Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Το  Κυριακάτικο  Μυθιστόρημα

-Γιαγιά! μη  μου  πεις  ότι  είναι  αλήθεια  όλα  αυτά  που  είδα στην οθόνη  της  τηλεόρασης.
-Αλήθεια! είναι  κορίτσι μου! όλα αυτά που είδες είναι  αλήθεια.Έτσι ακριβώς έγιναν.
-Γιαγιά μου! γιαγιά μου! ευτυχώς  δεν έπαθες  κάτι πιο   σοβαρό.
-Δεν  έπαθα   εγώ  μα έπαθε ο...mr Άντριου.
-Τι  έπαθε,γιαγιά μου?
-Και τι δεν έπαθε,κορίτσι  μου! Τώρα  που θα  τον δεις  θα το  διαπιστώσεις  και  μόνη  σου.
-Ελάτε  κυρία! ο ασθενής  είναι  σε  θέση  να  σας  δεχτεί.
-Η εγγονή  μου  είναι,η  Σημέτα  μου! δεν είναι  κυρία  ακόμη  κορίτσι  μου,δεσποινίς  είναι, ο kako xrono naxei δεν ...
-Τι  είπατε?
-Είπα   πως  ο... mr  Άντριου  δεν την αφήνει  να  γίνει  κυρία...  γι αυτό   και  καυγαδίσαμε.
-Μόνο  καυγαδίσατε,κυρία  Ασημίνα  μου? Εδώ ήρθατε  με  μώλωπες  και  τον mr Άντριου  τον τρύπησαν στο κεφάλι  στην επέμβαση  που έγινε.
-Τον  τρύπησαν  στο  κεφάλι?
-Ναι! δεσποινίς  μου! Ήρθαν  με  το  νοσοκομειακό   γεμάτοι  αίματα.
-Ήσουν  κι  εσύ,κορίτσι  μου,μέσα  στο   εργαστήριο  την  ώρα  της  επέμβασης? 
-Όχι! δεν  ήμουν. Μου  είπαν τα  νέα  οι συνάδελφοι  μου.
-  Δεν  είμασταν  εμείς  αυτοί  που μετέφεραν  εδώ  με  αίματα.Άλλο  περιστατικό  θα  είναι  και  έχεις πάθει  σύγχυση.
- Όχι! κυρία  Ασημίνα  μου,δεν συγχίστηκα,  αντίθετα  μου  αρέσει  να  σας  βλέπω  είστε  πολύ  χαρισματικός  άνθρωπος.
- Είδες! η γιαγιά μου! τι  γλυκός  άνθρωπος  που  είναι?
- Ναι! κορίτσι μου! δεν θέλω να πω ότι συγχίστηκες.Θέλω να πω ότι  μπερδεύτηκες που λες  ότι  ήρθαμε  με  αίματα.Εδώ στο νοσοκομείο  εμφανίστηκαν  τα  αίματα σε  μένα  πάνω  στον καρούμπαλο και στον mr Άντριου  στην εγχείριση
-Στην εγχείριση,μου  είπαν, δεν έτρεξε  σταγόνα.
-Αλήθεια! κορίτσι  μου? μπράβο  στους  χειρουργούς.
Νέα είσαι  στο  επάγγελμα?
-Ναι! κυρία  Ασημίνα! Ένα  μήνα  εργάζομαι  εδώ  και είναι η   πρώτη  μου  δουλειά  μετά  την αποφοίτηση  μου  από την σχολή.
- Δεν είδες,κορίτσι  μου, αφού δεν ήσουν  μέσα  την ώρα  της επέμβασης,  πόσο γρήγορα οι γιατροί  κινούσαν τα χέρια  τους.Σκούπιζαν  με γρηγοράδα  αμέσως  τα αίματα  και  δεν άφησαν  να τρέξει  ούτε  σταγόνα.
-Τους  έβλεπες,γιαγιά?
-Ήμουν  δίπλα,κορίτσι  μου, στο εργαστήριο  και το  αυτί  μου  έπιανε  τους  ήχους,εγώ  ξέρεις  είμαι 
παλιά  μαμή.
-Ω! κυρία  Ασημίνα! μαία  είστε?
-Ναι! κορίτσι  μου! στα  νιάτα  μου!
- Ω! συνάδελφοι,λοιπόν.
-Σχεδόν,κορίτσι μου! σχεδόν.
-Ελάτε,κυρίες  μου, πριν περάσει  η ώρα  του  επισκεπτηρίου  ο ασθενής  περιμένει. Barby εδώ  είσαι? Έπιασες  συζήτηση  με τους  επισκέπτες?
-Ω! ναι! γλυκιά  μου! ξεχαστήκαμε στη  συζήτηση.
-Πάμε  πριν τελειώσει  το επισκεπτήριο.
-Ασημίνα εσύ εδώ? Ήρθες  να  με  δεις? Ποιό  είναι  το  κορίτσι? Η συνοδός σου είναι?
Το  κεφάλι  του  mr  Άντριου  ήταν  τυλιγμένο  με  γάζες.
Όταν η Σημέτα είδε τον mr Άντριου  στην κατάσταση  αυτή  έκρυψε  το  στόμα  της  με  την  παλάμη της  να μην  ξεφωνήσει από θλίψη.
- Τι  είναι  αυτά  που λες  Άντριου! Η εγγονή  μου  είναι,η Σημέτα.
-Χαίρω  πολύ,κορίτσι  μου! που σε γνωρίζω.
- Άντριου δεν την γνωρίζεις  την εγγονή  μου? πρώτη  φορά  τη  βλέπεις?
-Ναι! πρώτη  φορά. 
-Και  καταφερόσουν εναντίον της  με  τόσο άσχημα  λόγια.  χωρίς  να  τη  γνωρίζεις? Φτου σου! παλιάνθρωπε.
-Γιαγιά  γιαγιά   μην  εξάπτεσαι! τι είναι  αυτά  που λες στον mr Άντριου   στην κατάσταση  που  βρίσκεται.
-Ακούς? κορίτσι  μου,ακούς?
-Ναι! γιατί  εσύ,Άντριου, είσαι  καλύτερος.  Ξέχασες  τα λόγια  που μου είπες και  μετά  σε  έπιασε  η  κρίση? που σε οδήγησε,  μαζί  σου  κι εγώ,  στο χειρουργείο?
- Στο  χειρουργείο? Αυτά  που είδαμε  στην τηλεόραση  δεν είναι  τα  μοναδικά?
Στην  τηλεόραση?
-Ναι! Άντριου! γίναμε  θέαμα!   τόσο   αστείο  θέαμα!
-  Να  βλέπεις  έναν  υπερήλικα  με  μία  ηλικιωμένη  κυρία  να  αρπάζονται  από τα  μαλλιά να φιλιούνται  παθητικά  και να  πέφτουν  κάτω  ξεμαλλιασμένοι.
-Και  ξεμυαλισμένοι! κορίτσι  μου! Την αγάπησα τη  γιαγιά σου.
- Και  η  mrs  Κάθυ, η γυναίκα  σας? ο  Bill o γιός  σας?  έχουν  σπάσει  τα  τηλέφωνα  στην  εταιρεία ψάχνουν  να  σας  βρουν.
-Πού  είναι  η  Κάθυ? πού  είναι  ο  Bill?
 Βρίσκονται  στη  Γερμανία  σε  συνέδριο. O  Bill  πήρε  τη μητέρα του μαζί του για να ξεσκάσει.
-Στη  Γερμανία  βρίσκονται  η  γυναίκα  μου  και  ο  γιός  μου?
-Ναι! mr Άντριου! στη Γερμανία  και  περιμένουν  νέα  σας.Κι εγώ  πριν από λίγο  έφθασα  από το  Μαιάμι.
- Ασημίνα! όλοι  βρίσκονται  σε  ταξίδια  αναψυχής   κι εμείς  βρισκόμαστε εδώ μέσα  στο  Νοσοκομείο.
-Καλά  να  πάθεις! Kako xrono  naxeis.
-Tι  είπες  Ασημίνα μου?
- Είπα  Άντριου! Καλά  να  πάθουμε!
-Aσημίνα  μου! Καλά  να  πάθουμε! επανέλαβε ο mr Άντριου.



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου