Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Το Κυριακάτικο  Μυθιστόρημα
Ο Ερρίκος  πήρε αγκαλιά την Helga την οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα,την ξάπλωσε στο κρεβάτι κι εκείνη, καθώς ήταν μισοκοιμισμένη  από τις μπύρες  που κατανάλωσε την πήρε αμέσως  ο ύπνος.
 Τακτοποίησε τα σκεπάσματα επάνω της, φίλησε το μάγουλο της και βγήκε από το δωμάτιο κλείνοντας την πόρτα σιγανά μην την ξυπνήσει. Στο σαλόνι βρήκε την Άννα και τον Δημήτρη μπροστά στην τηλεόραση να παρακολουθούν ένα φιλμ.
-Εδώ είστε? δεν πήγατε για ύπνο ακόμα?
-Αναστατωθήκαμε με το μεθύσι της Helga,είπε η Άννα.
-Πώς είναι? ρώτησε ο Δημήτρης.
-Μια χαρά είναι,είπε ο Ερρίκος,κοιμάται.Νίνα, φέρε μας εδώ τα φρούτα  και μια σαμπάνια.
-Ερρίκο,δεν χρειάζεται,είπε ο Δημήτρης.
Όχι! δεν μπορώ  να σας αφήσω χωρίς ποτό μια τέτοια χαρούμενη βραδιά.Πέρασε αρκετή ώρα από την κατανάλωση της μπύρας  και η σαμπάνια είναι ένα ελαφρύ ποτό μετά το φαγητό που  πολύ ταιριάζει με το φρούτο.
Η Νίνα  μετέφερε τα φρούτα στο τραπεζάκι του σαλονιού και ο Τόμας άνοιξε με θόρυβο το φελό. Ο φελός  εκτοξεύθηκε, διέγραψε ένα κύκλο και προσγειώθηκε στο χέρι της Άννας,μέσα στην χούφτα της.  Η Άννα τρόμαξε,σηκώθηκε όρθια, ο Δημήτρης την καθησύχασε  και όλοι γέλασαν χαρούμενοι. Η Νίνα σέρβιρε στα ποτήρια τους την σαμπάνια, ήπιαν στην υγειά τους και στην υγειά της Helga  και της μαμάς της..Το φιλμ στην τηλεόραση τελείωσε και ο Ερρίκος πρότεινε  να έλθουν στο γραφείο του και  μαζί να τακτοποιήσουν τα έγγραφα και τα  πιστοποιητικά,τα βιβλία και τις σημειώσεις,τους τηλεφωνικούς καταλόγους και τα σημειωματάρια τηλεφώνων,που βρίσκόταν πάνω στο γραφείο. Όταν πέρασαν στο γραφείο του Ερρίκου υπήρχε τέτοια ακαταστασία πάνω στο  έπιπλο, που η Άννα άφησε να ξεφύγει μια φωνούλα αποδοκιμασίας.Θεέ μου, τι ακαταστασία! είπε και κίνησε να φύγει.Μη φεύγεις Άννα,είπε ο Ερρίκος.Μη φοβάσαι,έλα να δεις. Σε ένα λεπτό θα   έχουμε τελειώσει και  κάθε πράγμα θα βρίσκεται  στην θέση του.Πιάσε ό,τι σου αρέσει.Αν δεν θέλεις να συγκεντρώσεις τους τηλεφωνικούς καταλόγους,πιάσε αυτούς τους χρωματιστούς φακέλλους,που είναι ελαφρότεροι.Ο Δημήτρης να συγκεντρώσει όλα αυτά τα χαρτιά,είναι έγγραφα και πιστοποιητικά,πάρε Δημήτρη αυτό το συνδετήρα  και πιάσε τα..
-Ερρίκο,αυτός ο συνδετήρας  είναι μικρός, δεν τα καρφιτσώνει  όλα.Ένα μεγαλύτερο,αν υπάρχει.
-Και βέβαια υπάρχει εδώ μέσα στο συρτάρι σε αυτό το διάφανο κουτί.Νάτο!
-Α! ωραία,είπε ο Δημήτρης,τα έπιασα όλα μαζί έτσι δεν πρόκειται ούτε ένα να παραπέσει και να το χάσεις.
-Άννα,συγχαρητήρια,συγκέντρωσες όλα τα χρωματιστά φάκελλα.
-Τι να τα κάνω,κύριε Ερρίκο?.
-Βάλε τα,κορίτσι μου,εδώ πάνω στην βιβλιοθήκη με την βιτρίνα.
-Δημήτρη,δώσε μου τα έγγραφα να τα τοποθετήσω μέσα στην βιβλιοθήκη.
-Εδώ,στην μικρή με την βιτρίνα?
 -Ναι,Δημήτρη μου,στην βιβλιοθήκη με την βιτρίνα.
-Ερρίκο,τα πιστοποιητικά τα έπιασα με τον μικρό συνδετήρα.
-Δημήτρη μου,καλά έπραξες.
-Εγώ παίρνω τα βιβλία μου  τα βάζω στη θέση τους μέσα στη βιβλιοθήκη μου και τα  μπλοκάκια μου με τα τηλέφωνα τα τοποθετώ μέσα στο συρτάρι μου.
-Κύριε Ερρίκο,εδώ βλέπω έχετε πίπες,καπνό,τσιγάρα πεταγμένα πάνω στο γραφείο σας,άλλα μέσα στο κουτί.
-Δεν είναι πεταγμένα,Άννα.Όταν δουλεύω εντατικά  καπνίζω περισσότερο  γι αυτό είναι έξω από το κουτί. Έρχεται και ο Τόμας καμια φορά να μου τακτοποιήσει το γραφείο, παίρνει μια τζούρα κι αυτός.
-Τζούρα? τι λέξη είναι αυτή κύριε Ερρίκο? πρώτη φορά την ακούω,είπε η Άννα,φοβερά εκνευρισμένη
-Μη συγχίζεσαι,Άννα μου,είπε ο Δημήτρης.Είναι αντρική λέξη.
-Άννα,πάρε το λεξικό και ρίξε μια ματιά.
Ο Ερρίκος έδωσε στην Άννα το λεξικό,που το ξεφύλλισε,βρήκε τη λέξη και διάβασε φωναχτά.   Τζούρα  από την  ιταλική λέξη  usura και σημαίνει το κατακάθι υγρού.Το τσιγάρο, κύριε Ερρίκο,  τι σχέση έχει?
-Όπως βλέπεις,Άννα μου, η λέξη είναι πανευρωπαϊκή,τη μεταχειριζόμαστε στη γλώσσα μας και είναι δάνειο από τους ιταλούς.
-Καλά,αλλά το κατακάθι του υγρού τι σχέση μπορεί να έχει με τον καπνό.
-Έλα βρε Αννούλα μου,δεν κατάλαβες? μεταφορικά σημαίνει κάτι το τιποτένιο.
-Κι αυτός που καπνίζει,Δημήτρη μου,μεταφορικά είναι τιποτένιος? Ο κύριος Ερρίκος,ο Τόμας?
-Μην το παίρνεις Άννα μου,στην κυριολεξία.
-Κινδυνεύουμε,Δημήτρη μου,από τις γυναίκες είναι προβοκατόρισσες.Κινδυνεύουμε να μας καταλογίσουν κάτι που δεν είναι και τόσο σημαντικό.
Άννα ο Τόμας καπνίζει στο γραφείο μου,όταν έρχεται να μου το τακτοποιήσει γιατί η Νίνα δεν τον αφήνει να καπνίσει στην κουζίνα. Εγώ καπνίζω,όταν με απασχολεί κάποια δύσκολη υπόθεση,όπως τώρα. με την υπόθεση του πελάτη μου από την Σκωτία.
-Πράγματι,είπε ο Δημήτρης,η υπόθεση με τον πελάτη σου από την Σκωτία
-Πολλή ενδιαφέρουσα υπόθεση,είπε η Άννα.
-Ερρίκο, τι έγινε με τον πελάτη σου από την Σκωτία.πώς εξελλίσσεται η υπόθεση,είπε ο Δημήτρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου