Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα.Συνέχεια.-Αυτά τα περιστατικά,που συμβαίνουν στην γιαγιά δεν σας προβληματίζουν?είπε η Άννα στον Ερρίκο-Τι θέλεις να πεις Άννα μου,ρώτησε ο Δημήτρης.-Θέλω να πω,ότι η γιαγιά διακινδυνεύει την ζωή της για να βρίσκεται καντά στην κόρη της.Αφού θέλει τόσο πολύ να βρίσκεται κοντά της γιατί δεν έρχεται να μείνει κοντά σας, εδώ στο Μόναχο.-Αννούλα,αστειεύεσαι?-Όχι,κύριε Ερρίκο,δεν αστειεύομαι,σοβαρά μιλάω.-Αννούλα,αν είναι δυνατόν να αφήσει τον καθαρό αέρα,τα βουνά με τα χιόνια,τις Άλπεις χιονισμένες ,την όμορφιά του τόπου της,την λίμνη και τα ποτάμια,το κτήμα της γεμάτο με μυρωδιές από τα βότανα και τα οπωρικά της,τα αγαπημένα της ζώα,τα δένδρα της και τα λαχανικά της.Αν είναι δυνατόν να μείνει εδώ μαζί μας κλεισμένη μέσα σε αυτά τα διαμερίσματα-κουτιά,αυτός ο ελεύθερος άνθρωπος,που ζει 80 φυσιολογικότατα χρόνια στο φυσικό του περιβάλλον,να ζει εγκλωβισμένη εδώ σε ένα σπίτι με τις δικές μου δουλειές και τις δουλειές της Helga να τρέχουν και να της προσθέτουν αγωνία και άγχος,δεν θα αντέξει ούτε μια μέρα.Θα πεθάνει, να είσαι σίγουρη.Εκεί έχει τα μικρά της εγγόνια,τα παιδιά του Όττο,τα πέντε ξανθωπά αγοράκια του.Η γιαγιά βλέπει τα παιδιά και ανανεώνεται,χαϊδεύει τα ολόξανθα μαλλάκια τους και αισθάνεται να ξανανιώνει.-Σίγουρα μοιάζουν στον παππού τους,τον άνδρα της,είπε η Άννα.-Βεβαιότατα,ο σωματότυπος τους είναι ο ίδιος ο παππούς,βέβαια τα παιδιά είναι μικρά ακόμη αλλά και η γιαγιά γνωρίζει τον παππού από τα παιδικά της χρόνια,είπε ο Ερρίκος.-Ω! πολύ ρομαντικό γεγονός η γνωριμία της γιαγιάς και του παππού από τα παιδικά τους χρόνια,πολύ συναισθηματική δείχνει η γιαγιά,είπε η Άννα.-Υπερβολικά συναισθηματική,είπε ο Ερρίκος και όσο περνούν τα χρόνια γίνεται περισσότερο.Επιθυμεί την Helga και θέλει την συντροφιά της συχνότερα από κάθε άλλη φορά.-Αρρωσταίνει για να το κατορθώνει, προσπαθεί να αντιπαρέλθει την εξάρτηση της από το κτήμα και από ό,τι άλλο την δεσμεύει,της στερεί την ελευθερία, να βρίσκεται κοντά στην αγαπημένη της κόρη.Είναι απολύτως φυσιολογικό σε έναν άνθρωπο στην ηλικία της,είπε η Άννα.-Όλα αυτά συμβαίνουν από τότε που έχασε τον σύζυγο της και πεθερό μου.Η Helga είναι ο ίδιος ο πατέρας της,στο πρόσωπο της Helga βλέπει τον αγαπημένο της άνδρα,είπε ο Ερρίκος.-Αυτά συμβαίνουν με τους ηλικιωμένους ανθρώπους.Οι ηλικιωμένοι άνθρωποι ξαναγίνονται παιδιά,μικρά παραπονιάρικα παιδιά.Θέλουν αγάπη,προστασία,στοργή,τρυφερότητα για να ξεπεράσουν την μοναξιά τους,είπε η Άννα.-Η Helga είναι ο μοναδικός,ο πλέον κατάλληλος άνθρωπος για να προσφέρει την προστασία,που χρειάζεται η μητέρα της.Είναι πολύ πλούσια σε αισθήματα η γυναίκα μου,αγαπάει την μητέρα της υπερβολικά,το ίδιο και η γιαγιά την Helga.Η γιαγιά οταν βλέπει την Helga αμέσως γίνεται καλά.Είμαι βέβαιος πως και τώρα το ίδιο θα συμβεί........................................................ -Η θεία Helga,έφτασε η θεία Helga.Γιαγιάα,μαμάα,μπαμπάα ήλθε η θεία.Τρέχει ο Όττο αγκαλιάζει την αδελφή του,παίρνει τις αποσκευές της και με δάκρυα στα μάτια λέει,Helga η μαμά δεν είναι καλά.-Μην ανησυχείς Όττο,η μαμά είναι άνθρωπος δυνατός και θα αντέξει και αυτήν την δοκιμασία της υγείας της.Καλέσατε τον γιατρό,όπως σας είπα στο τηλέφωνο? -Ναι!Helga o γιατρός βρίσκεται ήδη στο δωμάτιο της.Την ακροάστηκε και μέτρησε την πίεση της.Έδωσε στην μαμά ένα χάπι για να κατεβεί η πίεση και ένα άλλο ηρεμιστικό χάπι για να κοιμηθεί και να ηρεμήσει λίγο,γνωρίζεις Helga μου πόσο δραστήριο άτομο είναι η μαμά...............-Καλημέρα γιατρέ μου,πώς είστε?Πώς είναι η μαμά.-Καλημέρα κυρία Αριστείδους.Πώς είστε?Η μητέρα σας χρειάζεται ξεκούραση.Συστήνω να παραμείνει κλινήρης 5-6 ημέρες,αν μπορέσει,το λέω με δισταγμό γιατί γνωρίζω πόσο αεικίνητη είναι,αν δεν κατορθώσει να παραμείνει στο κρεβάτι τόσες ημέρες,το ελάχιστον 2 με 3 ημέρες χρειάζεται να είναι ξαπλωμένη και να ξεκουράζεται,οπωσδήποτε.Ελάτε να περάσουμε σε ένα άλλο δωμάτιο να μιλήσουμε με την ησυχία μας και να αφήσουμε την μητέρα σας να ηρεμήσει.-Καλό είναι το χρώμα της,είπε η Helga.-Δεν είναι τίποτε σοβαρό,είπε ο γιατρός,μην ανησυχείτε.Μια απλή υπερτασική κρίση είναι.Κρυολόγησε.Ανέβασε λίγο πυρετό με συνέπεια να ανεβεί και η πίεση της.Τώρα με τα κατάλληλα φάρμακα θα γίνει γρήγορα καλά.Η υγεία είναι πολύτιμο πράγμα.Η φράου Χίλντα,είναι μια δραστήρια γυναίκα,δεν ησυχάζει ούτε και σε αυτήν την μεγάλη ηλικία.Θέλει να ασχολείται με κάτι πάντοτε.Έχει το κτήμα της,έχει τα ζώα της,έχει τα παιδιά της,έχει τα μικρά,χαριτωμένα εγγόνια της.Η φράου Χίλντα φροντίζει για όλους.Προ ημερών συναντηθήκαμε στην πόλη,πήγαινε στον σταθμό με ένα μεγάλο πακέτο,χάρηκα που την είδα τόσο δραστήρια.-Χαίρετε,γιατρέ,μου είπε,τι κάνετε? -Είμαι λίγο κρυωμένος και δεν έχω καθόλου όρεξη.Εσείς,πώς είστε?-Αυτά τα έχει ο καιρός,μου είπε,Φθινόπωρο είναι,δεν είναι τίποτε σοβαρό,θα περάσει.Εγώ,μια χαρά είμαι για την ώρα.Πηγαίνω στον σταθμό να στείλω στην κόρη μου Helga,στο Mόναχο, αυτό το πακέτο με διάφορα πεσκέσια από το κτήμα και την κουζίνα.Ω! πολύ χαίρομαι,είπα,Τι κάνουν η κυρία Helga,o κύριος Ερρίκος,η εγγονή σας?Πολύ καλά είναι,μου απάντησε.Η Σημέτα έφυγε για σπουδές στας ΗΠΑ κοντά στην οικογένεια του γιού μου Γιόζεφ και η Helga μου τώρα είναι μόνη με τον άνδρα της τον Ερρίκο.Στενοχωριέμαι,που το κοριτσάκι μου είναι μόνο του τώρα,αλλά με καθησύχασε ο γιος μου ο Όττο λέγοντας μου,ότι έχουν έλθει από την Ελλάδα δυο νέα παιδιά για σπουδές.Η Άννα και ο Δημήτρης.Έμαθα ότι ο Δημήτρης κατάγεται από το χωριό του γαμβρού μου,του Ερρίκου.Δεν φαντάζεστε,γιατρέ μου,πόσο με γέμισε χαρά αυτή η πληροφορία.Γνώρισα το χωριό του Ερρίκου από τους γάμους του με την κόρη μου Helga.Περάσαμε περίφημα εκείνες τις ημέρες στην Ελλάδα.Ναι!τα παιδιά έκαναν, εδώ στο Μόναχο,πολιτικό γάμο και κάποιο καλοκαίρι πήγαμε στην Ελλάδα,στο χωριό του Ερρίκου,όπου παντρεύτηκαν με θρησκευτικό γάμο.-Θυμήθηκε τα παλιά η φράου Χίλντα και ήταν πολύ χαρούμενη.Μόνη σας ήρθατε την ρώτησα.Ο Όττο πού βρίσκεται,γιατί δεν ήλθε μαζί σας?-Γιατρέ μου με τον Όττο ήλθαμε μαζί.Ο Όττο πηγαίνει στην Τράπεζα για να εξοφλήσει ένα γραμμάτιο,Έχει πάρει κάποιο δάνειο.- Επεκτείνει τις εργασίες του ο Όττο?-Ναι!το παιδί μου,εργάζεται συνέχεια δεν σταματάει ούτε ένα λεπτό.Αρέσει στον Όττο η πρόοδος.Κάθε νεωτερισμός στην κτηνοτροφία ή στην γεωργία αποτελεί γιαυτόν ένα σπουδαίο γεγονός,σαν μικρό παιδί που ανακάλυψε ένα καινούριο παιχνίδι κάνει ο γιός μου ο Όττο.-Τώρα με τι ασχολείται ο Όττο?Τι καινούργιο έχει αγοράσει? Γνωρίζω πως είναι ο πρώτος στην περιοχή που έφερε τις μηχανές για τον θερισμό.Γνωρίζω επίσης,ότι έχει φέρει από τας ΗΠΑ την ανεμομηχανή,η οποία προστατεύει τους οπωροκήπους από τον παγετό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου