Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

 

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
Βill,τι κάνεις,αγόρι μου?
Μαμά είμαι στην κουζίνα.Περίμενε στο  τηλέφωνο ή πάρε  λίγο .αργότερα
Βill,καλύτερα να με καλέσεις,όταν τελειώσεις τη δουλειά σου.
Ο  Βill, βρίσκεται στο σπίτι της αγαπημένης του Σημέτας,εδώ και μία εβδομάδα,μετά την αναχώρηση της στο Μαϊάμι,  μαζί με τα παιδιά από τη σχολή  modeling της θείας της,Λίντας,μετά την πρόσκληση,που έλαβαν   από  οίκους  ραπτικής,για την επίδειξη σε κλειστό χώρο βραδυνών και άλλων ενδυμάτων.Μετά την αναχώρηση των γονέων της, που ήρθαν από το Μόναχο στη Νέα Υόρκη  για να γνωρίσουν αυτόν τον άνθρωπο,τον πατέρα του Bill,που  καλά καλά δεν γνωρίζει τη Σημέτα και όμως η συμπεριφορά του είναι τόσο σκληρή απέναντι της,τον κύριο  Άντριου,τον άνδρα της Κάθυ. Ο Βill μετά από  σύσταση της μητέρας του,εγκαταστάθηκε στο σπίτι της  αγαπημένης του Σημέτας,όπου με ησυχία και αυτοσυγκέντρωση,όπως  του είπε η Κάθυ θα έγγραφε την μεταπτυχιακή του εργασία, 
σε ήρεμο περιβάλλον,μακριά από τις γκρίνιες του πατέρα του.Όπως και έγινε.Σήμερα ο Bill περίμενε τη Σημέτα ,
που επέστρεφε γι αυτό  ήταν βιαστικός.
-Μαμά,sorry,είμαι βιαστικός.περιμένω τη Σημέτα σήμερα. Σε δύο ώρες θα είναι εδώ.
-Τι έκανες στην κουζίνα,αγόρι μου?
Μαγείρεψα,μαμά, ετοίμασα κάτι για τη Σημέτα,που θα την συνεφέρει από το αεροπορικό ταξίδι.
Η Σημέτα,μαμά,όταν επιστρέφει από  ταξίδι,πάντοτε νοιώθει αδιαθεσία,αυτό παθαίνει από μικρή.
-Φυσικό είναιi, Bill,;όταν επιστρέφεις από μεγάλο ταξίδι,διακοπών ή αναψυχής και επιστρέφεις στην καθημερινότητα,κάτι σε χαλάει.
-Πώς το ξέρεις,μαμά?
-Ξέρω,παιδί μου, ότι η Σημέτα,από μικρή, με τους γονείς της,περνούσαν τα καλοκαίρια τους στη  πατρίδα  του πατέρα της.
-Ναι,αλλά δεν ξέρεις μαμά,ότι η Σημέτα τώρα που μεγάλωσε,στη διάρκεια του ταξιδιού,πίνει.
-Πίνει? Τι θες να πεις,παιδί μου, ότι  η Σου  είναι αλκοολική?
-Πίνει,όπως η μαμά της
-Πίνει μπύρες?
Ναι,μαμά,πίνει μπύρες για να κοιμάται στη διάρκεια του ταξιδιού και έτσι να περνά η ώρα χωρίς να το καταλαβαίνει.
-Και όταν φτάσει ζαλίζεται,έτσι δεν είναι?
-Ναι,μαμά,έτσι είναι,έχει ναυτία και ταραγμένο στομάχι.Γι αυτό της ετοίμασα  ένα ελαφρύ φαγητό.
-Bill, τι φαγητό?
- Μαμά,ετοίμασα,αρνίσια κεφαλάκια βραστά.Από το κρεοπωλείο της γειτονιάς τα αγόρασα.Ο κρεοπώλης μου είπε,ότι έρχονται από τη Νέα Ζηλανδία.
- Πώς τα τρώει,παιδί μου? είναι γεμάτα λίπος και χοληστερίνη.
-Ακριβώς,μαμά, το λίπος είναι αυτό,που χρειάζεται για να αποβάλει το οινόπνευμα,που  έβαλε στο στομάχι της.
-Να πιεί μία κουταλιά λάδι είναι το καλύτερο,Bill, και πολύ νερό.
-Λάδι,μαμά,δε βλέπω να έχει στην κουζίνα της η Σημέτα και τα αρνίσια κεφαλάκια τα τρώει ακριβώς για να πιει αρκετό  νερό
-Νερό,πολύ νερό,αγόρι μου,αυτό θα βοηθήσει να αποβάλει το οινόπνευμα, με τα τσίσια.
Ναι,μαμά,μετά το φαγητό,πίνει άφθονο νερό,έχει αρκετή διούρηση  κι έπειτα   κοιμάται πολλές ώρες και την επόμενη ημέρα, όλη την ημέρα πίνει  πολύ νερό,μέχρι να αποβάλει όλο το οινόπνευμα.
-Παιδί μου, και οι ξηροί καρποί, βοηθάνε. 
-Μαμά,στη Σημέτα,δεν αρέσουν και πάρα πολύ  οι ξηροί καρποί.
Billl, πες μου,παιδί μου, ποιός σου μίλησε για τα  αρνίσια κεφαλάκια; ότι  κάνουν καλό στη μέθη?
-Η Σημέτα,μαμά. Ο μπαμπάς της χρησιμοποιεί  αυτό το γιατρικό,που γνωρίζει από τη μητέρα του.τη γιαγιά της Σημέτας.
-Την κυρά-Ασημίνα? Την είδα στην τηλεόραση  που τη φιλούσε ο πατέρας σου.
-Ζήλεψες,μαμά,αυτή τηνν παλιόγρια?
-Παιδί μου,μη μιλάς έτσι για τη μητέρα του Ερρίκου και γιαγιά της αγαπημένης σου.
-Μαμά,το ίδιο μου λέει και η Σημέτα,όταν θυμώνω για την  κακή  συμπεριφορά του μπαμπά απέναντι της."Να μη μιλάω έτσι για τον πατέρα μου"
-Καλά σου λέει,αγόρι μου,η Σημέτα είναι ώριμο κορίτσι.
Δεν μου είπες όμως.Πώς περνάς? κατάφερες ανενόχλητος να γράψεις την εργασία σου?
-Ναι,μαμά, σε  λίγες ημέρες την ολοκληρώνω.
-Μαμά, μέχρις εδώ η συζήτηση μας. Έχω στη διάθεση μου λίγη ώρα.
-Πού πηγαίνεις?
-Στο αεροδρόμιο,μαμά,να πάρω τη Σημετα.
-Παιδί μου, να σε ρωτήσω.
-Ουφ! μαμά,τι  άλλο θες να σου πω.
-Αγόρι μου,είπες ότι η Σημέτα στη κουζίνα της δεν έχει λάδι.Τι έβαζες στη σαλάτα σου?
-Μαμά, αυτές τις μέρες,που βρίσκομαι στο σπίτι της Σημέτας δεν τρώω σαλάτες.
-Μαμά,αυγά τρώγω. Ποσέ ή  τηγανιτά.
-Πώς τηγανίζεις τα αυγά,παιδί μου,με νερό?
-Μαμά,τι λες? με φυστικοβούτυρο,μαμά,έχει αρκετό η Σου στην κουζίνα της.
-Πολύ ωραία,παιδί μου, βοηθά και αυτό στη ζαλάδα από το ταξίδι το αεροπορικό.Όμως η διατροφή με αυγά δεν νομίζεις ότι δεν είναι υγιεινή  τόσες ημέρες? Να  επιστρέψεις στο σπίτι τις επόμενες ημέρες.Έχω αρχίσει κι εγώ τη δίαιτα,που λέγαμε.Έτοιμάζω νόστιμες  διαιτητικές συνταγές,κάνω,όπως μου είπες.Σε περιμένω,Bill, να επιστρέψεις στο σπίτι τις επόμενες ημέρες.
-Καλά,μαμά, μου το είπες................
-Αγάπη μου,με ποιόν μιλάς?
Κορίτσι μου,ήρθες? μαμά,η Σημέτα είναι.  Αγάπη μου η μαμά θέλει να σου μιλήσει.
-Hello,mrs Kathy.How are you?  Yes, mrs Kathy,το αεροπλάνο  ήρθε  ενωρίτερα. Η ώρα της αναχώρησης ήταν μία ώρα πριν από την ώρα που είπα στον Bill, στο τηλέφωνο. Έκανα λάθος.
Η Σημέτα έστρεψε το βλέμμα της τρυφερά προς  στον  Bill και του ζήτησε συγγνώμη.
-  Δεν πειράζει,αγάπη μου, είπε  ο Bill στην αγαπημένη του. Συντροφιά είχα   τη μαμά μου.Κουβεντιάζαμε τόση ώρα στο τηλέφωνο.
- Για τι πράγμα,αγάπη μου?
-Μιλούσαμε για τη  ζάλη που νοιώθεις μετά από ένα αεροπορικό ταξίδι.
-Είμαι πολύ καλά,αγάπη μου. Πριν την αναχώρηση έφαγα  και δεν έχω πρόβλημα.
-Αγάπη μου,σου ετοίμασα  αρνίσια κεφαλάκια βραστά.
-Στο δείπνο,αγάπη μου, θα γιορτάσουμε τον ερχομό μου. Γειά σας,mrs Κάθυ.- Γειά σου,κορίτσι μου,καλώς ήλθες.
-Μαμά, γειά, θα τα πούμε. -Γειά,αγόρι μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου