Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Το  Κυριακάτικο  Μυθιστόρημα.  Συνέχεια

Το   απόγευμα  της  ίδιας ημέρας  έφθασε  η mrs Κάθυ στο  Μόναχο. Η κίνηση,ως συνήθως,στον σιδηροδρομικό  σταθμό  ήταν μεγάλη.Πριν μεταβεί στο σπίτι  του  Ερρίκου  και της  Helga  πέρασε  από  την  καφετέρια  του  σταθμού  να  ξεζαλιστεί, να συνέλθει  από το  ταξίδι των 10  ωρών που  κάλυψε  η  απόσταση  Βερολίνο -Μόναχο. Πριν αρχίσει  την  συνομιλία  στο  τηλέφωνο  με  το  σπίτι  των  μελλοντικών  συμπεθέρων  της  κάθισε  να  πιεί  ένα  καφέ  κι έπειτα...
To  τηλέφωνο  χτυπούσε  και η Νίνα  φώναξε  τον Ερρίκο να σηκώσει  το  ακουστικό.
- Hallo! είμαι η μαμά του Bill.
-Τι ωραία  έκπληξη,είπε ο Ερρίκος.Τι  κάνετε? Πώς  είστε? Από πού τηλεφωνείτε? Σας  ακούω  πολύ καθαρά.
-Είμαι  εδώ  στο  Μόναχο .Βρίσκομαι  στον  σιδηροδρομικό  σταθμό. Μόλις τώρα  έφθασα.Είμαι  με τον Bill στο  Βερολίνο.Παρακολουθεί σεμινάριο.Είμαι  πολλές  ώρες  μόνη  μου  στο  δωμάτιο του ξενοδοχείου  και έχω  πλήξει.Πήρα το τρένο  τώρα που είμαστε πολύ κοντά  είναι  ευκαιρία να γνωριστούμε. Έχω ακούσει  για σας  από τον γιό μου τόσα πολλά που  είναι σαν να σας γνωρίζω.
-Κι εγώ χαίρομαι  που σας  ακούω.Περιμένω να σας  γνωρίσω από κοντά
-Ο Ερρίκος  βγήκε  στην είσοδο  να την υποδεχτεί,την mrs Κάθυ,την μητέρα του Bill, του αγαπημένου της κόρης του,της Σημέτας.
-Τι ωραία έκπληξη.Είμαι πολύ χαρούμενος που σας γνωρίζω.
-Κι εγώ το ίδιο Ερρίκο.Είμαι  πολύ χαρούμενη που μου δίνεται η ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά. Μόνος  είστε? Ακούγεται πολύ ησυχία.
Ναι! η Helga  είναι στη μαμά της. Η πεθερά μου αυτούς τους φθινοπωρινούς μήνες πολύ συχνά αρρωσταίνει  και  αναζητά συνεχώς την κόρη της.
-Κρυολογεί?
- Έχει υπερτασικές  κρίσεις,ζαλάδες και κάτι τέτοια.Αναγκάζει τη γυναίκα μου να τρέχει συνεχώς κοντά της.
-Γεροντικά  καμώματα. Γνωρίζω πολύ καλά  αυτές τις ιδιοτροπίες  των  γερόντων.Θέλουν αποδείξεις της αγάπης μας προς αυτούς  γι αυτό  αρρωσταίνουν.Το ίδιο και η δική μου μητέρα στην Ελλάδα.
-Στην Ελλάδα? Τόσο μακριά?
-Ναι! τόσο μακριά! αναγκαζόμουν να πηγαίνω πολλές φορές  τον χρόνο.
-Πήγαινες και ερχόσουν?
-Όχι! Παρέμενα κοντά της ένα μήνα  κάθε φορά  που την επισκεπτόμουν στην Ελλάδα.
-Κάθυ! είσαι  από  την  Ελλάδα,όπως κι εγώ.
-Ναι! Ερρίκο.Οι γονείς μου  ήταν σε διάσταση από την παιδική ηλικία μου.Πήραν διαζύγιο,οταν ήμουν μικρή.Διαζύγιο εις βάρος της μητέρας μου.
-Και η αιτία?
-Η πλήρης  έλλειψη  γνώσεων  μαγειρικής. Η μητέρα  μου δεν ήξερε να βράσει  ούτε  ένα  αυγό  διατηρούσε όμως καθαριότητα στο σπίτι  της.
-Κάθυ! γι αυτό,αφού δεν μαγείρευε!
-Ήμουν πολύ καχεκτικό παιδί  έτσι βγήκε το διαζύγιο εις βάρος της και την ανατροφή μου ανέλαβε αποκλειστικά ο πατέρας μου.
-Κάθυ! και πώς βρεθήκατε στην Αμερική.
-Ερρίκο! ένας θείος του πατέρα,όταν έμαθε για το διαζύγιο και την δική μου ύπαρξη,πρότεινε να έρθουμε στην Αμερική να τον βοηθήσει ο πατέρας να μεγαλώσει μία μικρή επιχείρηση,μία μικρή βιοτεχνία, που διατηρούσε. Είχε στον πατέρα έτοιμη και μία καινούργια νύφη,μία γυναίκα εξαιρετικά εργατική στην βιοτεχνία του θείου.
- Η βιοτεχνία είναι η ίδια που διατηρεί σήμερα ο 'Αντριου?
Ναι! ακριβώς  είναι η ίδια.Παράγει το ίδιο προϊόν με τη διαφορά ότι  ο Άντριου  επεξέτεινε την επιχείρηση  και την βιοτεχνία την κατέστησε Βιομηχανία.Ένας   επιχειρηματικός κολοσσός είναι τώρα η Βιομηχανία  Life and Flight. των  Άντριου μακ Κόλλινς και  Γέραρδ Βαντάικ αυτό είναι το  όνομα του συνεταίρου του Άντριου.
-Λοιπόν...πήγαινες στην Ελλάδα  πολύ  συχνά?
-Ναι! πολύ συχνά,Ερρίκο,όταν αρρώσταινε η φυσική  μου μητέρα,η οποία διατηρούσε στενές επαφές μαζί μου και με αναζητούσε,όπως μου έλεγε η άπουσία μου την αρρώσταινε...
...Γιαυτήν την παραμικρή  αιτία,που λες, πήραν οι γονείς μου διαζύγιο,επειδή η μητέρα μου δεν γνώριζε μαγειρική.
-Και το λες αυτό παραμικρή αιτία? Τα παιδιά και οι έφηβοι χρειάζονται  πολλή και  καλή τροφή για να αναπτύξουν γερό σώμα και ικανό  νου με  ευφυή και σωστή αντίληψη. Ήταν η Νίνα με την γνωστή ευαισθησία της στα παιδιά και στους έφηβους.
-Ναι! κορίτσι μου έχεις δίκιο. Οι πρόγονοι μας έλεγαν "Noυς υγιής εν σώματι  υγιή"
-Είδατε,κύριε,πόσο δίκιο έχουν? Η κυρία ποιά είναι.
-Νίνα! να σου γνωρίσω την μελλοντική πεθερά της Σημέτας.
-Πολύ χαίρομαι,κυρία,που σας γνωρίζω.Τι κάνει το κοριτσάκι μας,η Σημέτα μας?
-Μια χαρά είναι μέσα στη διασκέδαση και στα ταξίδια είναι το επάγγελμα της νύφης μου,δεν θα πω μελλοντικής,γιατί είναι τωρινή.
-Νίνα ετοίμασε κάτι στην Κάθυ.Η ώρα είναι περασμένη για να γευματίσει αλλά ένα καφέ ή τσάϊ με το νόστιμο κέϊκ που δοκιμάσαμε στο πρωϊνό...τι λες Κάθυ?
-Ευχαριστώ,Ερρίκο, έφαγα πρόχειρα στο τρένο και δεν θέλω άλλο φαγητό.Τα κιλά μου,όπως βλέπεις...είμαι αρκετά παχουλή.
-Κάθυ! έλα κάθισε στην πολυθρόνα  να ιδούμε  στην τηλεόραση  ένα καλό φιλμ.
-  Κοίτα σε όλα τα κανάλια  έχει  ειδήσεις τώρα  θα μπορούσε να μην ήταν όλες την ίδια ώρα.
-Θα επιλειφθώ αυτού του θέματος.
-Έχεις δικαιοδοσίες σχετικές?
-Έχω Κάθυ.
-Ε! τότε ξεκίνα,αφού δε σου αρέσει όλα τα κανάλια να έχουν συγχρόνως ειδήσεις.
-Μη μιλάτε,είπε η Νίνα.Κάτι σημαντικό δείχνει.
Ήταν η ανασκόπηση των τελευταίων γεγονότων της  προηγούμενης εβδομάδας.
-Κοιτάξτε,είπε η Νίνα αυτούς τους ηλικιωμένους πώς καβγαδίζουν?
Ο εκφωνητής έλεγε: Παρακολοθούμε τον επεισοδιακό  διαπληκτισμό της ηλικιωμένης Ελληνίδας μέσα  στο  στούντιο της Αμερικάνικης  εταιρείας  Life and  Flight  με τον ένα εκ των δύο διευθυντών της κολοσσιαίας αυτής επιχείρησης.
-Α! ο Άντριου. Λιποθυμώ.
-Ω! η μάνα μου. Χα! χα! χα! χα! χα! χα!.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου