Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Το Κυριακάτικο  Μυθιστόρημα. Η  Αννα  σηκώθηκε ζήτησε συγγνώμη verzeihung είπε, ένα λεπτό one minute.
-Anna,sie hegen  πού πας? είπε ο Δημήτρης.
-im bad  ich wasche meine hande  στο μπάνιο να πλύνω τα χέρια μου
H  Άννα πηγαίνει προς το μπάνιο.Περνώντας από την κουζίνα η Νίνα την είδε
-Αnna, wer geht  Άννα,που πας?
-Das bad um  ich meine hande waschen στο μπάνιο να πλύνω τα χέρια μου
-Komm her besser έλα εδώ
-Ja danke  ναι ευχαριστώ.
in trinke ein wening wasser  να πιώ και λίγο νερό.
Η Άννα δεν επέστρεψε στο σαλόνι αμέσως πήγε στο γραφείο του Ερρίκου να βρεί τον Τόμας.
Το δωμάτιο ήταν γεμάτο καπνούς.
-Tomas, mach dir keine sorgen Τόμας μην στενοχωριέσαι.
Vergessen ξέχασε τα.
-Kann nicht  δεν μπορώ
Sie wollen erinne? Θες να συνεχίσω τις αναμνήσεις μου?
-Weinen? Kλαις?
-Βewegt συγκινήθηκα.
Ich erinnere mich an die alte θυμάμαι τα παλιά.
Ο Δημήτρης ανησύχησε, το ίδιο και ο Ερρίκος,που πήγε να  δει πού είναι η Άννα.Την βρήκε στο γραφείο του μέσα στους καπνούς να παρηγορεί τον Τόμας που έκλαιγε.
Was tun sie hier  τι κάνετε εσείς εδώ? είπε
-Reden μιλάμε,είπε ο Τόμας.
-Tomas weinen? Τόμας κλαις?
kommen  Dimitris und ich  angst,befurchter ελάτε ο Δημήτρης κι εγώ τρομάξαμε,φοβηθήκαμε
- da?  γιατί, ρώτησε ο Τόμας.
-Anna war schon  spart η Άννα άργησε,είπε ο Ερρίκος, ανησύχησε ο Δημήτρης. Dimitris besorgt
-Ich sagte,ich werde meine hande zu waschen είπα ότι πάω να πλύνω τα χέρια μου,είπε η Άννα
-Auch in den salon gehen καλά πάμε στο σαλόνι,είπε ο Τόμας
die  erinnerungen mit mir Nina  halten να συνεχίσουμε τις αναμνήσεις με την Νίνα μου
Helga  geduldig Η  Ηelga περίμενε
-Alles gut  όλα καλά,είπε ο Ερρίκος.
Tόμας,κάθησε στην καρέκλα σου και πες ότι  θελεις.
Η Νίνα βγήκε από την κουζίνα  πλησίασε τον άνδρα της και του είπε,αν ήθελε νερό να πιεί.
-Ναι, Νίνα μου.
Ο Τόμας ήπιε το νερό και ευχαρίστησε την Νίνα,που τον παρακάλεσε να μιλήσει για την Ρόζα.
- Ποιά είναι  η Ρόζα? ρώτησε η Ηelga,  όλοι είχαν την ίδια απορία.
-Είναι η Ρόζα Πάρκερ μια ομόφυλη μας.
-Ήταν μοδίστρα,είπε η Άννα
-Ναι,ακριβώς,ήταν μοδίστρα.
-Τι το περίεργο έκανε αυτή η γυναίκα? ρώτησε η Helga
-Κυρία Helga, η Ρόζα Πάρκερ είναι η γυναίκα που αρνήθηκε να δώσει την θέση της  στο λεωφορείο σε ένα λευκό και καταδικάστηκε σε φυλάκιση για την πράξη της αυτή.
-Αλήθεια,Νίνα μου,πολύ θαραλέα γυναίκα.,αν και απείθαρχη στους νόμους.
-Ναι, πολύ τολμηρή για την εποχή της και το χρώμα της,είπε ο Τόμας μόνο Νίνα μου δεν ονομάζεται Πάρκερ. Ρόζα Παρκς  είναι το όνομα της.
-Νομίζω Τόμας,είπε ο Δημήτρης,σχεδίασαν κάτι με τον Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ.
-Ναι, ακριβώς,Δημήτρη,συνεργάστηκε με τον Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ στην ίδρυση του κινήματος  κατά των φυλετικών διακρίσεων .
- Γέννησε κάτι καλό για τους μαύρους το κίνημα του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ και των οπαδών του?ρώτησε η Άννα.
-Βεβαίως,Άννα, είχε μεγάλη επιτυχία.Ο Κίνγκ υπέρμαχος των δικαιωμάτων των μαύρων  και αντίθετος στην βία  διοργάνωσε ειρηνικές πορείες και  καθιστικές διαμαρτυρίες .
-Οι οποίες έφεραν κάποιο καλό αποτέλεσμα? είπε η Άννα.
-Βεβαιότατα,Άννα μου,είπε η Νίνα.
-Τον Ιούνιο του 1958 πραγματοποιήθηκε η ιστορική συνάντηση  του Κίνγκ με τον Πρόεδρο Ντουάϊτ Αϊζενχάουερ και τον Σεπτέμβρη αναγνώρισαν τα πολιτικά δικαιώματα των μαύρων.
-Πέρυσι συνέβησαν αυτά τα γεγονότα,είπε η Helga.
-Ναι,αγάπη μου,δεν κατάλαβες τίποτα?
-Όχι,αγάπη μου, πώς  να καταλάβω.Είχα τόση δουλειά με τις επιδείξεις των καλοκαιρινών ρούχων όμως κι εσύ δεν με ενημέρωσες σχετικά.
-Αγάπη μου,κι εγώ είχα τόση δουλειά πού να βρω διαθέσιμες  ώρες.
Ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ νομίζω προέρχεται από οικογένεια ιερομένων,είπε η Άννα στον Τόμας.
-Όχι,ακριβώς ιερομένων,είπε ο Τόμας. Οι πρόγονοι του ήταν ιεροκήρυκες
-Παραπλήσιο είναι έχει σχέση με την θρησκεία,είπε η Άννα.
-Ναι.Άννα,έχει οπωσδήποτε
- Πότε συνέβη Τόμας αυτό το περιστατικό με την Ρόζα Πάρκς,θυμάσαι?ρώτησε η Helga.
- Την 1 Δεκεμβρίου του 1955 συνέβη,κυρία Helga.Aυτή την ημέρα αρνήθηκε η Ρόζα Παρκς να παραχωρήσει την θέση της στο λεωφορείο σε ένα λευκό και συνελήφθη. Μα  εκείνη η  ημέρα  έμεινε   ιστορική  και είναι η ημέρα που οδήγησε στον Σεπτέμβρη που αναγνωρίστηκαν τα δικαιώματα των μαύρων.
Μπράβοοο!  Τόμας,είπαν όλοι και τον χειροκρότησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου