλω να πω.Τα κορίτσια είναι αυτά που παρασύρουν στο κακό τα όμορφα αγόρια.-Μη φοβάσαι,Κάθυ,ο Alan δεν κινδυνεύει.Οι γονείς του γνωρίζουν,είπε η Νίνα.Ευτυχώς,γιατί είναι κρίμα.-Βέβαια,έχουν μεγαλώσει και τον αδελφό του και ξέρουν,είπε η Κάθυ.-Να συνεχίσουμε τη συζήτηση μας περί Διαβόλου.Τι λέτε? Νίνα,εσύ πήγαινε στην κουζίνα.-Ναι,κύριε Ερρίκο,πηγαίνω στη κουζίνα γιατί φοβάμαι.-Ναι,καλά θα κάνεις.Πες στον άνδρα σου τον περιμένουμε.-Η συζήτηση αυτή του κινεί το ενδιαφέρον.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου