Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

         Χρόνια   Πολλά

7 σχόλια:

  1. Αγαπητή μου Καίτη
    άργησα να μάθω την ύπαρξη του ιστολογίου σου
    μα δεν είναι αργά να σου ευχηθώ καλές αναρτήσεις!
    Βέβαια θα μπορούσα να μιλώ στην Ρόζα αυτή την στιγμή,ακόμα και στις δύο αγαπητές μου κυρίες!
    Όπως και να είναι με ευχαριστεί που υπάρχει η δυνατότητα να επικοινωνούμε και να εκφραζόμαστε μέσω των ιστολογίων μας!
    Χρόνια πολλά!
    Με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Greek Rose.
    H ευχαρίστηση είναι η ίδια και σε εμένα.Σου παρέχεται η ελευθερία να εκφράζεσαι όπως σε ευχαριστεί,μου δίνει μεγάλη χαρά η παρουσία σου.Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και περιμένω την εκ νέου συνάντηση μας στις ηλεκτρονικές σελίδες που μας δίνουν τη δυνατότητα της απόκτησης μιας φιλικής επικοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Greek Rose τι με θέλεις αγάπη μου
    να ξεκινήσουμε ένα νέο πόλεμο των Ρόδων?
    Άφσε με τώρα που βρήκα την ησυχία μου.
    Ρόζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρόζα αν εννοείς ότι βρήκες την ησυχία σου επειδή η Καίτη ασχολείται με το blog της κάτι μου λέει πως δεν θα είναι για πολύ!:)
    Είσαι απαραίτητη στο διάλογο αγαπητή μου!
    Με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητή μου Καίτη,
    περιηγήθηκα στο blog σου χθες και διάβασα αρκετές αναρτήσεις σου!
    Σε κάποια σου ανάρτηση πρόσεξα πως ανέφερες και την νίκη του Ολυμπιακού επί του Πανιωνίου και σκέφτηκα πως είσαι φίλαθλος του Ολυμπιακού.
    Το ιστολόγιο σου είναι πολύ καλό!
    Με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι κορίτσι μου καλά κατάλαβες.
    Ασχολείται η Καίτη με το blog της και έπαψε να ασχολείται με μένα,έτσι βρήκα και εγώ την ησυχία μου για λίγο,όπως λες.
    Ρόζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή μου Greek Rose
    Είμαι φίλαθλος χωρίς διακρίσεις.
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή