Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα

-Νίνα,η συζήτηση τελείωσε και ο Ερρίκος θέλει νερό.Άφησε τη δουλειά που κάνεις και τρέξε να του φέρεις νερό.Το στόμα του έχει στεγνώσει,τόση ώρα που μιλά.-Αμέσως,αγάπη μου,τρέχω.-Νίνα,εγώ θα περάσω στο γραφείο του να συμμαζέψω τα χαρτιά, που αφίνει σκορπισμένα πάνω εκεί,να ξεσκονίσω τις βιβλιοθήκες και να σκουπίσω το πάτωμα.-Τι έχει το πάτωμα,αγάπη μου,προχθές το πέρασα με την παρκετέζα.Δεν είναι λερωμένο,γλυκιά μου,μόνο που αφίνει να πέφτουν κάτω στάχτες από τα αποτσίγαρα,ολόκληρα τσιγάρα και χαρτιά,όταν γράφει αναφορές και δεν του αρέσει αυτό που έγραψε ή και κάνει κάποιο λάθος,το μαζεύει στη χούφτα του και το πετά στο καλάθι,πολλές φορές δεν πετυχαίνει να το ρίξει μέσα,γιατί συγχρόνως γράφει κι έτσι έξω από το καλάθι έχει ένα σωρό άχρηστα χαρτιά.-Σκουπίδια θες να πεις,-Ναι,κορίτσι μου,σκουπιδόχαρτα.Κι έπειτα,Νίνα μου,θα καθίσω στο γραφείο να καπνίσω και κανένα τσιγαράκι.Πάντοτε βρίσκω ένα-δύο τσιγάρα αφιμένα πάνω στο γραφείο για μένα.Ο Ερρίκος μου είπε ότι είναι για μένα και να τα καπνίσω ελεύθερα.-Σε ανταμείβει extra κάθε φορά,αγάπη μου,-Ναι,Νίνα μου,λέει να απολαύσω μετά την εργασία ένα ή δύο τσιγαράκια μόνο,μου λέει ότι είναι αρκετά στην λίγη χειρωνακτική εργασία,με την οποία καταπιάνομαι στο γραφείο του.Στην πνευματική εργασία,όπως είναι η δική του,χρειάζεται μεγαλύτερη ποσότητα καπνό ή τσιγάρα.Δεν ξέρω,Τόμας,το γραφείο είναι μικρό να ανοίξεις το παράθυρο να αεριστεί.-Ασφαλώς,αγάπη μου.-Πήγαινε τώρα το νερό στον Ερρίκο,περιμένει.Η Νίνα πήρε τον δίσκο με το ωραίο πλεχτό πετσετάκι,που έπλεξε η μητέρα του Ερρίκου ειδικά για το δίσκο,που η Νίνα του προσφέρει το ποτήρι με το νερό,που ζητάει κάθε φορά που μπλέκεται σε σοβαρές συζητήσεις στο σπίτι.-Ορίστε,κύριε,το νερό σας.-Ευχαριστώ,κορίτσι μου,σου πέρασε ο φόβος για τον διάβολο?-Ναι,κύριε,μου πέρασε.Στον άνδρα μου,στον Τόμας,αρέσουν αυτές οι συζητήσεις.Ήρθε στην κουζίνα πολύ χαρούμενος.-Ενθουσιάστικε,Νίνα.-Ναι,ακριβώς,κύριε.-Το τηλέφωνο χτυπάει,είπε ο Τόμας,που ακόμα βρισκόταν στην κουζίνα.-Τρέξε,Νίνα μου που είσαι όρθια να το σηκώσεις.Μήπως είναι η Helga?- Κύριε Ερρίκο,είναι ο ιερέας,ο κύριος Ιωακείμ.Ω!τον αγαπητό μου!ένα λεπτό κι έρχομαι.-Καλησπέρα,αγαπητέ μου,πατέρα Ιωακείμ,πώς είστε,τι κάνετε?πολύ καιρό έχουμε να σας ακούσουμε,πολύ καιρό έχουμε να συναντηθούμε.-Ερρίκο,βρισκόμουν,τέκνον μου,στην πατρίδα,πολύ καιρό,περισσότερο από ένα μήνα.-Ω!ταξιδέψατε στην πατρίδα,πολύ χαίρομαι,πάτερ μου.Τι νέα από την όμορφη Ελλάδα?-Τα νέα μου,Ερρίκο,είναι καλά και κακά,σε προσωπικό επίπεδο.-Να τα πούμε καλύτερα από κοντά,πάτερ μου.-Ναι!τέκνον μου,γι αυτό πήρα τηλέφωνο, δεν γνώριζα αν είσαστε στο σπίτι.-Ναι!εδώ είμαστε,πάτερ μου,σας περιμένουμε.-Ευχαριστώ,σε λίγη ώρα θα είμαι κοντά σας. Η Νίνα πήγε στο σαλόνι και πρότεινε στην Άννα να έλθη μαζί της στην κουζίνα να ετοιμάσουν τσάϊ του βουνού και ένα ρόφημα με γάλα και σοκολάτα μέχρι να φθάσει ο ιερέας.-Έλα,Άννα μου,πάρε την άσπρη ποδιά από το ντουλάπι,να φορέσω κι εγώ την δική μου και να ετοιμάσουμε.Τι προτιμάς,Άννα?ΕγώΝίνα μου,προτιμώ το σοκολατούχο ρόφημα.Αυτό θέλω να ετοιμάσουμε πρώτο.Το τσάϊ πίνεται ζεστό ή χλιαρό,οπότε το ετοιμάζουμε αργότερα,όταν θα είναι εδώ ο ιερέας,να το ευχαριστηθεί ζεστό.-Έλα,Άννα,πάρε αυτή τη γιάλυνη λεκανίτσα και ρίξε μέσα το μισό μπουκάλι γάλα και άφισε το στην άκρη. Πάρε τώρα αυτή την κατσαρολίτσα,ρίξε μέσα το υπόλοιπο γάλα και βάλε τη στο μάτι της κουζίνας,σε αυτό το μέτριο,όπως είναι και το μέγεθος της κατσαρολίτσας για να μην χάνουμε θερμότητα,να μην ξοδεύουμε το ηλεκτρικό ρεύμα.Τώρα,Άννα μου,πιάσε από το ντουλάπι,αυτό που είναι δεξιά σου,την σοκολάτα κουβερτούρα ή αν θέλεις το ρόφημα πιο πηχτό,πιάσε δύο κουβερτούρες.Κόψε τις, εδώ πάνω στο τραπέζι εργασίας,σε ψιλά κομμάτια με αυτό το κοφτερό μαχαίρι,πρόσεξε μην κοπείς,και ρίξε την κουβερτούρα στη γυάλινη λεκανίτσα με την λίγη ποσότητα από το κρύο γάλα και ανάδεψε το,σε λίγο η σοκολάτα θα αρχίσει να λιώνει.-Μέσα στο κρύο γάλα θα λιώσει,Νίνα?-Άννα,όχι πολύ,το γάλα θα χρωματιστεί ελαφρά.Εν τω μεταξύ στο μάτι της κουζίνας ζεσταίνουμε το γάλα, δεν το αφίνουμε να βράσει.Πρόσεχε,Άννα,δεν πρέπει να βράσει,να μην φουσκώσει και  χυθεί έξω,γιατί θα λερώσει τα μάτια της συσκευής,θα κολλήσει και μετά βρες ώρα να το καθαρίσεις.-Γι αυτό,Νίνα,δεν το αφίνεις να βράσει?για να μη λερωθούν τα μάτια της κουζίνας?-Όχι, Άννα μου,εκτελούμε την συνταγή.Η συνταγή αυτό λέει να κάνουμε.-Ζεστάθηκε το γάλα,Άννα μου?-Ναι!Νίνα μου,ζεστάθηκε,αχνίζει.-Πάρε τώρα,Άννα μου,την κατσαρόλα με το ζεστό γόλα και ρίξετο στη  γυάλινη λεκανίτσα με το κρύο γάλα και την σπασμένη κουβερτούρα,ενσωμάτωσε τα δύο γάλατα,το ζεστό και το κρύο,ανάδευε,ανάδευε,ανάδευε τα με αυτό το σύρμα,τον αυγοδάρτη,ρίξε στο περιεχόμενο ένα κουταλάκι κακάο και μία κουταλιά brandy με λίγο μέλι.Ανάδευσε,ανάδευε,ανάδευε,ανάδευε τα και βάλε τα στις κούπες,-Ζάχαρη,Νίνα μου,δεν βάζουμε?-Όχι,Άννα μου,στην κούπα του ο καθένας,όση πασότητα θέλει.-Και το brandy,Νίνα μου,δεν αφίνουμε τον καθένα,αν θέλει?-Καλή η ιδέα σου,Άννα μου.-Νίνα μου,είναι πολύ εύκολη η παρασκευή του σοκολατένιου ροφήματος.Σ'ευχαριστώ πολύ.-Σου αρέσει η σοκολάτα,Άννα.-Ναι!Νίνα μου,πάρα πολύ,όπως και να είναι.Να τρώγεται ή να πίνεται.-Χαίρομαι.-Σ'ευχαριστώ,Νίνα μου.-Παρακαλώ,κορίτσι μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου