Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
Ο Ερρίκος άνοιξε τις βαλίτσες και
Ω! τι ωραία πράγματα,είπε η Νίνα.
Έβγαλε από κει μέσα και τι δεν έβγαλε.Μπλούζες  μάλλινες για τον Τόμας και πολλές κάλτσες πολύχρωμες.Ωραία φορέματα και πολύχρωμες ρόμπες για την Νίνα να φορά στο σπίτι.Πολύχρωμα μπικίνι και νάϋλον κάλτσες για την Άννα,γραβάτες για τον Δημήτρη και ένα βιβλίο δεμένο με χρυσά γράμματα κάποιου Αμερικανού συγγραφέα σχετικό με το θέμα που επεξεργαζόταν.
-Να οι δίσκοι της κλασσικής μουσικής
που θέλατε,κύριε,πολύ χαίρομαι που τους βρήκατε.
-Ευχαριστώ,κορίτσι μου,είσαι πολύ καλή. Ναι βρήκα τους παλαιούς δίσκους του Βέϊλ που ζητούσα επίμονα. Είμαι πολύ χαρούμενος με την εύρεση τους.Χρειάστηκε να περπατήσουμε πολύ με τη Helga στα παλαιοπωλεία για να τους βρούμε.Ανταμειφθήκαμε όμως διπλά γιατί στη περιοχή εκείνη συναντήσαμε ένα εμπορικό κατάστημα που ανακαινιζόταν και πουλούσε τα εμπορεύματα του όσο-όσο.
-Μισοτιμής θες να πεις Ερρίκο.
-Ακριβώς Δημήτρη μισοτιμής.
-Πολύ καλή ευκαιρία.
-Ευχαριστώ Άννα.
- Αν έχουν κάποια ατέλεια να τη διορθώσεις Νίνα.Γνωρίζεις από μοδιστρική,έτσι δεν είναι?
-Ασφαλώς κυρία,γνωρίζω.Τις ποδιές της κουζίνας και τις πιάστρες της κατσαρόλας εγώ τα έρραψα.
-Ω! ναι.Είναι τόσο ωραία.
-Η μητέρα μου με έμαθε,κυρία,να ράβω.
-Μπράβο στη μαμά σου,Νίνα.
-Ευχαριστώ πάρα πολύ,κύριε.
Η Helga τους άφησε  να σκαλίζουν τις βαλίτσες και να ανακαλύπτουν όλο και καινούρια δώρα,διακοσμητικά αντικείμενα,φο-μπιζού,κούκλες,στρατιωτάκια,επιτραπέζια παιχνίδια και πήγε μέχρι την κουζίνα να δει τη ζημιά που είχε γίνει στις σωληνώσεις όμως όλα ήταν τακτοποιημένα στη θέση τους και η κουζίνα ήταν ολοκάθαρη.
-Ερρίκο,έλα να δεις.
-Τι να δω,αγάπη μου?Όλα εδώ μέσα είναι εντάξει.Νίνα,φώναξε.Τι συμβαίνει δε βλέπουμε νερά στο πάτωμα και οι σωληνώσεις είναι στη θέση τους.
-Τι συμβαίνει,Νίνα,πού οφείλεται το ψέμα που μας είπες?
Άφησαν τις βαλίτσες και έστρεψαν το βλέμμα τους προς τη Helga,που τους κοίταζε ταραγμένη.-Ησύχασε,αγάπη μου.
-Ερρίκο,η Νίνα μας είπε ψέματα.
-Συγγνώμη,κυρία,δε φταίω εγώ η Άννα μου είπε. Ο Όττο,ο αδερφός σας έπαθε ένα σοβαρό ατύχημα.
-Ο αδερφός μου? έπαθε ατύχημα? είπε η Helga τρομαγμένη.
-Ναι τηλεφώνησε η κυρία Γκρέτα.Η κυρία Χίλντα κλαίει και σας ζητάει επειγόντως.
-Ω!η μανούλα μου,φαντάζομαι σε τι κατάσταση θα βρίσκεται τώρα.Γιατί δεν μου το είπατε αμέσως
?-Η Άννα,κυρία, είπε να πούμε ένα μικρό ψέμα για την καλή ψυχολογική σας κατάσταση στο ταξίδι.
-Μικρό ψέμα το λες εσύ αυτό,Νίνα?Ενοιωσα μεγάλη αναστάτωση με την ξαφνική αναχώρηση.
-Ο κύριος?
-Ο Ερρίκος ήταν πολύ χαρούμενος.Τραγουδούσε από τη χαρά του που θα φεύγαμε.
-Καλά έκανες,κορίτσι μου,κόντεψα να σκάσω εκεί μέσα.
-Συγγνώμη,κυρία,δε μπορούσα να κάνω διαφορετικά.Δεν ήταν το ατύχημα του αδερφού σας η μοναδική αφορμή.Τις πρωϊνές ώρες έπαιρνα πολλές τηλεφωνικές κλίσεις από τους πελάτες του κυρίου που τον ζητούσαν και ρωτούσαν πού μπορούν να τον βρουν.Είχα χάσει την ηρεμία μου.
-Καλά έκανες,κορίτσι μου,ξαναείπε ο Ερρίκος.
Πήρε από το χέρι τη Helga της είπε να ηρεμήσει και την οδήγησε στο υπνοδωμάτιο τους.Την βοήθησε να ετοιμάσει τη βαλίτσα της και αμέσως τη συνόδευσε στο σιδηροδρομικό σταθμό.Η μητέρα της περίμενε την κόρη της με ανυπομονησία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου