Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Το  Κυριακάτικο  Μυθιστόρημα

- Νερό.Νίνα,νερό, η Κάθυ  λιποθύμησε.
- Καλά,κύριε,τη βλέπω, μην ανησυχείς.
-Τρέξε  γρήγορα στην κουζίνα και πες  στον  Τόμας  να  με  βοηθήσει  να  τη  μεταφέρουμε  στο  κρεβάτι της Helgas. Είναι λίγο βαριά η γλυκιά μου  και  δεν  θα  μπορέσω  μοναχός μου να τη σηκώσω.
Η Νίνα έτρεξε στην κουζίνα να φέρει ένα ποτήρι νερό είπε στον Τόμας γρήγορα  να  έλθει  στο σαλόνι. Πήρε ο Ερρίκος  το ποτήρι  και προσπάσθησε να δώσει νερό στη Κάθυ να συνέλθει.Η Κάθυ με την πρώτη ρουφηξιά  πετάχτηκε  πάνω και στη προσπάθεια της να σηκωθεί, με το χέρι της,άθελα της, έσπρωξε το χέρι του Ερρίκου και το ποτήρι με το νερό πετάχτηκαν πέρα.
- Φέρτε μου κρασί θέλω ποτό να πιω και να ξεχάσω.
-Έλα Κάθυ πώς κάνεις έτσι? Ο Άντριου ήταν με την μάνα μου τι φοβάσαι? Είναι  μεγάλη  γυναίκα.
- Δεν είδες,Ερρίκο, με πόσο  πάθος  τη  φιλούσε? Εγώ έχω καιρό να τον δω με τη δικαιολογία  ότι  έχει  πολύ  δουλειά.
-Αλήθεια η μάνα μου τι θέλει εκεί γιατί ήρθε στην Αμερική? Βέβαια είναι η κόρη μου εκεί. Πώς να δικαιολογήσω αυτή την ενέργεια της.Για ποιό λόγο  συνάντησε τον Άντριου.Δεν  ξέρω τι να υποθέσω.
- Ερρίκο,ο Άντριου,είναι αντίθετος με τον δεσμό του Bill με την Σημέτα.Έχει βαλθεί από καιρό να τους χωρίσει.
-Θέλει ο Άντριου να τους χωρίσει? Γιατί,Κάθυ?
-Ερρίκο, ο άνδρας μου είναι ολίγον ξεροκέφαλος και επίμων στις ιδέες του. Από καιρό του μπήκε η ιδέα  και θέλει ο Bill να  περιμένει να μεγαλώσει η 10χρονη  κόρη του συνεταίρου  του  για να την παντρευτεί. Λέει συνεχώς  και κάνει τα αδύνατα δυνατά  να πετύχουν τα σχέδια του. Λέει,ότι αυτό είναι το συμφέρον της επιχείρησης. Η συνεχής  άνθηση της επιχείρησης,η ανανέωση της με τα νέα μέλη,τους απογόνους, που θα προέλθουν από αυτό το γάμο.
- Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν όλα  αυτά  στο κοριτσάκι μου. Είναι  στα  καλά  του  ο Άντριου?
-Αυτό λέμε κι εμείς Ερρίκο.Εγώ και ο Bill είμαστε τελείως αντίθετοι με αυτές τις φαντασιώσεις του Άντριου.
΄Εχουμε πολλές  φορές μιλήσει  ανοιχτά  με τον Άντριου γι αυτό το θέμα δηλώνοντας την αντίθεση μας  στις  παράλογες  σκέψεις   που  κάνει.
-Γι αυτό Κάθυ  σε αγνοεί, Δε συμφωνείς μαζί του και δε θέλει να σε βλέπει  Όμως τι φταίει το κοριτσάκι μου να αντιμετωπίζει  τις παράλογες ιδέες   του Άντριου και αυτόν τον παλιοχαρακτήρα που έχει.Γιατί το κοριτσάκι μου να αντιμετωπίζει  έναν άνθρωπο,έναν τεχνοκράτη,  με την καρδιά του άδεια από αισθήματα  και τη σκέψη του γεμάτη  από  ιδέες πλουτισμού. Η μάνα μου πώς βρέθηκε εκεί. Οι τόσες άσχημες κουβέντες που εκστόμισε, πώς τόλμησε.
-Ερρίκο,το μακρινό ταξίδι της έδωσε τη δύναμη και το θάρρος.
-Πώς βρέθηκε εκεί? Η Σημέτα,όπως φαίνεται, πήρε  τηλέφωνο  τη  γιαγιά της  εκφράζοντας της τα παράπονα της.
- Ερρίκο,νομίζω,ότι τα είπε όλα στο βίντεο που είδαμε.
-Τι  ξεφτίλα, Θεέ μου. Ευτυχώς που δεν είπαν το όνομα της.
-Ναι! Ερρίκο , δεν ανέφεραν όνομα.Είπαν ο διαπληκτισμός της ηλικιωμένης Ελληνίδας...
- Ευτυχώς!... γιατί θα γινόμουν ρεζίλι  στους  συναδέλφους μου.
-Ο πλουτοκράτης ο άνδρας μου έγινε ρεζίλι.
Ερρίκο! θέλω να πιω και να μεθύσω να ξεχάσω την απονιά του Άντριου.
-Νίνα! ένα μπουκάλι κρασί!
-Έλα στην υγειά μας πλουτοκράτισσα!
-Στην υγεία μας εργατοπατέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου