Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα

-Τι σας παρακίνησε να ανοίξετε αυτή την απαγορευμένη συζήτηση περί διαβόλου.-H mrs Κathy είδε ένα όνειρο το διηγήθηκε στον κύριο,που είπε ότι αυτό το όνειρο είναι διαβολικό και έτσι άρχισε,ο κύριος Ερρίκος, τη διήγηση περί διαβόλου.Εγώ,πάτερ μου,πήγα στην κουζίνα,γιατί δεν θέλω να ακούσω γι αυτόν,φοβάμαι τον διάβολο,πάτερ μου.-Η Νίνα φοβάται τον διάβολο,όπως ο διάβολος φοβάται το λιβάνι,είπε ο Ερρίκος.-Δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε,κύριε,αλλά αληθινά τον φοβάμαι γι αυτό και δεν ήθελα να ακούσω.-Καλά έκανες,τέκνον μου.-Εγώ,πάτερ μου,είδα ότι η συζήτηση είχε ενδιαφέρον και κάθισα να ακούσω,είπε ο Τόμας,που ήλθε στο σαλόνι κρατώντας μία κούπα που την στέγνωνε με την πετσέτα.-Τι κάνεις,Τόμας?-Καλά είμαι,πάτερ μου,όπως βλέπετε.-Η δουλειά είναι χαρά,τέκνον μου.-Τόμας,γιατί κουράζεσαι και δεν πλένεις την κούπα στο πλυντήριο μαζί με τα άλλα σκεύη.-Δεν είναι λερωμένη,ένα τσάϊ του βουνού ήπια και προτίμησα να την πλύνω στο χέρι.Ήμουν στο γραφείο σου,Ερρίκο,ξεσκόνισα τις βιβλιοθήκες,τακτοποίησα,μάζεψα από το πάτωμα τα πεταγμένα χαρτιά και  κάπνισα τα δύο τσιγάρα που είχες πάνω στο γραφείο.- Κάθε φορά,πάτερ μου,που κάνει αυτή τη δουλειά ο Τόμας,του αφίνω πάνω στο γραφείο μου να καπνίσει δύο τσιγάρα και δεν ξέρω αν κάνω καλά.Αληθινά αισθάνομαι πολλές φορές άσχημα.-Ερρίκο δύο τσιγάρα δεν είναι πολλά για έναν άνδρα κι έπειτα ο καθένας έχει προσωπική γνώμη.Εμένα τα δύο τσιγάρα δεν με ενοχλούν.-Δε σε πειράζει ο καπνός Τόμας?-Όχι,Ερρίκο,απεναντίας το απολαμβάνω.-Εγώ,πάτερ μου,είπα στον άνδρα μου,να ανοίξει  το παράθυρο,όταν καπνίζει.-Καλά το είπες,τέκνον μου,οι νέοι γιατροί σήμερα ομιλούν για τις βλαβερές συνέπειες του καπνού.-Δεν θυμάμαι τι λένε οι παλαιοί γιατροί,με συμβούλευε η μάνα μου,ότι το καπνόχορτο ωφελεί,αλλά δεν γνωρίζω αν εννοεί βραστάρι ή τυλιχτό σε ειδικό χαρτί για κάπνισμα..Ένα λεπτό να πεταχτώ στο γραφείο μου να ψάξω στη βιβλιοθήκη,να κοιτάξω στο παλαιό βιβλίο.-Γνωρίζω ότι οι παλαιοί γιατροί έλεγαν ότι ο κεκαυμένος σπόγγος και η σκόνη ωφελούν στην βρογχοκήλη για το τσιγάρο δε γνωρίζω τι λένε..-Τι είναι η βρογχοκήλη,πάτερ μου,ρώτησε η Νίνα.-Είναι η κήλη,ένα φούσκωμα κάτω από το λαιμό,που ο παλαιός αυτός γιατρός είχε παρατηρήσει στους εργάτες των ορυχείων στην Ιταλία και εδώ στην Γερμανία.-Πώς είναι δυνατόν,πάτερ μου,η θεραπεία να γίνεται με την σκόνη από τον κεκαυμένο σπόγγο.-Τι θα πεί,Άννα,κεκαυμένος, ρώτησε η Νίνα.-Νίνα,κεκαυμένος σπόγγος  είναι ο καμμένος σπόγγος.-Έχεις δίκιο,Άννα,ομιλεί και για το κόκκαλο της σουπιάς και αυτό φαίνεται και σε μένα πιο σίγουρο.Εκεί στο βάθος της γης που είναι κρυμμένοι αυτοί οι άνθρωποι μάλλον προϊόντα της θάλασσας χρειάζονται επομένως η σουπιά είναι πιο έγκυρη.-Εγώ,πάτερ μου,γνωρίζω ότι το κόκκαλο της σουπιάς το έτριβαν να γίνει σκόνη που χρησιμοποιούσαν στις οδοντόπαστες.-Σοβαρά το λες,Άννα?-Πολύ σοβαρά,Δημήτρη  και ακόμη ότι  στους ρωμαϊκούς χρόνους το χρησιμοποιούσαν οι κυρίες στο πρόσωπο τους σαν πούδρα.-Ναι,Άννα μου?είπε ο Δημήτρης,εγώ γνωρίζω ότι το δίνουν στα κατοικίδια πουλιά για να ακονίζουν το ράμφος τους.-Να ακούσουμε, ο Ερρίκος να μας πει, πού χρησιμοποιούν το καπνόχορτο.Περιμένουμε με ανυπομονησία να έλθει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου