Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα

-Τι ωραίο παιδί που είναι ο Alan.-Πολύ ωραίο παιδί,σαν άγγελος είναι.-Μπορούμε να τον θεωρήσουμε ως ένα  πεπτωκότα  άγγελο?ρώτησε η Κάθυ.Εσείς τι λέτε,πάτερ μου.-Εγώ τέκνον μου δεν μπορώ,δεν μου επιτρέπεται να απαντήσω.Στη Χριστιανική Εκκλησία,σε όλους τους χριστιανικούς λαούς ο Διάβολος θεωρείται εχθρός.Ο Διάβολος εχθρεύεται το έργο του Χριστού και κάθε ηθική αρχή.-Πολύ σωστά,είπε η Νίνα.Γι αυτό δεν επιτρέπεται να μιλάτε γι αυτόν.Κύριε Ερρίκο,πριν που είμαστε στη κουζίνα με την Άννα,ρώτησα τι σημαίνει  "πεπτοκός".Η Άννα μου είπε ότι η λέξη εννοεί αυτόν που έχει "πέσει". -Ναι,κορίτσι μου,αυτή είναι η ερμηνεία της λέξης "πεπτωκός" τι σε εντυπωσίασε,Νίνα.-Σκέφτηκα,κύριε,ότι και αυτοί οι άγγελοι,οι...όπως τους λέτε.-Ναι,Νίνα,οι πεπτωκότες άγγελοι.Ναι,κύριε,οι πεπτοκότες άγγελοι,δε θα  μπορούσαν να κρατηθούν από κάπου να μη πέσουν?-Τι λες,κορίτσι μου,από πού να κρατηθούν?-Κύριε,από ένα σύννεφο,ας πούμε,από ένα συμπαγές σύννεφο γεμάτο βροχή να στηριχθούν πάνω του και να μην πέσουν`δε θα μπορούσε να γίνει?-Όχι,κορίτσι μου,δε θα μπορούσε γιατί δεν εννοούμε,ότι οι άγγελοι αυτοί πέφτουν και κατρακυλούν.Εννοεί κάτι βαθύτερο.-΄Οπως? -Τέκνον μου,είπε ο πάτερ, εννοεί τον ηθικό ξεπεσμό,την κατάντια.-Νίνα,εννοεί,ότι ο διάβολος έγινε πεπτωκός,κατάντησε έτσι, από υπερβολικό εγωϊσμό .Ο υπερβολικός εγωϊσμός και η υπερβολική αγάπη για τον εαυτό του είναι  πάθος,είναι ένα αίσθημα ισχυρό η αγάπη προς τον εαυτόν.-Και βέβαια,πάτερ μου,είπε ο Ερρίκος,ο ναρκισσισμός είναι αμαρτία και το βασικό "προτέρημα"θα λέγαμε των πεπτωκότων αγγέλων.-Άννα,πες μου,τι θα πει ναρκισσισμός?ρώτησε η Νίνα.-Νίνα μου,είπε η Άννα,ναρκισσισμός είναι η αυταρέσκεια,είναι να θαυμάζει κάποιος τον εαυτόν του.-Κατάλαβα,Άννα μου,ευχαριστώ,όμως δεν το βρίσκω και τόσο σοβαρό να θαυμάζει κάποιος τον εαυτόν του.-Τι λες,κορίτσι μου,είναι πολύ σοβαρό,όταν γίνεται σε υπερβολικό βαθμό.-Είναι επικίνδυνο,είπε ο Δημήτρης και οι συνέπειες είναι δυσάρεστες.-Είναι,τέκνον μου,αρρώστια,είπε ο πάτερ.-Και ορίστε η επιβεβαίωση,οι πεπτωκότες άγγελοι,που λέμε,είπε ο Ερρίκος.-Νίνα,έλα αμέσως στη κουζίνα,σε χρειάζομαι.-Με φωνάζει ο άνδρας μου,ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου