Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Το Κυριακάτικο Μυθιστόρημα
-Κύριε επιστρέψατε τόσο γρήγορα? έφυγε η κυρία?
- Άφισε με Νίνα να μπω και θα σου πω.Είμαι πολύ βιαστικός.
-Τι συμβαίνει κύριε? Τι πάθατε?
-Νίνα,περπατήσαμε μέχρι το σταθμό των τρένων. Η Helga καθ' οδόν έκλαιγε,είναι πολύ ταραγμένη δεν μπορώ,κορίτσι μου,να την αφήσω να ταξιδέψει μόνη της στη κατάσταση πανικού και ανησυχίας που βρίσκεται,όπως καταλαβαίνεις θα ταξιδέψω κι εγώ μαζί με τη γυναίκα μου.Το τρένο φεύγει σε μία ώρα κι εγώ ήρθα να πάρω τα πράγματα μου.
-Ω!κύριε τα τηλέφωνα θα με τρελλάνουν πάλι.
-Μην ανησυχείς,κορίτσι μου,θα επιστρέψω σε δύο ημέρες.Σε όσους καλούν να το πεις.Θα επιστρέψει σε δύο ημέρες.
---Καλά κύριε,όπως θέλετε.Καλό ταξίδι.
Ο Ερρίκος επέστρεψε στο σταθμό.Βρήκε τη Helga να κλαίει και  δίπλα της να κάθεται  ο Φρίντριχ να προσπαθεί να την παρηγορήσει.Είχε πολλές ημέρες να κατεβεί στο σταθμό και αυτή την ώρα πήγε για να πιεί ένα καφέ στην όμορφα ανακαινισμένη αίθουσα αναμονής,όπου βρήκε τη Helga να κλαίει.Την πλησίασε με όλη τη καλή του διάθεση να τη ρωτήσει τι έχει  και γιατί κλαίει. Ο εύσπλαχνος Φρίντριχ ένιωσε συμπόνια για την όμορφη αυτή κυρία που έκλαιγε και την πλησίασε να της δείξει τη συμπάθεια του. Με τη θλίψη της που δε μπορούσε να κρύψει και μέσα από τα αναφιλητά της είπε στον Φρίντριχ για τον σοβαρό τραυματισμό του αδελφού της Όττο, πόσο εργατικός είναι ο αδελφός της,για τα πέντε ολόξανθα παιδιά του και για την ηλικιωμένη μητέρα της που υποφέρει και περιμένει την κόρη της να την παρηγορήσει.Σε λίγη ώρα έφθασε ο Ερρίκος χαιρέτησε δια χειραψίας τον Φρίντριχ και τον ευχαρίστησε για την καλοσύνη του να συντροφέψη τη γυναίκα του όση ώρα αυτός δεν βρισκόταν κοντά της.Ο Ερρίκος θέλησε να πληρώσει  τον καφέ που έπινε,αλλά ο Φρίντριχ δεν δέχτηκε.
- Έχετε τόσα έξοδα του είπε,ευχαριστώ πολύ.Η γυναίκα σας μου  μίλησε για τον τραυματισμό του αδελφού της και για τα πέντε παιδάκια του.Σας ευχαριστώ πολύ για την προθυμία και την ευχαρίστηση σας,αλλά δε θέλω,δεν είναι ανάγκη.
--Αισθάνομαι υποχρεωμένος,είπε ο Ερρίκος, όλη αυτή την ώρα που ήταν μόνη της  η γυναίκα μου σας ανησύχησε.
-Όχι,κύριε,κάνετε λάθος.Εγώ την πλησίασα είδα που έκλαιγε και θεώρησα καθήκον μου να να συμπαρασταθώ στον πόνο της και να της κρατήσω συντροφιά.Ο Κύριος Αριστείδου είστε,έτσι δεν είναι?  Χαίρομαι πάρα πολύ που σας γνωρίζω.Γνωρίζω πολύ καλά πόσο ενδιαφέρεστε για την εργατιά,για τους συμπατριώτες μου και πόσο πολύ τους υποστηρίζετε στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους.Γνωρίζω πόσο ακούραστα δουλεύετε γι αυτούς τους ανθρώπους και με πόση επιμονή διεκδικείτε τα συμφέροντα τους.Είστε αξιέπαινος.
-Ευχαριστώ πολύ κύριε.
-Ονομάζομαι Φρίντριχ.
-Χαίρω πολύ κι εγώ,κύριε Φρίντριχ, που σας γνωρίζω από πλησίον.Γνωρίζω και έχω ακούσει για την ευαίσθητη και πονετική ψυχή σας.Το διαπίστωσα και μόνος μου σήμερα.
-Σας ευχαριστώ πολύ,κύριε Αριστείδου.Η όμορφη Ελληνίδα, η φροϊλάιν Άννα,τι κάνει? έχω πολύ καιρό να τη συναντήσω.Είναι εξαιρετικό κορίτσι.Εγώ και ο πατέρας μου τη συμπαθούμε πολύ.Μας έχει βοηθήσει αρκετές φορές. με την ευγενική παρουσία της στο σπίτι μας.
-Η Άννα,ναι είναι πολύ καλό κορίτσι.Αυτό τον καιρό έχει αρκετά μαθήματα και ο χρόνος δεν της επιτρέπει τις συχνές επισκέψεις.
-Εγώ,ξέρετε,κύριε Αριστείδου?Επισκεπτόμουν παλαιότερα την ψυχιατρική πανεπιστημιακή κλινική ,όπου συναντούσα τον καθηγητή τον κύριο Φρόντι.
-Ναι,είναι ο  καθηγητής της ψυχιατρικής της Άννας.
-Από τότε όμως που γνώρισα τη φροϊλάιν Άννα η βοήθεια της στο πρόβλημα μου είναι πολύ μεγάλη τώρα που ο πατέρας μου είναι πολύ γέρων και με χρειάζεται συνεχώς και δεν μπορώ να απομακρυνθώ από κοντά του,η φροϊλάιν Άννα με βοήθησε στον ψυχολογικό τομέα πάρα πολύ.
-Ναι,η Άννα είναι  πολύ καλός άνθρωπος και πολλή  καλή φοιτήτρια. Προβλέπουμε να γίνει αρκετά καλή γιατρός.Αγαπάει πολύ τους ανθρώπους με ψυχολογικά προβλήματα και θέλει να τους κάνει καλά.Λέτε ότι σας έχει επισκεφθεί πολλές φορές.
-Ναι,έρχεται αρκετές φορές στο σπίτι μας,τις περισσότερες φορές σταλμένη από τον καθηγητή της.Είναι πολλή καλή φοιτήτρια,όπως λέτε.
-Ναι,είναι άξιο κορίτσι η μελλοντική μας ιατρός,η φροϊλάιν Χαρή.Ω!Χαρή είναι το ελληνικό της επωνυμο? Στη Γερμανική γλώσσα πώς θα την ονομάζαμε?
-Charme!
-Αληθινά!έτσι είναι,ακριβώς!
-Το τρένο ετοιμάζεται να ξεκινήσει.
-Τις καλύτερες ευχές μου στη μητέρα και τον αδελφό σας,κυρία,είπε ο Φρίντριχ.
Αουφίντερζεν είπε  και αναχώρησε για το σπίτι να πει τα νέα στον πατέρα του,τον γέρο Ερνέστο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου