Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα

- Κυρία Νίνα,καλησπέρα.- Αlan τι κάνεις? Έχω καιρό να σε δω.-Τα μαθήματα,κυρία Νίνα,δε μου αφήνουν χρόνο ελεύθερο.Ήμουν εκδρομή σήμερα με το σχολείο,τώρα επέστρεψα μα δε βρήκα τους γονείς μου στο σπίτι.Μήπως ξέρεις πού είναι?-Συναντήθηκα με τη μαμά σου το απόγευμα.Οι γονείς σου,είναι  cinema.-Νίνα,ποιός είναι?ρώτησε ο Ερρίκος.-Είναι ο Alan,ο γιος της φράου Hilke.-Nίνα,πες στο παιδί να περάσει μη το κρατάς στην πόρτα.-Κυρία Νίνα,τι ωραία μυρωδιά,μέχρι την είσοδο της πολυκατοικίας μυρίζει-Το κέϊκ,που ετοίμασα?Alan,έλα να το δοκιμάσεις. Η Νίνα πήρε από το χέρι τον Alan τον οδήγησε στην κουζίνα να τον κεράσει από το νόστιμο κέϊκ που ετοίμασε, μα η πιατέλα ήταν αδειανή.-Τι κρίμα,Alan, το έφαγαν όλο.-Το τελευταίο κομμάτι έφαγα εγώ πριν λίγο,είπε ο Τόμας,ήταν τόσο νόστιμο.-Τι κάνετε,κύριε Τόμας?-Καλά είμαι.Πώς πάει το σχολείο?-Καλά,ευχαριστώ.-Alan,πάμε στο σαλόνι να πεις μια καλησπέρα στον κύριο Ερρίκο.Έχει παρέα.Είναι με τον Έλληνα ιερέα και με την πεθερά της Σημέτας,από την Αμερική,φυσικά και ο Δημήτρης με την Άννα.-Ω!χαίρομαι.-Είναι ο Αlan,είπε η Νίνα,μπαίνοντας στο σαλόνι.-Καλησπέρα,κύριε Ερρίκο.Καλησπέρα σας,είπε σε όλους.-Πήγαμε στην κουζίνα να πιεί νερό,ο Αlan και να τον κεράσω κέϊκ,αλλά δεν έχει άλλο.-Έλα,παιδί μου,πάρε από το δικό μου.Δεν το άγγιξα ακόμα,είπε ο πάτερ Ιωακείμ.-Μη σας το στερήσω,κύριε.-Όχι,παιδί μου,φοβάμαι,μην ανέβει το ζάχαρο μου.Εσύ είσαι μικρός.-Σας ευχαριστώ,κύριε.-Πάτερ,λένε στον ιερέα,είπε ο Ερρίκος.-Σας ευχαριστώ,πάτερ,είπε ο Alan και άρχισε να μασουλάει το κέϊκ.-Μμ...πολύ νόστιμο,είπε και έτεινε το χέρι του προς την Νίνα,συγχαρητήρια,της είπε.Είναι πολύ νόστιμο το κέϊκ που έφτιαξες κυρία Νίνα.Κρίμα που δεν έχει άλλο.-Μη θλίβεσαι,Alan,είπε ο Ερρίκος,η Νίνα ετοιμάζει πολύ συχνά αυτό το νόστιμο κέϊκ.-Κάθε φορά θα σε ειδοποιώ,Alan,αφού σου αρέσει τόσο πολύ.-Αληθινά ήταν πολύ νόστιμο,είπε η Κάθυ.-Σας ευχαριστώ,είπε η Νίνα.-Εγώ,να πηγαίνω τώρα,είπε ο Alan,σας ευχαριστώ πολύ,καληνύχτα σας.-Όπως θέλεις,είπε η Νίνα,καταλαβαίνω πόσο κουρασμένος είσαι.Ήταν εκδρομή με το σχολείο,είπε.-Ω!χαίρομαι,είπε ο Ερρίκος.-Πώς πέρασες?-Πολύ καλά,ευχαριστώ,κύριε Ερρίκο.-Alan,έχεις κλειδιά?ρώτησε η Νίνα.- Έχω,κυρία Νίνα,ευχαριστώ.Καληνύχτα.-Καληνύχτα,είπαν όλοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου