Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Ρε καρντάσια,άνθρωποι του 21ου αιώνα είμαστε.
Τι αναχρονιστικά πράγματα είναι αυτά που κάνετε και αυτά που λέτε.
Άκου "απιστοι".
Άπιστος είναι ο καθένας που δε πιστεύει στο Θεό,στο θρήσκευμα που γράφει η ταυτότητα του.
Τι είναι αυτές οι ανοησίες,που τσαμπουνάτε....και αγραμματοσύνες,συν τοις άλλοις.
Γνωρίζετε πόσες θρησκείες υπάρχουν στο κόσμο?
Κανένας οπαδός από  τις θρησκείες αυτές δεν απαιτεί με το ζόρι και με πόλεμο να  γίνουν οπαδοί της δικής του θρησκείας άλλοι άνθρωποι.Με τη βία και με όπλα.Φαντάζεστε τι θα γινόταν,αν κάθε ένας απαιτούσε και ήθελε ό,τι κι εσείς?
Όχι,όχι, ένα τέτοιο κατάντημα στο ανθρώπινο γένος.
Άφησε με,άνθρωπέ μου,να προσεύχομαι στο Θεό μου,στη θρησκεία μου και μη θέλεις να μου επιβάλλεις τη δική σου.θρησκεία.
Βάζετε  ανθρώπους ηλικιωμένους να αλλάξουν τα θρησκευτικά τους "πιστεύω".
Για ποιό λόγο εμφανίζεται κάθε τόσο ένας κατατρεγμένος να με βάλει σε διαόλια.
Όχι να με επηρεάσει,αλλά να με νευριάσει.Να μου χαλάσει την ησυχία μου,να μου ανεβάσει τη πίεση μου.
Έχουμε τους χιλιαστές που με χίλια δύο επιχειρήματα προσπαθούν να μας κάνουν να προσκυνήσουμε το Γιαχβέ
λες και δεν είναι το ίδιο πρόσωπο του Θεού.Η ονομασία αυτή είναι στην Εβραϊκή γλώσσα και σημαίνει "ο ων" 'η σωστότερα 'ο είμαι","εγώ ειμί'.΄με την ονομασία αυτή παρουσιάστηκε στον Μωϋσή και είναι η ονομασία  του Θεού, στις προγενέστερες εποχές.Αυτό που λέγει και η χριστιανική εκκλησία: ο ων,ο ην και ο ερχόμενος.
Άει στο καλό παρατείστε μας. Είμαστε μία χώρα,που στη πλειοψηφία της είμαστε χώρα ηλικιωμένων ανθρώπων.
Τώρα στα γεράματα θα αλλάξουμε το Θεό που πιστεύουμε?
Για ποιό λόγο μας ονομάζετε "άπιστους". Σας ερωτώ και ζητώ να μου απαντήσετε.
Γνωρίζετε αυτόν τον μεγάλο Ευρωπαίο,τον Γερμανό,τον παγκοσμίου αναστήματος,τον επιστήμονα και συγγραφέα, τον Γκαίτε? ο οποίος  είπε
 ότι "πιστεύει στο Θεό,όπως πιστεύει μία απλή χωρική".
Στον Θεό της Ορθοδοξης ή της Καθολικής εκκλησίας.
Κι εμείς τώρα να πιεζόμαστε από τον όχλο?
Αυτές τις καταπιέσεις και τα "έτσι θέλω" τα υποστούσαν οι πρώτοι χριστιανοί από τους ειδωλολάτρες,που τους καταδίωκαν μέχρι θανάτου,γιατί δεν ήθελαν να προσκυνήσουν τα είδωλα.
Από τότε έχουν περάσει δύο χιλιάδες  δεκαέξη χρόνια.
Είμαστε άνθρωποι πολιτισμένοι,ξέρουμε τι θέλουμε και τι πρέπει να κάνουμε.
Δεν καταπιέζουμε κανέναν,σε ό,τι αφορά τη θρησκεία και επειδή είμαστε και εγγράμματοι ακολουθούμε το παράδειγμα των Αρχαίων προγόνων μας,,οι οποίοι είχαν κτίσει έναν βωμό "στον άγνωστο Θεό"που εννοούσε,ότι κάθε ξένος επισκέπτης,που έφτανε στη πόλη,αν ήθελε να ευχαριστήσει το Θεό του και να προσευχηθεί,θα μπορούσε .
Το Σύνταγμα της Ελλάδας απαγορεύει τον προσηλυτισμό στη θρησκευτική συνείδηση του άλλου,για να μη  θίγεται το δικαίωμα  της ελεύθερης έκφρασης του θρησκευτικού αισθήματος,ως
"η με αθέμιτα μέσα  προσπάθεια διείσδυσης στη θρησκευτική συνείδηση άλλου ανθρώπου.".
Ο άνθρωπος με συνείδηση
 Γνωρίζει και κατανοεί τον εαυτόν του και  το περιβάλλον,του.
Κατανοεί τα συμβαίνοντα γύρω του και μέσα του.
Συναισθάνεται τη θέση του στον κόσμο.
Γνωρίζει τις συνέπειες των πράξεων του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου