Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Το  Κυριακάτικο  Μυθιστόρημα
-My darling,i love you so.So much.
I want kiss me,now.
Coming,darling,kiss me,quikly
.I love you so.
-Σημέτα,τι λες κορίτσι μου.είσαι ακόμα μεθυσμένη? Πιες νερό και άλλο νερό
Have i drink my love..Cool down.
-Σημέτα,παραμιλάς,κορίτσι μου,έλα πάμε στο δωμάτιο σου να ξαπλώσεις.
Έλα,είσαι πολύ κουρασμένη από το ταξίδι.
Ο Bill οδήγησε τη Σημέτα στο δωμάτιο της,παραμέρισε τα σκεπάσματα  και απαλά την ξάπλωσε στο κρεβάτι της.
-Ελα,αγάπη μου,ξάπλωσε δίπλα μου να με ζεστάνεις,είπε η Σημέτα.
Ο Bill,που βιαζόταν να επιστρέψει στο δωμάτιο του,για να συνεχίσει την  συγγραφική του εργασία,τακτοποίησε τα σκεπάσματα,προσεκτικά,φρόντισε να μαζέψει ι τα σκεπάσματα κάτω από το κορμί της για να ζεσταθεί.
-Καληνύχτα,αγάπη μου,
-Αγάπη μου μη φεύγεις.
-Κορίτσι μου,δε φεύγω,στο δωμάτιο μου πηγαίνω,θα εργάζομαι εκεί όλη νύχτα.Δε θέλω  να καθυστερώ,αφού το ξέρεις. Εξ άλλου κι εσύ όλη  την υπόλοιπη νύχτα θα επισκέπτεσαι την  τουαλέτα,τόσο νερό που ήπιες.
-Καλά,αγάπη μου, θα τα πούμε το πρωί.
-Σημέτα μου,μπράβο.Βλέπω επανήλθες.Με ησύχασες τώρα.
Ναι,αγάπη μου,το πρωί θα τα πούμε.
Το δωμάτιο του Δημήτρη,βρισκόταν δίπλα από το δωμάτιο της αγαπημένης του.
Το είχε διακοσμήσει η Σημέτα πολύ προσεγμένα.Εδώ εύρισκε προστασία ο  Βιλλ,κάθε φορά που ο  πατέρας  του εξοργιζόταν  εναντίον της Σημέτας.
O Bill,όλη νύχτα  δούλευε και ξαναδούλευε τη συγγραφική του εργασία.  Όταν νύσταζε ξάπλωνε λίγο και  έπειτα σηκωνόταν και συνέχιζε.
Λίγο πιο ενωρίς  κάλεσε τον Bill στο τηλέφωνο ο φίλος του ο Πήτερ,ο ξάδελφος της Σημέτας.
Ζητούσε να μάθει ,αν τελείωσε τη συγγραφή.Ήθελε  να συναντηθούν την  ορισμένη ημέρα,που θα κατέθεταν την εργασία.Να ταξιδέψουν μαζί μέχρι το Τεχνολογικό Ινστιτούτο.Γι αυτό ο Bill εργαζόταν όλη νύχτα.
Η Σημέτα το πρωϊ θέλησε να ενυδατώσει και το δέρμα στο πρόσωπο της.
Άπλωσε το καλλυντικό  γαλάκτωμα  στο πρόσωπο της,περίμενε λίγα λεπτά και
έπειτα με τις απαλές μπαλίτσες από βαμβάκι του ντεμακιγιάζ,καθάρισε από τους ρύπους το δέρμα του προσώπου της.Συμπλήρωσε τον καθαρισμό με τη λοσιόν,το υγρό καλλυντικό και άπλωσε την κρέμα ημέρας στο πρόσωπο της, πρόσθεσε τη μάσκα,που συνήθιζε να βάζει για να μην χαλαρώνει το δέρμα της.Μία χρωματιστή,ελαστική,καλλυντική  μάσκα,με ανοίγματα στα μάτια και στο στόμα.
Με  την αμφίεση αυτή,πήγε  στο δωμάτιο του αγαπημένου της.
Τον βρήκε να κοιμάται στην καρέκλα του γραφείου,όπου συνέγραφε τη μεταπτυχιακή εργασία του.
Τον άγγιξε απαλά.
Ο Bill ξύπνησε και νυσταγμένος,όπως ήταν, τρόμαξε
.-Μαμά,είπε,τρομαγένος.
Η Σημέτα έβγαλε την καλλυντική μάσκα και  φίλησε τον αγαπημένο της.
΄-Ελα εδώ πειραχτήρι,είπε ο Bill και την αγκάλιασε τρυφερά.
Έχουν να ειδωθούν πολλές ημέρες.Να τους αφίσουμε να τα πουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου