Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

-Ο γιος σας ο Όττο,αυτήν την εποχή,τι αντικείμενο παλαιό αντικατέστησε με κάποιο άλλο καινούργιο.-Αυτήν την εποχή,γιατρέ μου,ο γιος μου ο Όττο δεν αντικατέστησε κανένα μηχάνημα,παλιό αντικείμενο, με κάποιο άλλο καινούργιο.Όμως δεν σας κρύβω ότι αγόρασε ένα μηχάνημα.-Τι μηχάνημα είναι αυτό φράου Χίλντα και μου το λέτε με τόση προφύλαξη.-Δεν θα με πιστέψετε,γιατρέ μου,-Περί τίνος πρόκειται φράου Χίλντα,πείτε μου μη με κρατάτε σε περιέργεια.-Ο Όττο,γιατρέ μου,αγόρασε ένα καινούργιο μηχάνημα,έναν μετρητή υπερηχητικό.-Τι μηχάνημα υπερηχητικό είναι αυτό φράου Χίλντα? Τι δουλειά έχει ο γιος σας με τους υπερήχους,φράου Χίλντα?Ο γιος σας είναι γεωργός και κτηνοτρόφος.-Ο γιος μου,γιατρέ μου είναι θεραπευτής μεγάλων ζώων.Το μηχάνημα που αγόρασε,ο υπερηχητικός μετρητής.-Σε τι χρησιμεύει στον Όττο ένας υπερηχητικός μετρητής,φράου Χίλντα?- Χρησιμεύει,γιατρέ μου,στους χοίρους.Γέλασε ο γιατρός.-Στους χοίρους?-Γιατί γελάτε,γιατρέ μου,τι αστείο ακούσατε.-Αυτό που μου λέτε τώρα.Το υπερηχητικό μηχάνημα για τους χοίρους σε τι χρησιμεύει.Ο Όττο μου,γιατρέ,με αυτό το μηχάνημα μετράει το λίπος και τους μυώνες των χοίρων.-Ω! είναι απίθανος ο γιος σας,φράου Χίλντα δεν του ξεφεύγει τίποτε και... συγγνώμη που γέλασα κοροϊδευτικά.-Δεν πειράζει,γιατρέ μου,το γέλιο χαρίζει υγεία και...μακροζωϊα,είπε ο γιατρός.-Ναι!γιατρέ μου,είναι αποδειγμένο.-Απίθανος ο γιος σας,φράου Χίλντα.-Ναι!πραγματικά,γιατρέ μου,ο Όττο είναι εκπληκτικός.Του αρέσουν τα καινούργια μηχανήματα που εξυπηρετούν και συγχρόνως ξεκουράζουν τον άνθρωπο.-Βοηθούν τους ανθρώπους στις καλλιέργειες,διευκολύνουν την εργασία τους,φράου Χίλντα.Ο Όττο,γιατρέ μου,αγαπάει πολύ τις γυναίκες και δεν θέλει να κουράζονται με τις αγροτικές δουλειές.Η αγροτική δουλειά,λέει ο Όττο,δεν ταιριάζει στα τρυφερά χεράκια μιας γυναίκας.Ο γιος μου πολύ συχνά παίρνει τα δικά μου χέρια και τα γεμίζει φιλιά.Εμείς,οι παλαιές αγρότισσες δεν είχαμε τόσες ευκολίες,τα χεράκια μας γινόταν αντρίκια,σκληρά,από τις δουλειές στους αγρούς.Είναι πολλά χρόνια που ο γιος μου δεν μου επιτρέπει να ασχολούμαι με αγροτικές δουλειές.Η γυναίκα,λέει ο Όττο,είναι για τα παιδιά και για το σπίτι.Ζήτω οι μηχανές που διευκολύνουν τον αγρότη,φωνάζει το παιδί μου με μεγάλη χαρά.Χαίρεται που δεν αναγκάζει γυναίκες να υποφέρουν μέσα στον ήλιο και το κρύο, να σκάβουν το χωράφι,να θερίζουν τα στάχυα,να περιποιούνται τα ζώα.Όλες οι αγροτικές δουλειές είναι αντρικές δουλειές,λέει ο γιος μου ο Όττο το αγόρι μου.Ο άντρας αγρότης τώρα είναι παρέα με την μηχανή του,την αλωνιστική,την θεριστική,την σκαπτική,τον ηχομετρητή του και όποια άλλη μηχανή επινοήσει ο ανθρώπινος νους για την διευκόλυνση του συνανθρώπου του.Αυτός είναι ο γιος μου ο Όττο,γιατρέ μου.Ένας πεισματάρης ορεινός Βαυαρός όμοιος με τον παππού του,τον πατέρα μου,τον γέρο Όττο,με την μόνη διαφορά,ότι ο γιος μου είναι σπουδασμένος.-Τι σπουδές έχει κάνει ο γιος σας,φράου Χίλντα? Ο γιος μου,γιατρέ μου,σπούδασε στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου,στην Γεωργική Εκπαίδευση.-Να σας ζήσει,φράου Χίλντα,και πάντοτε να προοδεύει.Να χαίρεστε και τα εγγονάκια σας,τα χαριτωμένα παιδιά του.Να χαίρεστε και τις οικογένειες του γιούς σας Γιόζεφ και της κόρης σας Helga.Συγχαρητήρια είναι όλα καλά παιδιά έχουν καλή ανατροφή.-Σας ευχαριστώ πολύ,γιατρέ μου,για τα καλά σας λόγια.Ευχαριστώ και τον Θεό είχα ένα πολύ καλό άνθρωπο για σύζυγο με βοήθησε πολύ στην ανατροφή των παιδιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου